Gourmetten.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ
Johan J.
Helmond

Beoordelingen voor Gourmetten.nl

Het was de eerste keer dat we deden gourmetten. Blijkbaar hebben we de branders te vol met gel gedaan. Na het aansteken is de brandende gel uit de branders gelopen en brande de gel ook op het ijzeren gestel. In lichtelijke paniek met handschoenen aan de gourmetstellen geheel naar buiten kunnen brengen. Vooral voor mijn jonge kleinkinderen geen leuke ervaring. Of er nog een keer komt........ Enige uitleg over het vullen van de branders zou niet overbodig zijn. Dit had voor ons ook veel slechter kunnen aflopen.
Antwoord van Gourmetten.nl
Wat spijtig om te horen dat de eerste keer gourmetten niet naar wens is verlopen en zelfs voor enige paniek heeft gezorgd. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat veiligheid en een goede uitleg van essentieel belang zijn. Bij de branders zit normaliter een instructie dat deze tot de lasnaad gevuld mogen worden en in de bezorginformatie email vindt u ook een instructie op video. Wellicht is deze aan de aandacht ontglipt. Helaas heeft u daar achteraf ook niks aan en wat erg dat de kleinkinderen ook geschrokken zijn dat is het laatste wat we willen natuurlijk. Mocht u nog eens willen gourmetten mag neemt u gerust even contact op met ons kantoor wij kunnen dan bijvoorbeeld ook elektrische bakplaten toevoegen aan uw bestelling. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Zeer ontvreden

Stelletjes die vies waren schoon moeten maken. Gast die aan het eten was .waarbij de vork afbrak .gelukkig niet door geslikt.maar vind dit niet kunnen.. en de vergoeding die eerst over de gehele bestelling ging om het te compenseren. Was achteraf voor 1 bestelling.. maar in de mail staat duidelijke dat de helft van de gehele bestelling vergoed zou worden..echter is er niets van de 1ste bestelling vergoed alleen van de 2de
Antwoord van Gourmetten.nl
Het spijt ons zeer te horen over de ongemakken tijdens jullie ervaring. We begrijpen dat dit teleurstellend was, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Intern hebben we hier ook serieus naar gekeken en wat betreft de vergoeding, er lijkt een misverstand te zijn opgetreden. Mijn collega's hebben al contact met u gehad en wij hebben de vergoeding behandeld zoals besproken. Jammer dat we de onaangename ervaring niet terug kunnen draaien en we het gevoel niet kunnen verbeteren.
30 dec 2023
vlees was niet vers was verkleurt en er zaten vieze slierten aan een aantal stukjes vlees dus die hebben we weg moeten gooien vorige keer in oktober ook besteld en was een stuk beter hoop dat het volgende keer ook weer goed is
Antwoord van Gourmetten.nl
Onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring met het vlees. We vinden het spijtig dat het niet aan de verwachtingen voldeed. Dit vinden wij heel vervelend. Gelukkig hebben wij al eerder kunnen laten zien dat we het wel kunnen maar dat neemt niet weg dat het absoluut niet goed is. Wij hebben u persoonlijk een berichtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
25 dec 2023
Zaterdag laten bezorgen naar eerdere goeie ervaring met jullie. Volgens de site nog goed te eten op 1e kerstdag. Helaas niet het geval. Bijna alles was bedorven.
Antwoord van Gourmetten.nl
Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Dit is zeer vervelend. Mijn collega zal komende dagen contact opnemen om de bestelling te bespreken. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Ontvreden

Dag 1 rode saus door kratten gelopen en stelletjes die het niet deden. Dus veel schoonmaken. Helaas geen foto van gemaakt
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank voor je reactie. Mijn collega's hebben al contact gehad met je gehad zoals ik terug kan zien. Fijn dat er over een oplossing uit voort is gekomen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service