NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snel en correct geleverd!
4 aug 2023
Heel tevreden,NR1 waardig