topdiervoeding.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
topdiervoeding.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jul 2023
Ik kreeg laatst de verkeerde longstukjes opgestuurd, even contact opgenomen. Geen probleem kreeg gelijk het juiste product opgestuurd met daarbij een retouretiket om het foutieve tetug te sturen. Binnen 2 dagen geregeld

Ik wilde mijn bestelling retourneren en kreeg direct een retourlabel toegestuurd Helemaal top Wat ik alleen niet vind kunnen is dat ik tot 14 dagen na ontvangst van mijn retourzending moet wachten op mijn retourbetaling. Als ik direct betaal moet ik ook direct terugbetaald kunnen worden! Vandaar mijn 3 sterren Anders zou ik 5 sterren gegeven hebben

Beoordelingen voor topdiervoeding.nl

MS
Monique S.
Apeldoorn
Snelle bezorging, mijn hond is blij met de lekkere trainers.
Prima geregeld en kwaliteitsvoer
Topkwaliteit & snelle levering.
23 mrt 2024

Top

Als de bezorging snel gaat en de mezen plunderen als het ware de voederbak, zo lekker zijn de pinda's, wat moet ik dan nog toevoegen.
FS
Snelle levering, mooie producten
AB
Annemarie B.
Hoogerheide
Fijn telefonisch contact .
Snelle bezorging
Albergen
goed en snel
2 jul 2023
9 aug 2023
Super product en snel geleverd. Tevens een vriendelijke klantenservice en komen na wat beloofd wordt.
6 okt 2023

Goedkoop en betrouwbaar

Snel, betrouwbaar, heel goede prijs/kwaliteit. Ondertussen al meerdere bestellingen gedaan.
25 dec 2023
dat je geen bestel bevestiging krijgt vind ik minder en dat je geen trac en trace krijgt
30 jun 2023
Bestelling is altijd op tijd en goed verpakt. Ik blijf mijn vogelvoer hier bestellen
10 jun 2023
Bestelling word altijd goed geleverd. Voor vogelvoer blijf ik bij topdiervoeding.