Energy Cans NL

504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.775 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Energy Cans NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Inmiddels koop ik al jaren energy bij energy cans NL. Sinds de suikervrije variant van monster uit de supermarkt is verdwenen, is dit altijd een betrouwbare online winkel geweest. De prijzen zijn eerlijk, het assortiment is ruim en actueel en de levering is altijd naar verwachting. Het enige wat ik kan aanmerken aan de webshop is dat deze soms gesloten is, waardoor het dan niet mogelijk is om nieuwe bestellingen te plaatsen. Al met al een fijne webshop en zeker een aanrader.

8 mei 2023
Inhoud blikken smaakt muf. Hoewel de kosten van de monster energie minder zijn dan elders zijn de verzendkosten nogal groots weer. Tot nu toe 3 van de 5 smaken geprobeerd die ik had besteld. En alles smaakt muf. Duidelijk dat ik spul kreeg uit een oud voorraad. Elders krijg ik "versere" blikjes. (Waarom stopte ze met de verkoop in supermarkten? dat spul was gewoon goed).

Beoordelingen voor Energy Cans NL

17 dec 2023
Eerlijke advertenties, ik ging er heen met de gedachte dat ik gratis verzending had omdat ik klikte op een advertentie waar dit stond. Bleek het 13 euro te zijn ipv gratis
18 okt 2023
ik vraag me af of de verzendkosten niet lager kunnen. de bestelde goederen zijn echter onberispelijk.
23 nov 2023
verzend kosten zijn vrij hoog. liever iets meer bestellen en gratis verzend kosten.
27 mei 2023