It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

617 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Mijn ervaring is goed ondanks de vele negatieve reviews. 4 sterren ipv 5 omdat geen enkele indicatie wordt gegeven van de verwachte levertijd. De geleverde producten zijn mooi en onbeschadigd en ik ben er tevreden over.
17 dec 2023
Toppie, veel plezier ervan!

Makkelijk en overzichtelijk

Op telefoon geeft de site steeds aan dat sessie verlopen is, maar items komen wel in winkelmandje. Je kan ook gewoon afrekenen. De terugkomende melding is alleen irritant tijdens het shoppen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt dat je ons hierover meldt! Wij nemen dit intern mee en lossen dit voor de volgende keer op. Wij wensen jou een vrolijk kerstfeest! :)
9 nov 2023
Artikel voldoet aan verwachting. Snel geleverd! Zat alleen in een veel te grote doos dat kan beter/anders, zonde van het verpakkingsmateriaal en kosten voor verzending.
9 nov 2023
Bedankt voor je review en de tip voor de verpakking. We nemen dit mee in onze interne evaluatie!

Duidelijke website, goed product

Goede website, duidelijk, ruime keus. Makkelijk in gebruik. Levering 3 werkdagen dus zoals beloofd. Prima product, zoals afgebeeld. Gewoon goed dus, zoals het hoort.
17 dec 2023
Super! Veel plezier ervan :)

Pakket netjes en goed ingepak geleverd

Pakket netjes en goed ingepakt geleverd. Verzending duurde wel iets langer dan 2 dagen dan aangegeven, maar was voor mij geen probleem.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Jouw lieve woorden doet ons heel goed! :). Wij wensen jou heel veel plezier met je aankoop.
Betrouwbare webshop. 1 product bleek bij levering defect. Na melding hiervan ontvingen we zonder problemen ons geld daarvoor retour.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Daar zijn wij ervoor! Veel plezier met de rest van je bestelling :)
Communicatie over vervoer, stond zonder aankondiging aan de deur. Maar fijn dat het voor pakjesavond binnen was. Viel erg in de smaak!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk! Veel plezier ervan :)

Leuke shop

Goede prijzen, en goed assortiment. Was opzoek naar een boom voor aan de muur, alleen hier kunnen vinden voor een goeie prijs!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen, veel plezier ervan!
Mooie kerstversiering alleen wel in een hele grote doos voor vijf stuks Maar verder alles goed De bestelling ging gemakkelijk
Fijne feestdagen! :)
AM
Producten zijn leuk, verzending leek wat lang te duren. Maar mogelijk is dat ivm het weekend of de Sinterklaas drukte.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Kerst enthousiasten kunnen niet vroeg genoeg beginnen! :) Veel plezier met je aankoop

Tevreden.

Goed verpakt, veel keuze. Webshop mag iets beter. Levertijd iets langer dan een gemiddelde webshop.
Lief dankjewel! :)
Snel verzonden, helaas miste 1 item. Hierover gebeld. Is alsnog bezorgd. Spullen zoals verwacht.
17 dec 2023
Super! Veel plezier ervan.
22 nov 2023
Hele mooie dingen. Levertijd duurde alleen iets langer maar dat is niet zo heel erg.
23 nov 2023
Mooi dat alles naar wens is! We hopen dat we nog eens een bestelling van je mogen te ontvangen.

goede service

Goed verpakt, redelijke prijs. Bestelling goed te volgen via track en trace
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat horen wij graag! Een vrolijk kerstfeest! :)
levering goed ingepakt, waardoor het dus ook in goede staat ontvangen is.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor het compliment! Veel plezier ervan!

Prima service

Hoe het op de foto eruit zag, was het in werkelijkheid ook. Prima service
Dankjewel! :)
CV
directe vervanging van een gebroken stuk, vlotte communicatie. Aanrader
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor de lieve woorden. Wij wensen jou een vrolijk kerstfeest
23 dec 2023
Helemaal goed gegaan. Snelle levering! Tevreden over het product.
Super!
GOED. Nette verpakking tegen breekbaarheid. Verder prima in orde
Dankjewel! :)
Mooie kerstbal, goed ingepakt verzonden en snelle bezorging!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten! :)