Gourmetten.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ
Johan J.
Helmond

Beoordelingen voor Gourmetten.nl

16 apr 2024
Ruim voldoende van alles, veel variatie, duidelijk in de communicatie inzake brengen en ophalen, goede en snelle klantenservice.
16 apr 2024

Perfect

De bezorging is goed het eten in goed wat wil me nog meer
31 mrt 2024
Vlees was weer uitmuntend. De salades vielen wat tegen. De erwtensalade was een slechte combi met de kruiden erin. De bloemkool viel ook niet echt in de smaak, te kleine structuur. De rode bieten selderij salade was echter zeer lekker. Persoonlijk zouden wij graag de komkommersalade terug willen in het assortiment
31 mrt 2024

Lekker en gevarieerd!

Het vlees was erg lekker en gevarieerd (2 menu's besteld). Maar sommige salades waren niet op smaak. Bij de oranje/gele wortelsalade was uitgeschoten met de peper, waardoor hij oneetbaar werd.

Genoten met de Pasen

Wij hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van a-z en het is iedere keer goed verzorgd en smaakt heerlijk. Dank jullie wel weer, en tot de volgende keer. Fam Meerwijk
7 apr 2024

Evaluatie.

Het vlees was heerlijk. De salade vonden wij dit keer niet zo lekker, vooral de doperwtensalade vonden wij niet lekker. Wij misten de aardappelsalade.
20 mrt 2024
Alles wat prima en genoeg. Alleen de doperwtjes luste niemand. Iets meer kruidenboter was ook wel fijn geweest

Was weer ok.

Meer dan genoeg.. alleen de biefstuk was niet erg lekker. Maar verder prima .....
We misten jullie overheerlijke Schots Wisky saus
Goedemorgen service , Goede kwaliteit eten
gewoon alles.

A-Z een goede keuze.

Uitgebreid en gevarieerd gourmetschotel. Voldoende voor 8 personen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Op tijd en verzorgd geleverd. Prima in orde
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat onze levering op tijd was en professioneel werd afgehandeld. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hopelijk tot de volgende keer! Met smakelijke groeten, Marie.
Mooi op tijd, kwaliteit eten in orde.
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij waarderen de vriendelijke woorden over de tijdigheid van onze service en de kwaliteit van ons eten. Wij streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We zijn blij om te horen dat we dit samen met u hebben kunnen bereiken. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Groetjes Marie
Alles wat netjes aangeleverd. Alleen had nog gemaild dat er 1 persoon glutenvrij bij was maar dit kon niet zeiden ze maar eerder ook gehad toen was voor deze persoon alles apart verpakt ,
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je feedback. We streven ernaar om aan alle dieetwensen en -vereisten tegemoet te komen. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan de glutenvrije behoeften konden voldoen, ondanks de eerdere communicatie. Helaas hebben wij geen glutenvrij menu in ons assortiment. We kunnen inderdaad het vlees apart verpakken daarbij moeten wij wel vermelden dat het vlees glutenarm is, omdat het in de zelfde productiehal wordt geproduceerd en op schalen wordt gelegd. Het kan dus altijd sporen van bevatten. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
14 jan 2024
Het was erg goed.
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
31 dec 2023
We hebben op tweede kerstdag heerlijk gegourmet met 19 familieleden. We hadden een aantal visschotels, een aantal AZ-vleesschotels en een paar streetfood-schotels, 7 gourmetstelletjes en een grillplaat besteld. Alles was goed verzorgd en smaakte uitstekend. Onze tip is om de verpakking van de diverse schotels kleiner te maken, zodat ze makkelijker verdeeld kunnen worden over de tafel (s) - niet alle vis-eters, vegetariers en/of vleeseters zitten namelijk netjes naast elkaar :-). Met kleinere verpakkingen is het makkelijker om de verschillende schotels te verdelen over een lange tafel (of verschillende tafels). Jammer dat het dan wel iets meer verpakkingsmateriaal kost ...
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor de leuke en leerzame tip! Fijn om te lezen dat jullie met vele familieleden heerlijk hebben genoten van het gourmetten op tweede kerstdag. Goed om te horen dat de diverse schotels goed verzorgd waren en uitstekend smaakten. Dank je ook voor de waardevolle tip betreft de verpakkingen. We hebben inderdaad momenteel gekozen om het met meerdere aantallen op 1 schaal te leggen. We zullen dit zeker in overweging nemen en zoeken naar manieren om het verdelen van de schotels over de tafels nog gemakkelijker te maken, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit en duurzaamheid van het verpakkingsmateriaal. We hopen jullie in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen jullie een voorspoedig nieuw jaar! Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijne service, lekker eten en flexibel.

Op onze club hebben we al meerdere malen met a tot z bbq samen gewerkt. Erg fijn bedrijf, meedenkend en aardig personeel. Hebben ons veel werk ontnomen wat erg fijn is.Een tip kan zijn dat er wordt aangegeven hoeveel vlees en salades er nodig zijn voor het aantal personen die er komen bbqen. Er was afgelopen weekend 1 schaal vlees over. Uiteindelijk viel dat dus reuze mee. Er waren wel veel salades en sauzen over. Dit had misschien anders gekund.Al met al een fijne service, waar we zeker volgend jaar weer gebruik van gaan maken als we gaan bbqen.Dankjewel voor alles!

Super fijn, met maar met 1 verbeterpuntje :-D

De tijd van het bezorgen klopte niet, ze waren er 1.15 u te vroeg waardoor ik nog niet op de locatie was. Ze hadden mijn nummer dus het was prettiger voor iedereen geweest als ze gebeld hadden dat ze eerder zouden komen. (Waarom geef je anders een tijd van indicatie?) Bij ophalen: ik had expres gevraagd 15 min van te voren bellen. Dit ging ook mis. Chauffeur had het niet gezien. Dus dat zou beter kunnen. Beide bezorgers super vriendelijk trouwens. En het eten kwalitatief ook goed. Iets te veel brood wat ons betreft, maar dat is persoonlijk. Volgend jaar weer!