It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

617 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

7 jan 2024
Kan nog niet goed beoordelingen geven omdat ik nog niet alle bestellingen binnen heb. Slechts 1, en dat ging niet helemaal goed. Bezorgd bij t DHL punt maar ik gebruik geen bericht ontvangen. Ze konden het pakketje ook niet gelijk vinden. Wacht nog op 2 bestellingen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat jammer dat het niet helemaal goed is verlopen! Als we nog ergens behulpzaam bij kunnen zijn, mail of bel ons alstjeblieft. Dank je voor je beoordeling en de moeite die je hebt genomen!

Check goed bij ontvangst.

Check je bestelling goed, ik had 20 stuks besteld en ontvang er 19! Naderhand wel verrekend, maar dit verwacht je dus niet. Levertermijn is ongeveer 1 week, als je geen haast hebt is dat OK.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je feedback! Ik begrijp je punt en ga hier iets mee doen, komend seizoen!
Ik kan moeilijk een beoordeling geven, ik heb het product nog niet ontvangen en nog niets gehoord of gezien wanneer ik het zal ontvangen. Ik hoop dat ik het nog ontvangt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend dat je het pakketje nog niet ontvangen hebt. Helaas lopen wij achter op onze mails. Wij willen dit graag met je netjes telefonisch oplossen. Wij zijn vandaag tot 17:00 uur open.
De dinosauriërs voor in de kerstboom zijn echt heel leuk en mooi. Helaas, ondanks dat er veel beschermende verpakkingsmaterialen waren gebruikt, kwam er toch 1 met een ‘gebroken poot’ aan omdat ze in een te klein doosje waren gestopt. Voor de Kerst kreeg ik dit niet meer geruild, ben onder ‘ tijdsdruk’ met de secondenlijm gaan herstellen. Ben zelf ooit werkzaam geweest in de verzendbranche, dit was niet nodiggeweest. Doosje was te klein. Ik neem de moeite omgeving reageren zodat dit hopelijk verbeterd wordt, het product was nl zeer de moeite waard.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Goed dat u ons hierover informeert. Wij willen dit graag nog met u oplossen, vandaag zijn wij tot 17:00 telefonisch te bereiken. Uiteraard waarderen wij elke vorm van feedback en nemen wij dit zeker voor volgend jaar mee.

Trage actie

Ik zit al een week te wachten op hoe ze om gaan met een "niet tevreden over kwaliteit" product. Ik kreeg twee hangers die enorm van kwaliteit verschilden, na een dag kreeg ik een vriendelijke reactie dat ze het na ontvangen foto's op gingen lossen, maar het is inmiddels een week radiostilte ondanks twee herhalingen van mijn kant. Een mooie en een "lelijke" kerstoma, zoals je op de afbeelding kan zien. En ik snap dat het druk is in kerstland, maar het was fijn geweest als het op tijd opgelost kon worden.
17 dec 2023
Goed dat u contact met ons opneemt. Helaas lopen wij op de mails achter, telefonisch gaat dat wat sneller. Wij zijn van ma t/m vr vanaf 8:30 uur bereikbaar.

Het gekochte product is erg mooi. Zelf inpakken is een aanrader.

Het gekochte product is erg mooi en van een prima kwaliteit. Persoonlijk vond ik het erg jammer dat ik gekozen heb voor de cadeau verpakking. Voor €3,- is mijn gekochte product ingepakt in een papieren zakje. Voor dit bedrag had ik gehoopt dat er wat aandacht zou zijn besteed aan een leuke verpakking. Product en snelheid van bezorgen is 5 sterren. Jammer van mijn te hoge verwachting van de details bij deze bestelling.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat erg vervelend om te horen, dat het niet naar verwachting is geleverd. Wilt u even telefonisch contact met ons opnemen, dit willen wij graag met u oplossen!
Mooie producten en vorige 2 keer dat ik iets heb besteld, was alles heel goed geregeld. Nu kreeg ik wel een verzendbevestiging, maar daar bleef het bij. Vanuit de klantenservice kreeg ik geen gehoor. Uiteindelijk via tracking kunnen ontdekken dat mijn pakket al klaar lag. Dit kan ook liggen aan DPD, maar een berichtje terug van de klantenservice was fijn geweest. Bestelling was verder compleet en goed verpakt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met het beantwoorden van de mails. Fijn dat alles goed terecht is gekomen! Veel plezier ervan!
Nou, ik heb een ‘gnoom’ besteld met ledlampje. Gewoon als geintje voor mijn zoon van bijna 40. Bestelling mooi op tijd, kan ik niks van zeggen. Alleen een hele worsteling om er batterijen in te krijgen: klepje functioneert niet. En de timer ook niet. Dussssss niet voor niks afgeprijsd. Ik had het kunnen weten. Tijd om terug te sturen is er niet.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dit vinden wij vervelend om te horen. Wij willen jou uiteraard een passende oplossing bieden. Wilt u telefonisch contact met ons opnemen?

