VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

14 apr 2024

Meer duidelijkheid

We verkeerden in onzekerheid omdat we niets van de ontvanger hoorden. Het zou beter zijn als er een bevestiging zou worden verstuurd van ‘we hebben zojuist uw bestelling verstuurd aan …..@….’ Dan weet je A: dat het is verzonden en B: dat er geen fout in het emailadres is ontstaan. Na opnieuw versturen door VVV kregen we een reactie.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review met feedback. We zullen nadenken over methodes om meer duidelijkheid te geven bij bestellingen zodat dit soort problemen niet verder voorkomen. We zijn blij dat het in jouw geval alsnog is opgelost. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
De bezorging is hopeloos, het duurt elke keer een week voor ik de kaart in de bus krijg. Zit nu al weer al 5 dagen te wachten en ook vandaag krijg ik niks volgens de postapp. Ik moest de kaart beslist morgen kunnen geven aan iemand.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je bezorging. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij helpen je hier graag verder mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Wij betalen altijd vooruit, nu hebben wij een credit-factuur gekregen en die wordt niet direct overgemaakt aan ons.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je hebt moeten wachten op de credit-factuur. We hopen dat we je deze spoedig ontvangt. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
17 mrt 2024
3 feb 2024

Problemen met software en levering duurt erg lang

Na invoeren tekst bij 'persoonlijk bericht' verschillende keren een foutmelding. Heel gedoe om er doorheen te komen. Na 3 dagen is de cadeaukaart nog niet binnen. Ik vind het geen aanrader.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je foutmeldingen kreeg bij het invoeren van je persoonlijk bericht. We doen ons best om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
4 feb 2024
kost heel veel moeite om kaart te activeren en over te zetten naar bv. Bol, code op code en nog een code
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je het omzetten naar een Bol.com code als lastig hebt ervaren. We doen ons best om dit zo gemakkelijk mogelijk te maken. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Bonnen werden gestuurd naar mijn vrienden en vervolgens had ik geen kaartnummer om ze te activeren. De helpdesk heeft me ze uiteindelijk doorgegeven. Zij waren erg vriendelijk. Maar bestellen op de site vind ik wat onduidelijk.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Goed om te horen dat het nog gelukt is om de kaart te activeren. Wat jammer dat het niet volledig duidelijk was bij het bestellen. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Duurder online dan in de winkel

wel snel geleverd Echter, je betaalt extra online voor een cadeaubon dan als je het in een winkel koopt. Ik heb het niet over bezorging kosten ik heb het over de cadeaukaart zelf
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hoi, de cadeaukaarten hebben overal dezelfde prijs. Als je een cadeaukaart koopt van 15 euro, is deze altijd 15 euro :) De waardes veranderen niet. Fijn weekend! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten
29 aug 2023

Meer bezorgopties en betere informatie over bezorging gewenst

Ik heb op vrijdagavond een cadeaukaart besteld met de bedoeling dat die de maandag daarop met de post zou worden afgeleverd. Omdat briefpost vaak niet op maandag wordt bezorgd, koos ik voor pakketpost. Wat schetst mijn verbazing dat die pas dinsdag werd afgeleverd. En ervoor tekenen was voor ij niet nodig geweest. Is een extra risico als de ontvanger niet thuis is. Ik adviseer u meer opties voor bezorging mogelijk te maken en meer duidelijkheid over bezorgtijdstippen te geven.
5 sep 2023
Beste Arno, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling later is afgeleverd dan gehoopt. We werken met PostNL voor onze bezorging. Het is voor ons moeilijk om bezorgtijden te garanderen, aangezien wij verder geen invloed hebben op de bezorging zelf. We raden klanten dan ook aan om genoeg tijd van te voren de kaarten te bestellen zodat ze zeker op tijd worden bezorgd. Ik hoop dat je in de toekomst de kaarten we op tijd ontvangt. Nog een fijne dag gewenst.
6 okt 2023

Toevoeging huisnummer ontbreekt

Bij het invullen van het adres wordt de toevoeging van het huisnummer niet meegenomen waardoor mijn kaart niet is aangekomen tot op heden.Wij zitten naast het ziekenhuis en andere zorgerleners waarbij de toevoeging van het huisnummer cruciaal is. En het kon ook niet aangepast worden nadat ik de bestelling geplaatst had, want ik stuurde direct een e-mail. Slecht!!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Beste klant, wat vervelend dat je bestelling niet op het juiste adres is geleverd. Het is wel mogelijk om huisnummer toevoegingen te doen via onze website. Nadat je een huisnummer hebt ingevuld komt er automatisch een nieuwe regel voor toevoegingen. Graag horen we het als je hiermee problemen mee bevindt.

