Jeeigentaart.nl- Logo - Beoordelingen

Jeeigentaart.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden275 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2022
Jeeigentaart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
De smaak en de taart zelf waren formidabel,maar de service van de leverancier firma trekt op niets. De taart ging tussen 10 en 14u geleverd worden omdat het al later was ,en ik nog niets gehoord had ben ikzelf naar beneden gegaan want ik woon in een appartement. Stond mijn taart in de openbare ruimte op zijn zijde,hoelang???? Er is geen bel geweest geen verwittiging,schandalig ik was heel die periode thuis. Heb melding gedaan bij de taartenwinkel,foto’s heb ik niet want mijn dochtertje was die dag thuis en we wachtende op de taart en heb die dan beetje zelf terug met mijn handen terug rond gemaakt want die was op zijn zijde geschoven waardoor de tekening ook wat schijnen stond.

4 jun 2023
De taart kwam een dag te vroeg. Ik had juist geregeld dat er iemand thuis zou zijn op de dag van bezorging en de dag erna. Er was dus op het moment van bezorging niemand thuis en de taart werd afgeleverd bij een ophaallocatie. Ik had ook verwacht dat de taart helemaal af zou zijn en niet dat ik hem nog helemaal in elkaar moest zetten. Ik had er meer van verwacht, ook omdat de prijs best hoog was (€81).

Beoordelingen voor Jeeigentaart.nl

3 mei 2024
Taart was wat ik ervan verwacht had. Cake iets te droog maar wel lekker
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u de taart lekker vond. We hopen u snel weer te zien voor een nieuwe bestelling! Nog een fijne dag, Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂
3 mei 2024
Alles is in orde
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. We hopen u snel weer te zien voor een nieuwe bestelling! Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂
18 apr 2024
Goed kwaliteit
18 apr 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling en de waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat de taart van goede kwaliteit is. We kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe bestelling! Liefs, jeeigentaart
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een fijne dag, Liefs, jeeigentaart
24 mrt 2024
De taart was erg lekker. De kinderen hebben ervan genoten. Ook kreeg ik snel antwoord op een vraag die ik had.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. We zijn blij dat iedereen heeft genoten van de taart. We hopen u snel weer te zien voor een nieuwe bestelling! Liefs, jeeigentaart
Mooie taart zoals ik het wilde en ook heel erg lekker van smaak , Ook op gewenste datum Verzonden. Bedankt .
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat de taart aan uw verwachtingen voldeed. Liefs, team jeeigentaart🎂
Prachtig 🤍🎂🪽✨🙏🏻Lekker en heel mooi💫
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u de taart lekker vond! We hopen dat uw gasten er ook van genoten hebben! Nog een fijne dag, Team jeeigentaart
Mooie en lekkere taart
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, We zijn blij om te horen dat de taart een succes was! We hopen je snel op onze website te zien. Liefs, jeeigentaart
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Wij danken u voor uw mening over de taart. We hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien! Liefs, jeeigentaart
17 mrt 2024
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Bedankt voor uw mening over de taart. We hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien! Liefs, team jeeigentaart🎂
16 mrt 2024
De foto's waren prachtig in het marsepein Toen ik thuis de foto selecteerde werd aangegeven dat deze niet helemaal geschikt was is hij gewoon heel mooi geworden. En helemaal mooi en keurig ingepakt. Enige puntje is dat de witte rand om de foto hoekjes had, het zou fijn zijn als deze mooi rond was afgesneden. Maar heel blij met het resultaat!
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. We hopen je weer te zien voor een volgende bestelling! Liefs, team jeeigentaart🎂
Taart was prima, smaak was misschien net iets te zoetig (maar over smaak valt altijd te twisten) dus zie dat niet als kritiek en ook niet als feedback. De taart zag er mooi uit, kwam goed aan (perfect op tijd), zat goed verpakt en ook de brownies waren erg lekker. Al met al uitstekend.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je van de brownies heeft genoten! Hopelijk kunnen we je een volgende keer overtuigen met één van onze andere taartsmaken! :) Liefs, team jeeigentaart
De smaak was uitstekend. De verpakking was mooi. Collega’s die dit zagen, vroegen direct waar de koekjes vandaan kwamen. Het werd zeer gewaardeerd!
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, We zijn blij om te horen dat de koekjes een groot succes was! We hopen je snel op onze website te zien! Liefs, team jeeigentaart🎂
Heerlijke taarten, chocolade en citroen. Zelf gedecoreerd!
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor je recensie en je foto! We zijn blij om te horen dat de taart aan uw verwachtingen voldeed. Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, We zijn blij om te horen dat de taart een groot succes was! We hopen je snel weer op onze website te zien! Liefs, team jeeigentaart
21 okt 2023
De taarten waren echt super ingepakt. We hebben een restaurant en ze wilde een grote foute taart. Vandaar dat ik bij jullie uitkwam want bakken was voor onszelf geen optie. Ik weet zelf hoe t werkt met de stokjes in taart steken maar mss een tekening erbij hoe je t beste kunt insteken voor t meest stabiele resultaat? Die tip kreeg ik van mijn personeel
I ordered a cake for my birthday and I have to tell you it was absolutely stunning and so delicious. In the Netherlands I haven't tasted such a fantastic cake and that was a first, all of my friends and colleagues loved it and I want to order again in the next possible occasion. It also arrived whithin 2 days. I could give 10 🌟 if I could! ♥️♥️
27 aug 2023
Hele mooie taart, die heerlijk smaakt en netjes op tijd wordt geleverd. We hebben een fijne verjaardag gehad en mijn dochter was bijzonder in haar nopjes met de Pokemontaart!
5 okt 2023
Duidelijke website, mooi en lekker product. Geslaagde 70ste verjaardag van mijn vader kunnen vieren met zijn oude voetbal t-shirt taart waar hij enorm verraast van was.
20 mei 2023
Zeer lekkere taart. Handig verpakt( ik moest de taart nog vervoeren) op tijd bezorgd. Was verbaasd hoe lekker en makkelijk dat ging. Ga t zeker vaker doen