NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Levering was dag later dan wat de website aangeeft. Jammer, anders 5 sterren. Of gewoon 2 dagen levertijd opgeven ipv vandaag besteld morgen in huis. Verder zijn alle onderdelen prima geleverd.
JN
Jan N.
Savignac-Lédrier

Langere wachttijd

Aanschaf valbescherming kostte 6 dagen i.p.v. "de volgende dag". Ik heb ergens anders maar nieuwe banden gekocht daar de maatvoering van NR1 niet overeen komt met de fabrieksgegevens.
DV
Dennis v.
Eindhoven

Bedankt voor de levering Nr1. Maar het inpakken kan beter.

Dames en heren, Ik ben erg blij dat ik de Koso teller bij jullie heb gekocht. Maar let op het inpakken met dure electronica aub. Het was niet dat wat ik van jullie gewend ben.
Antwoord van NR1 motor
Dat is inderdaad niet zoals het hoort. We nemen contact op met de desbetreffend afdeling zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. Onze excuses.
12 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Foute referentie opgestuurd met ontbrekende stofkappen. Correcte product niet op stock - site niet up to date. Foute product in krediet gebracht. Teleurstellend maar eerlijk.
24 aug 2023
Hallo, bedankt voor uw review. Dit was een nieuw product merk op onze site, maar hebben we inmiddels al weer van de site gehaald omdat de foto's en omschrijvingen niet betrouwbaar waren.
26 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel wisselvallig. Soms snelle levering en snelle support. Andere keren leveringen die misgaan, levertijden die niet kloppen etc. Niet consistent slecht, maar ook niet goed.
29 jul 2023

Beloven in 24 h leveren en niet nakomen

Jullie beloven 24 h leveringen en steeds is het een week levering, een week vind ik niet erg maar laat dan het weten dat het een week gaat zijn inplaats van 24 h00
24 aug 2023
Hallo Vincent. Bedankt voor uw review. U had 1 product erbij besteld met langere levertijd. De uiteindelijke leverdatum kunt u ook terug vinden in uw account of in de orderbevestiging.
15 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitstekende material met een correct prijzing maar soms duurt wel even om mijn onderdelen thuis te ontvangen daardoor geef ik gerust 3 steren in plaats van 4.
31 okt 2023
Stond voor 22 uur besteld Volgende dag geleverd. Maar dat was helaas niet zo. Daarna heb ik wel 6 mailtjes ontvangen. Dat ik het pakket had ontvangen .
Je.heb me het verkeerde bouwjaar van de uitlaten toegestuurd ik heb het 22 model en jullie sturen me het 21 model uitlaat.
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen kees, zou u even contact met ons willen opnemen via verkoop@nr1motor , dan gaan wij samen met u de passende oplossing voor u vinden . excusesvooor het ongemak ! met vriendelijke groet, Nr1Motor
Afgebeelde levertermijnen zijn niet altijd up to date, vragen voor customer service niet altijd goed beantwoord
JD
Jury d.
Rotterdam
24 nov 2023
Goederen slecht verpakt, te ruime doos met een enkelvoudig tape afdichting. Doos was volledig geopend.
3 dec 2023
Zeer snelle verzending, beetje aan de dure kant. Product bleek niet helemaal compatibel maar soit
7 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jammer is dat levertijden soms lang zijn. Voor de rest koop ik er vaak, en spullen zijn goed
18 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het duurde best lang eer het product bij me thuis was, voor de rest goed geregeld
24 aug 2023
Alles wat we 3 keer per jaar verkopen leggen we zelf op voorraad neer. De overige producten moeten ook apart besteld worden. De levertijden staan bij al onze producten.
31 okt 2023
meteen aangeven hoe lang het duurt voor een bestelling binnen gaat komen
Antwoord van NR1 motor
Beste klant, bij ieder product staat bij ons op de site vermeld wanneer het binnen moet komen bij u. Er treed wel eens vertraging op maar over het algemeen komen 98% van onze pakketten op tijd aan bij onze klanten. Mocht er vertraging zijn laten we dit altijd weten zodra wij dit ook weten. Met vriendelijke groet, Team NR1motor
24 sep 2023
Goede producten maar 2x week moeten wachten op mijn spullen
11 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling samen brengen wacht nu op olie wanneer op
Nee ik heb weinig in te brengen, ik ben zeer tevreden
Antwoord van NR1 motor
Dat is fijn om te horen . Dankjewel.
29 sep 2023

Toppers

Snelle levering en produkt was zoals beschreven.
14 nov 2023
Ik vond de levering lang duren