Producten waren prima, late levering

Producten waren prima, werd alleen ipv 2-3 dagen pas na 8 dagen geleverd. En dat is in November dus niet in Kerstdrukte. Jammer, verder leuke spullen en alles keurig verpakt. Niets gebroken. Alles zoals besteld
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij stellen jouw review erg op prijs! Wij doen ons uiterst best om alles op tijd te kunnen leveren. Dit jaar liep de drukte wat eerder dan verwacht op. Desondanks wensen wij jou veel plezier met je aankoop!
Er zaten zeker 10 ballen niet bij de bestelling maar stonden wel op de pakbon. Mail gestuurd met de vraag of en wanneer missende producten worden geleverd maar nog geen reactie
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas lopen wij momenteel achter op onze mail. Wij proberen er zo z.s.m. bij je op terug te komen. Maandag is de klantenservice vanaf 8:30 uur open. Excuses voor het ongemak.

Top producten, maar levering kan sneller/beter

Super mooie kerstballen en ornamenten, maar de levering zou sneller kunnen en heb van dpd ook geen mail gehad met de gegevens van het pakket. Ze stonden ineens voor de deur
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dankjewel! I.v.m. zijn de leveringstijden afwijkend dan normaal. Onze oprechte excuses!
Alles was goed behalve de bezorging. Er is geen communicatie over de aflevering en het is voor de deur gezet zonder aan te bellen: ik was thuis en de bel doet het.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn dat het uiteindelijk wel goed is terechtgekomen. Vervelend dat DPD er niet netjes mee om is gegaan, desondanks wensen wij jou veel plezier met je aanwinst.

Niet helemaal oke

Leuk assortiment. Jammer dat 4 van de 9 items gebroken aankomen. Inpakken is wat onhandig gedaan bij deze breekbare spullen. Restitutie is verder geen probleem
17 dec 2023
Wij nemen je tips voor de toekomst mee, veel plezier ervan!
Bestelling deels beschadigd aangekomen, foto gemaild naar klantenservice, wacht op reactie, tot nu toe heb ik nog niets gehoord.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Heel vervelend dat er iets beschadigd is aangekomen. Wij proberen z.s.m. terug te komen op uw e-mail, tevens zijn wij vandaag tot 17:00 uur telefonisch voor u bereikbaar.
De kwaliteit . Alleen de levering duurt te lang. Op de site staat 1 tot 2 dagen en dat worden dan 4 dagen
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! 1 tot 2 dagen voordat je bestelling is verwerkt in ons magazijn en dan wordt aangeboden ter bezorging. Dan wordt het bezorgd binnen 1-3 werkdagen. Jammer dat we niet helemaal aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen!
Heb een gebroken boompje ontvangen. Heb gereclameerd. Maar niets terug gehoord
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden. Wij willen graag samen met u meekijken, op welke mailadres heeft u gemaild? Anders zijn wij telefonisch tot 17:00 uur te bereiken.
Aanbevolen kerstballen set is veel te veel. Daarom een set moeten terug sturen
Veel plezier ermee!
29 okt 2023
Bezorging ging niet naar t aangepaste adres en er zit een barstje in de bal
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi Robbie dat is minder fijn zeg! Ik heb je een mail gestuurd met mogelijke oplossingen, we lezen wel waar je voorkeur naar uitgaat.
Pakje kwam pas na 2 weken, geen mailtje of zo dat het onderweg was
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden gehad. Fijn dat alles heel aangekomen is. Veel plezier ervan!
21 nov 2023
Snel geleverd, geen topkwaliteit maar daar is de prijs ook naar.
22 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!