laat aangekomen, zonder bestelde envelop

De kaart kwam een paar dagen later dan aangegeven op de website. Ik maakte me ongerust want er stond een aardig bedrag op en hij was zonder track&trace verzonden. Ik had er een gouden envelop bij besteld, die kwam niet aan. Heb er meermalen over gebeld maar de verantwoordelijke afdeling/persoon was niet bereikbaar. Ik heb er nog steeds niets op terug gehoord
SG
Sandra G.
Amsterdam
4 jul 2023

Nul service

Als zakelijke klant op rekening besteld, krijg je een factuur met een betaaltermijn van 7 (?!) dagen. Probeer je daarover iemand aan de telefoon te krijgen: 4 verschillende telefoonnummers geprobeerd, maar NIEMAND te bereiken. Bij de laatste een boodschap ingesproken; dat was donderdag, nu dinsdag nog helemaal geen reactie....
4 jul 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses dat we door de drukte jouw telefoontjes hebben gemist. We doen ons best om zo snel mogelijk op jouw vraag te reageren. Nog een fijne dag gewenst.
24 okt 2023

Had de bon bijna naar mijzelf gestuurd

Het is erg onduidelijk waar je het adres van de ontvanger in moet vullen. Het scheelde maar weinig of ik had hem naar mijzelf gestuurd. VVV-bon is vrijdag verzonden zeggen jullie, maar het is nu dinsdag en de bon is nog niet op de plaats van bestemming. Jammer want de ontvanger was zaterdag jarig.
24 okt 2023
Hoi, dank voor je review en feedback. Wat vervelend dat je bon nog niet bezorgd is, excuses voor het ongemak. Er kan een probleem zijn opgetreden bij PostNL, maar dit kunnen wij helaas niet altijd achterhalen. Mocht je pakketje eind van deze week nog niet bezorgd zijn, laat het ons alsjeblieft weten op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Vanaf daar kunnen wij je verder helpen en het samen oplossen! Alvast een fijne avond! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten

Op te weinig locaties te besteden

Ik krijg vaak klachten van de collega's dat het op te weinig locaties te besteden is. Oude papieren VVV bonnen zijn helaas niet om te zetten naar een digitale. Er zijn verzendkosten, waar dat bij andere leveranciers van cadeaubonnen niet het geval is.
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Voor de locaties te bekijken waar deze te besteden zijn, kun je jouw collega's altijd doorverwijzen naar onze website: https://www.vvvcadeaukaarten.nl/besteden/vvv-cadeaukaart/alles. Oude VVV bonnen zijn gelukkig wel onbeperkt geldig, dus deze kunnen nog steeds gewoon besteed worden. En er zijn inderdaad verzendkosten. Als je deze wil vermijden kun je altijd een digitale VVV code kopen. Voor verdere vragen kun je ons altijd bereiken op Klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl
15 mei 2023

Ik kan niet makkelijk account aanmaken / kreeg geen facturen

Ik kan niet makkelijk account aanmaken, er is probleem met mijn adres, straatnaam is te lang en daardoor loop ik vast, moet ik iedere keer als gast opnieuw mijn naam en adres invoeren. Ten tweede kreeg ik de laatste keer geen facturen binnen.
15 mei 2023
Beste, wat vervelend dat je problemen hebt met je account en de facturatie. Ik heb je zojuist een mail gestuurd hierover. Groetjes, Julia team VVV cadeaukaarten
22 okt 2023
De kaart die ik bestel en verstuur en zelf wil activeren (na levering) kan ik vervolgens niet activeren omdat ik zelf het kaartnummer niet weet. Dat staat alleen op de kaart zelf die ik kado doe.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Goedemiddag, dank voor je review. In verband met veiligheid en potentiële fraude vragen wij altijd om een kaartnummer bij de activatie van een kaart. Je kan de activatiemail eventueel doorsturen naar degene aan wie je de kaart cadeau doet. De ontvanger kan dan ook zelf een activatiedatum uitkiezen! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten

Wat beter kan

- Leveren op de afgesproken dag - Zorgen dat er geen storing is op de website - Vragen via klantenservice sneller beantwoorden
De gebruiksvriendelijkheid van de maatwerk kaart is niet zo handig ... als je veel kaarten moet maken
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Fijn dat je jouw ervaring hebt gedeeld. We zullen ons best doen om de gebruiksvriendelijkheid met betrekking tot maatwerk kaarten te verbeteren in de toekomst. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
17 nov 2023
Onduidelijke website. Te laat geleverd. Ik zit nog te wachten op het geld voor een geannuleerde order.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Wat vervelend dat je nog niet je geld terug hebt gekregen voor een geannuleerde order. Over het algemeen houden we hierbij rekening met een verwerkingstijd van 14 dagen. Als dit langer heeft geduurd, stuur ons dan gerust een bericht op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl . Dan zullen wij voor je kijken wanneer je deze kunt verwachten.
Er was storing op de website bij het bestelproces. Dit heeft meer dan een dag geduurt.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er storing was op de website. Dit is intussen opgelost en je kunt gerust weer bestellen. Nog een fijne dag gewenst!