NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

21 apr 2024

deftige kwaliteit, te vreden

het pakje is in goede staat en klopt exact hoe het staat op de website en word binnen 2 weken geleverd. de site staat wel beetje door elkaar en heeft me even geduurd om dit te vinden ondaks ik ook niet veel info had over de winkel vond ik het riskant met dit bedrag maar ben blij dat ik het toch gedaan heb.
RL
Raymond L.
Capelle aan den IJssel
25 apr 2024
Levertijd helemaal top... 1 minpuntje de doos met goederen beter opvullen met opvulmateriaal hierdoor zal de doos niet beschadigd worden ontvangen.(ingezakt en doos open omdat maar 1 tape strook is gebruikt)
Fijne webwinkel en handig om alles 'passend' op de motor uit je virtuele garage te vinden. Wat voor mij beter kan is duidelijke productafbeeldingen, die zijn soms veel te klein, te algemeen of ontbreken.
Stuur besteld, werd heel snel verstuurd (veel sneller dan aangegeven). Maar pasvorm valt mij tegen, het is meer een cros motor stuur dan gewone motor stuur.
Ik had een knipperlicht besteld voor mijn suzuki 650 dl. De dag erna al geleverd... keurig op tijd. Bestelling te volgen met track and trace.

Supersnelle levering.

Tochtje gepland. Accu overleden. 's Avonds 9 uur besteld en volgende ochtend 10 uur binnen. Petje af. :-)
16 apr 2024
Makkelijk bestellen, snelle bezorging Fijn wanneer je onderdelen nodig hebt om weer te kunnen rijden👍
19 apr 2024
Goede maatvoeringen, netjes verpakt. Jammer dat er niet op de eerdere opmerking gereageerd is.
Goeie service, accu tijdens transport beschadigd geraakt. Heb vrij snel een nieuwe ontvangen.
Snel geleverd. Alleen flessen koelvloeistof lagen los verpakt in de doos, niet heel handig.
Prima site met duidelijke zoekfunctie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Duidelijkheid. Produkt was voor mij niet goed retour geen enkel probleem
Snelle levering, mogelijkheid op te halen bij een service punt
ruim assortiment goede prijs en bij vragen zeer snel antwoord
Zondag besteld maandag de bestelling ontvangen.
de kabels pasten prima en kwamen snel binnen.
Goed product en levering zoals beloofd.
23 apr 2024
Makkelijk bestellen, snelle levering
BV
Bjorn V.
Diepenbeek
Doos was een beetje beschadigd.
Snelle verwerking en opsturen!