VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

vertraging

De klanterservice reageerde laat en zegde dingen toe niet werden waargemaakt. Maar uiteindelijk heb ik de personaliseerde kaarten na wat vertraging toch ontvangen dus daarom beoordeling redelijk. Ik heb er wel vertrouwen in dat een eventuele volgende bestelling beter zal gaan.
19 apr 2024
Bereikbaarheid en teruggebeld worden als je een vraag hebt!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We doen altijd ons best om ze snel mogelijk op vragen terug te komen die we telefonisch of in de mail hebben ontvangen. Echter, dit kan soms langer duren vanwege drukte. Onze excuses als het langer heeft geduurd als verwacht om op jouw vraag terug te komen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
prima betaalmiddel en leuk kado
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. Fijn dat je dit een leuk cadeau vindt. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
De geldigheid verlengen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Ik snap dat je hoopt dat je kaart langer 100% geldig blijft. We adviseren iedereen om zijn kaarten op tijd te gebruiken zodat ze deze volledig kunnen besteden. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
JH
Julia H.
Hoofddorp
Jammer van de verzendkosten. Ik kreeg de mogelijkheid gratis de kaart te personaliseren tbv 1.99 en vervolgens betaal 1.95 verzendkosten. Dan had ik uiteindelijk toch er een in de winkel gekocht .Dan maar biet gepersonaliseerd
19 mrt 2024
Bedankt voor deze review. Met de verzendkosten moet inderdaad altijd even rekening gehouden worden. Fijn dat je alsnog een kaart hebt kunnen krijgen. Ik hoop dat de ontvanger hier veel plezier van heeft. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
dat leuren om centen als je ff snel een kaart wil hebben. En alles kost geld. Bijna twee euro voor verzending terwijl het een brief is waar alleen een postzegel op hoeft. Dat is gewoon treurig.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Jammer om te horen dat je de verzendkosten te veel vindt. We hopen dat je alsnog goed gebruik hebt kunnen maken van je bestelling. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Afwerking van een klacht kan beter. (Had een kortingscode ontvangen maar door een fout met de betaling was ik de code kwijt en kreeg na een aantal mailtjes geen nieuwe kans)
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze feedback. Als je een bestelling al hebt geplaatst kunnen we niet achteraf nog de kortingscode toepassen inderdaad. Jammer dat het niet gelukt was om deze meteen te gebruiken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
24 dec 2023

Goed maar kan beter

Ik vind het jammer dat niet alle mogelijkheden op één VVV cadeaukaart benut worden. Zo kun je met de gewone VVV cadeaukaart wel een nachtje weg met weekendje weg, maar voor andere opties zoals bungalows.nl heb je een VVV lekker weg kaart nodig. Je kunt dan wel met je gewone VVV cadeaukaart een VVV lekker weg kaart kopen, maar dan betaal je per transactie van €50,- €2,- aan administratie- en verzendkosten.
27 jun 2023
Jammer dat er niet betaald kan worden met een creditcard. Wij zouden in de toekomst vaker VVV-bonnen willen bestellen maar omdat wij niet met ideal kunnen betalen kan het nu dus alleen maar met een factuur. De ontvangst van de VVV-bonnen wordt daardoor vertraagd wat niet wenselijk is. (Bij bol.com kan het wel!!!) En andere instanties die cadeaubonnen verzenden rekenen geen verzendkosten.
3 jun 2023
Het personaliseren van het kaartje gaat niet gemakkelijk. Je moet er zelf achter komen dat je het voorbeeldje moet openen om echt te kunnen zien hoe de foto en tekst vallen. En de manier van instellen vond ik ook niet prettig. Daarnaast is het zonde vd verzendkosten. Dat zou mij weerhouden om ze de volgende x te bestellen. Zeker als je ook nog voor het personaliseren moet betalen.
20 okt 2023
Fijn dat er veel bestedingspunten zijn. Veel uitzoekwerk om te bepalen of de online bonnen ook offline besteed kunnen worden. En uitzoekwerk of een hoe online bonnen omgezet moeten worden naar een giftcard van de (web) shop zelf.
20 okt 2023
Hoi, Dank je wel voor je review. Je kan jouw online bon alleen online besteden bij ruim 1250 webshops. Als je je code graag fysiek wil besteden, kan je je code omzetten naar een VVV Cadeaukaart. Met de VVV Cadeaukaart kan jij terecht bij ruim 17.000 besteedpunten. Mocht jij hier meer vragen over hebben of over het omzetproces, kan je ons bereiken op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl Wij helpen je graag! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten
17 dec 2023

Geen track&trace code gehad

Het enige nadeel is de mail met de track&trace code, die heb ik nooit ontvangen. Gelukkig was er iemand thuis om de doos in ontvangst te nemen, maar het is wel prettig om te weten wanneer de bezorger komt. Verder is alles prima.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Dag Robert. Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat horen dat je nooit je Track&Trace code hebt ontvangen. Stuur ons daar in het vervolg maar gerust een bericht voor op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Dan zullen wij deze zeker voor je sturen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
17 okt 2023
De kosten van een extra felicitatie kaartje zijn per cadeaubon te hoog. Normaliter bestellen we 100 cadeaubonnen per jaar, en dan zijn de kosten voor een extra tekst of bedrukking in mijn ogen te hoog.
17 okt 2023
Dank je wel voor je opmerkingen over de kosten van het extra felicitatiekaartje. We waarderen je feedback en zullen deze zeker in overweging nemen terwijl we onze service blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team VVV Cadeaukaarten
De vvv-bon kwam drie dagen later aan dan ik verwacht had. Misschien had ik het niet helemaal goed begrepen maar wellicht kunt u daar wat duidelijker over zijn.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Dag Ineke, bedankt voor je review. Op onze website proberen we duidelijk aan te geven op welke dag we deze zullen verzenden. Je kunt hier ook de gewenste verzenddatum aangeven. Daarna sturen we de kaarten op via PostNL. Als je kiest voor een pakketservice krijg je hier ook een Track&Trace code voor om de bestelling te volgen. Nogmaals bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling.
26 jun 2023
In het algemeen zijn ze prima. Vind het alleen moeilijk te verteren dat we in de gaten houden dat als een bon twee jaar ligt, dat de waarde achteruit gaat.