It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

617 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

1 okt 2023
Bestelling kwam beschadigd aan. Ik heb inmiddels twee e-mails gestuurd en op hun FB pagina een bericht achtergelaten, maar ik krijg geen enkele reactie.
2 okt 2023
Vervelend dat je geen reactie op je mail hebt gehad, deze was helaas gemarkeerd als spam. Via je Facebook berichtje zijn toch snel in contact gekomen gelukkig en hebben we je mail ook net goed kunnen beantwoorden. Onze excuses voor het misverstand, we hopen dat we je nog eens mogen verwelkomen op onze webshop!
2 dagen levertijd werd bijna een week. Doe geen beloftes die je niet nakomt. En op dinsdag besteld dus ook niet zo dat het vlak voor het weekend was
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij snappen je frustratie en wij willen ons verschuldigen voor de vertraging. Momenteel zijn wij best druk en wij doen ons uiterst best om alles tijdig te leveren.
Zeggen dat pakketje verstuurd is maar krijg geen tracktrace van DPD. Krijg ook geen antwoord van de klantenservice. Geen pakje en geld kwijt dus.
17 dec 2023
Volgens de tracking is hij op 8 december geleverd. Ik wil graag met u samenkijken, wij zijn van ma t/m vr vanaf 8:30 uur telefonisch bereikbaar. Wij lopen helaas wat achter op de mails.
Levertijd die aangegeven wordt klopt totaal niet met de werkelijke levertijd. Daarbij is de klantenservice niet telefonisch te bereiken.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend om dit te vernemen. Wij waren gisteren de hele dag te bereiken, wellicht vanwege de drukte niet doorgekomen. Wat betreft de levertijd, hebben wij op dit moment vertraging i.v.m. de drukte.

Slechte service

Leuke Kerstspullen, goede prijs maar… Advies: koop in de winkel, want als je kapotte dingen thuisgestuurd krijg, laten ze het afweten.
17 dec 2023
Helaas kan dat soms gebeuren, uiteraard vervelend. Wij willen dit samen met u oplossen, van ma t/m vr staan wij telefonisch voor u klaar.
Het is al 1 week geleden en mijn bestelling heb ik nog niet ontvangen.. Ik heb een mail gestuurd en nog steeds niks terug ontvangen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend dat het pakketje nog niet is aangekomen. Vanwege de drukte kunnen wij niet op alle mails terugkomen. Wij doen ons uiterste best om alles snel te verwerken. Wij zijn telefonisch sneller te bereiken. Excuses voor het ongemak.

Slechte service

Kreeg een kerst ornament opgestuurd welke kapot was. Kan gebeuren. Maar nadat ik 2 mails gestuurd heb. Nog steeds geen reactie.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden. Wij willen graag samen met u meekijken, op welke mailadres heeft u gemaild? Anders zijn wij telefonisch tot 17:00 uur te bereiken.
Maar de helft van mijn bestelling ontvangen. Telefonisch niemand bereikbaar. Via mail geen reactie. Waardeloze klantenservice!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dit vinden wij heel vervelend om te horen, wij zijn vandaag de hele dag van 8:00 tot 17:00 uur voor u bereikbaar, dat is exclusief de pauzes. Wij willen dit graag met u samen oplossen.
24 nov 2023

Nog steeds niet geleverd...

Jammer dat ik de vraag krijg mijn bestelling te beoordelen, terwijl ik nog altijd op m'n bestelling zit te wachten..
25 nov 2023
Hi vervelend dat er iets misgaat. We lossen het graag en snel voor je op. Je hebt een mail van me.
16 dec 2023

Klantenservice ontbrekende schroeven

Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice over ontbrekende schroeven maar heb totaal geen reactie gekregen.
17 dec 2023
Helaas lopen wij achter op onze mails. Excuses voor het ongemak. Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar.
Bij bestelling zat een kapotte kerstbal. Bellen lukt niet. Terugbellen doen ze niet en mailadres klopt ook niet.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dit vinden wij vervelend om te horen, uiteraard willen wij dit graag met je oplossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn en foto's naar customerservice@itsallaboutchristmas.com willen sturen?

Ik heb m'n product niet ontvangen.

Ik heb m'n product (Uw verzending #14000122091 voor bestelling #O14000165061) nog steeds niet ontvangen...
17 dec 2023
Wij willen dit graag samen met je oplossen. Volgens de tracking is hij op 8 december bij u geleverd. Kunt u contact met ons opnemen?
Meerdere malen geprobeerd om in contact te komen maar dat lukt steeds niet. Op mails komen ook geen reacties
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend om te vernemen dat een artikel beschadigd is bij de levering. Wij zijn ma t/m vrij van 8:30 uur tot 17:00 uur voor u telefonisch bereikbaar. Wij willen jou graag wat oplossingen bieden.
8 dagen geleden besteld, nog steeds niet ontvangen en de telefoon wordt niet opgenomen.
17 dec 2023
Wij willen dit graag samen met je oplossen. Kunt u telefonisch contact met ons opnemen? Helaas lopen wij achter op de mails.
Zeer slecht. Heb de halve bestelling ontvangen en er wordt niet gereageerd op e-mails
17 dec 2023
Wij willen dit graag met u samen oplossen, helaas lopen wij iets achter op de mails, waardoor een reactie wat langer kan duren.

Pakket nog niet geleverd

Er staat 1 a 2 werkdagen, maar het is nu al één week en ik heb mijn pakketje nog niet
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas lopen wij achter op onze mail. Excuses voor het ongemak, wij zijn maandag de hele dag telefonisch bereikbaar.
Pakket nooit verzonden en je krijgt ze ook niet te pakken als je ze belt.
17 dec 2023
Ik wil graag met je meekijken en dit voor je oplossen. Morgen zijn wij vanaf 8:30 uur bereikbaar.
17 dec 2023
Ik heb iets besteld 7 dgn geleden en nog steeds niet binnen...
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Nog niks ontvangen, ook geen bericht dat het onderweg is.
HV
henny v.
houten
Zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen leveren maar ho maar
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
De levertijden zijn op dit moment afwijkend dan normaal. Dit heeft te maken met de drukte. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen u ook telefonisch te woord staan om samen naar de actuele status te kijken.