VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

Prachtige VVV-kaarten met eigen afbeelding

Ik bestelde kaarten met een eigen afbeelding. Bestelling en aanlevering van de bestanden verliep goed. Maar na enige dagen kreeg een mailtje: de afbeelding was niet overgekomen. Opgestuurd. En toen verliep het snel en netjes: hartstikke blij met de mooie VVV-kaarten. Jammer dat het een paar dagen duurde voor VVV ontdekte dat de afbeelding ontbrak, dat kan beter. Maar verder heel tevreden.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. Het was inderdaad erg jammer dat jouw afbeelding niet goes was overgekomen. We zijn blij om te horen dat we je daarna goed hebben kunnen helpen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
L.S., Het persionaliseren van het product is een leuke optie, die gemakkelijk uit te voeren is. Voordat je ermee aan de gang kunt is geduld een schone zaak, daar de "verwerking" enigszins traag verloopt.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Ook bedankt voor deze feedback. We doen constant ons best om onze website te verbeteren. De verwerking van de Eigen Ontwerp is daar een belangrijk onderdeel van. We proberen dit in de toekomst zo soepel mogelijk te laten verlopen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Leuke mogelijkheden met personaliseren en extra kaart/envelop. Verbeteren: Ik vind ruim 6 euro meer betalen voor opleuken en verzenden van vvv kaart veel extra kosten. Ik geef 20 euro en betaal 26,13
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het erg leuk om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van de Eigen Ontwerp Cadeaukaart. Het klopt inderdaad dat dat deze iets duurder is aangezien deze speciaal moeten worden geprint. We hopen dat de ontvanger hier veer plezier van heeft. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
De factuur komt snel binnen zodat de betaling gedaan kan worden. Daarna weer snelle ontvangst van VVV bonnen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat het gehele bestelproces soepel is verlopen. We wensen iedereen er veel plezier mee. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
nvt
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Groet, team VVV Cadeaukaarten.