VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

Ik heb (nog) niets ontvangen, waardoor de kaart te laat is en ik met lege handen op een verjaardag moet komen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je bestelling nog niet is ontvangen. Heb je ons hier voor al gemaild op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij voor je kijken wat hier de status van is. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
WH

slecht

zou binnen twee dagen geleverd worden ,we zijn een week verder nog niets geleverd
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat jammer om te horen dat je zo lang moest wachten op je bestelling. Heb je ons hiervoor al gemaild op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij je verder helpen.
Bonnen 10-4 besteld en vandaag op 15-4 nog niet ontvangen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Stuur ons graag hier even een mail voor op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Dan zullen wij voor je kijken wat er met je bestelling is gebeurd. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Nog steeds niet binnen en de site is mega slecht
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend nog steeds niet binnen is. Heb je ons hiervoor al gemaild op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij kijken waar je bestelling is gebleven. Groet, team VVV cadeaukaarten.
Niks ontvangen na 6 dagen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je bezorging. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij helpen je hier graag verder mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Delivery was late!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Thank you for this review. We are very sorry to hear that your delivery was late. Have you e-mailed us about this at klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? We will be happy to help you further. Kind regards Team VVV Gift Cards.
19 apr 2024
Heb 20x €100 VVV cadeaubonnen besteld en betaald. PostNL zou het gisteren hebben bezorgd. Echter, niet bij ons en waar de bonnen zijn, is onbekend. Heb een melding van PostNL gekregen dat ze de bestelling hebben afgeleverd voorzien van een paraaf (maar niet mijn paraaf) voor ontvangst.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet goed is aangekomen. Heb je ons hiervoor al een bericht gestuurd op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij ons best doen om dit op te lossen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
AH
A H.
Doetinchem
Ik wacht nog steeds op de cadeau kaarten dinsdag zouden ze verzonden zijn. Bel ik vandaag ‘tja, mevrouw dat zal dan vandaag of morgen zijn. Zoveel dagen rekenen we ervoor’ kom op zeg de kaarten zijn nog niet eens het sorteercentrum in er staat nog niks in de app. Mevrouw het zal dan waarschijnlijk bij de post blijven hangen. Prima kort gezegd lekker pech jouw probleem. Mijn cadeau kon vandaag niet gegeven worden. Bedankt!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Dag Miekje, bedankt voor je review. Jammer dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen wanneer gehoopt. Als deze een week na bestelling nog steeds niet is aangekomen, neem dan maar gerust nogmaals contact met ons op. Dan zullen wij kijken wat er fout is gegaan en je jouw bestelling opnieuw toe sturen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.

De product is 28-02 bestelen nog niet ontvangen

De product is 28-02 bestelen, en vandaag is 04-03 nog niet hebben ontvangen, en ons werknemers is vandaag jaarring , de bedoeling was voor deze werknemers.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Erg jammer om te horen dat je bestelling niet op tijd ontvangen was. Heb je al contact opgenomen via klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Daar zullen wij je verder helpen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
10 feb 2024

Factuur adres?!?!

Het verschil maken tussen verzend en factuur adres. Ik wilde vvv bon zakelijk sturen naar klant. Maar factuur stond niet op mijn naam. Niet handig want dat kan dan niet in de administratie. Gemaild voor oplossing. Helaas lukte dat niet. Te star systeem. Lekker dan. Voor mij nooit meer zo’n bon.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Het klopt dat als een bestelling eenmaal is aangemaakt, dat we dan het factuuradres niet meer kunnen aanpassen. Als je wil dat het factuuradres voor jouw account wordt aangepast, stuur ons hiervoor dan graag een mail op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl.
Bestelling werd niet uitgevoerd. Kreeg daar geen bericht van en moest daar zelf achteraan bellen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Irritant, dank voor je feedback! Wij gaan kijken wat hier mis is gegaan. Fijne dag! Groetjes, Team VVV Cadeaukeerten.
het lukt mij niet om een online cadeaukaart van €100 om te zetten naar een cadeaukaart
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Het is helaas niet mogelijk om meer dan €50 te besteden met een cadeaukaart bij een online aankoop. Dit is vanwege Europese wetgeving. Je zou het wel in 2x om kunnen zetten. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Check-out bij een bestelling plaatsten is erg slecht.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je moeite hebt ervaren bij het plaatsen van een bestelling. We doen ons best om dit proces gemakkelijk mogelijk te maken. Als je nog verbeterpunten voor ons hebt, dan horen we het graag. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
17 dec 2023
14 jul 2023

fout in de procedure, betaalde en moet nu procedure herhalen

Ik doorliep de procedure voor het kopen en verzenden van een cadeaucode. Die liep enige malen vast. Vervolgens heb ik als "gast" hetzelfde herhaald en dat lukte inclusief de betaling per IDEAL. Daarna kreeg ik een mail dat er een storing was opgetreden, waarin werd verzocht de procedure nogmaals te doen. Ik heb geantwoord dat aan mijn zijde alles OK was incl. de afschrijving en dat de actie dus aan de organisatie was om e.e.a. te regelen. Sinds 9 juli verneem ik niets meer en is er ook niets hersteld.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Wat vervelend dat je zo veel problemen hebt gehad met het betalen. Heb je al hiervoor contact met ons opgenomen? Zo niet, stuur dan gerust een bericht naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Dan kunnen wij kijken of we je hierbij kunnen helpen!