VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

PD
Petra D.
Utrecht
Goede site en supersnelle levering! Het bestellen van de diverse soorten cadeaukaarten is eenvoudig en overzichtelijk. Het na ontvangst van de kaarten activeren d.m.v. een activatiecode zorgt voor een veilige levering.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het heel fijn om te horen dat je onze site goed hebt ervaren en je bestelling heel snel is geleverd. We wensen en jou en alle ontvangers hier heel veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
RD
Ronald d.
Rotterdam
18 apr 2024
Superleuk om zelf een kaart te kunnen ontwerpen. Zo kunnen we ons cadeau aan een thema koppelen. Helaas is de waarde niet op de kaart terug te vinden. Die heb ik dus zelf maar met het ontwerp erop gezet.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Erg leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze Eigen Ontwerp Cadeaukaart en erg leuke kaarten die je hebt gemaakt. Het klopt inderdaad dat de waarde niet op de kaart zelf meer staat. Bedankt voor de feedback dat je dit toch graag zou willen zien. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
De Cadeau kaart was top maar de verzending was aan de late kant. Niet zoals benoemt op de site. Dat is erg jammer als je dit dan voor een verjaardag op stuurt en het drie dagen later aan komt.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat jammer dat je bestelling later later binnen kwam dan gehoopt. We hopen dat de ontvanger hier alsnog erg van heeft genoten. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
13 apr 2024
Eerste kaart niet ontvangen, na contact met uw bedrijf snel een tweede kaart verstuurd en nu wel ontvangen. Bijzondere dank aan Matthijs voor zijn hulp!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Prima! Alleen zou het fijn zijn als er ook low-res foto's of afbeeldingen zouden kunnen worden geupload als de klant dat wil. Verder perfecte service!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We hopen dat jouw foto er alsnog heel mooi uit ziet op de kaart. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Personaliseren van de kaarten bevalt goed. Het is net dat beetje extra dat een 'algemene' kaart, toch een persoonlijk tintje geeft.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat leuk dat je jouw kaart hebt gepersonaliseerd. We hopen dat alle ontvangers hier erg tevreden mee zijn. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Het bestelproces is eenvoudig. Fijn om uit verschillende designs te kunnen kiezen. En de ontvanger heeft de bin direct binnen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Erg fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Nog een fijne dag gewenst. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Het is wel leuk als je je persoonlijke boodschapje kan opleuken met emoticons. Een ❤️, of een 💋 bijvoorbeeld
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze feedback en review. Het zou inderdaad een leuke toevoeging zijn om emoticons op je kaart toe te kunnen voegen. We zullen kijken of we dit kunnen toevoegen in de toekomst. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
AH
Anna H.
Heerlen
7 apr 2024
Makkelijk om te betalen met de e-codes zodat ik er fysieke kaarten voor krijg.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat je jouw Online Cadeaucodes makkelijk hebt kunnen omzetten naar fysieke kaarten. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Van begin tot eind was het eenvoudig en snel om te bestellen

erg prettig

Snelle en correcte afhandeling van de aanvraag, erg blij mee.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. We vinden het erg fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
RH
Rita H.
Veenendaal
alles was goed snelle bezorging ben erg blij met de kaarten
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het erg leuk om te horen dat je bezorging snel is gegaan en dat je hier blij mee bent. Groet, team VVV cadeaukaarten.
16 apr 2024
Received quick response and delivery instant digital card
16 apr 2024
Thank you for your review. We are very happy to hear that your order was delivered quickly. We hope you or the receivers of the cards get a lot of enjoyment out of them. Kind regards, Team VVV Gift Cards.
EV
Emmy v.
Haarlem

het is fijn dat de cadeaukaarten snel…

het is fijn dat de cadeau kaarten snel verzonden worden.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je cadeaukaarten snel zijn verzonden. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Makkelijk contact, zaken snel geregeld, en goede service
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je bestelling snel en goed is geregeld. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Persoonlijk cadeau

Leuk om te personaliseren met eigen foto en tekst.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je van de VVV kaart een persoonlijk cadeau hebt kunnen maken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Gewoon goed!

Snel verzonden en de afbeelding is mooi weergegeven
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. We vinden het heel fijn om te horen dat jouw bestelling snel is verzonden en dat deze er goed uit ziet. We wensen de ontvanger hier veel plezier van. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Makkelijk en veilig te bestellen en snel geleverd.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je onze bestelling als fijn en veilig beschouwt. We wensen alle ontvangers hier veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Efficient en leuk, het personaliseren van een kaart!

Efficient en leuk dat je het kan personaliseren
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze Eigen Ontwerp Cadeaukaarten. We wensen de ontvanger er heel veel plezier mee! Groet, team VVV Cadeaukaarten.
MA
M. A.
Hekelingen
Snelle levering. Leuke en makkelijke website.