VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.433 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

Goed, maar ook verbeterpunten

Prettig dat de kaarten snel verstuurd worden en de opwaardering kan plaatsvinden zodra het bedrag is overgemaakt. De klantenservice kan beter. Lang in de wacht gestaan en toen nog niet bij de persoon terecht gekomen die kon helpen. Ook konden de 2 bestellingen niet worden samengevoegd terwijl ik meteen na de bestelling belde.

Bezorging snel; website kan beter.

De bestelde cadeaukaart met foto lag de volgende dag al in mijn brievenbus en zag er leuk uit. Maar op de website kon ik geen felicitatie bijvoegen; dat onderdeel functioneerde niet.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Goed om te horen! Irritant dat het niet werkte, volgende keer kan je van browser wisselen en moet dit onderdeel het gewoon doen :) Veel plezier van de kaart, hoop dat je er iets leuks mee kan kopen! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten
10 nov 2023
Geen verzendkosten in rekening brengen bij een grote bestelling kaarten. Het is raar dat je als je voor € 1.500,00 aan kaarten besteld, toch nog verzendkosten moet betalen.
21 jun 2023
Kaart met eigen ontwerp ziet er goed scherp uit. Bezorging was alleen niet zoals aangegeven "voor 15:30 besteld, morgen in huis", werd pas na 3 dagen geleverd..
12 okt 2023
Ik wilde bij voorkeur 5 kaarten van 30 ipv 1 van 150 euro. De maakkosten voor gepersonaliseerd gingen dan ook x 5 en dat begrijp ik niet.
15 sep 2023
Een beetje te moeilijk om ze online bestellen en te activeren voor een ouder persoon.ik ben 84 jaar en hulp van buitenaf moeten vragen.
25 mei 2023

Betaalsysteem selecteren duurde lang

Prima, alleen toen ik met iDeal wilde betalen, kon ik dat niet selecteren. Moest 3x opnieuw proberen, toen kon het wel. Verder goed
Fijn dat er met factuur kan worden betaald. Na betaling directe verzending en gemakkelijke activering van kaarten. Prima dus.
Great service, options to have two or more gift cards sent in the same package (one delivery cost) would be a good addition.
23 mei 2023
Makkelijk en snel geregeld. Ook het activeren van de kaarten is makkelijk en snel online geregeld.
1 jul 2023
Meer verschillende lettertypes aanbieden. Wijze van betalen bijvoorbeeld ook via PayPal
17 okt 2023
de envelop een kleur en iets feestelijks er op nu is het een witte envelop
Een beetje jammer dat ze maar 3 jaar geldig zijn en niet meer onbeperkt.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Het klopt dat ze niet meer onbeperkt geldig zijn. Na de 3 jaar zijn ze wel nog steeds te gebruiken, echter gaat er een kleine beheervergoeding van het saldo af. Alsnog zonde natuurlijk, dus we raden mensen aan om de kaart voor 3 jaar te gebruiken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
ND
Nel D.
Harderwijk
Makkelijk te bestellen en cadeau te geven als je aan huis gebonden bent
2 nov 2023
Alles keurig op tijd geleverd en de toegezonden stukken allemaal correct
CB
Coen B.
Deventer
31 okt 2023

Toch verzendkosten bij veel kaarten

Nou als je er nb 20 besteld dan toch komen er nog verzendkosten bij...
AV
Angelina v.
Tweede Exlohermond
9 jun 2023

Verbetering

Het niet zo moeilijk maken om te betalen. Kan allemaal sneller