It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.085 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Mooie kerstversiering alleen wel in een hele grote doos voor vijf stuks Maar verder alles goed De bestelling ging gemakkelijk
Fijne feestdagen! :)

Leuke shop

Goede prijzen, en goed assortiment. Was opzoek naar een boom voor aan de muur, alleen hier kunnen vinden voor een goeie prijs!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen, veel plezier ervan!
Eenvoudig te bestellen en netjes afgeleverd
Dankjewel!
Mooie kerstbal, goed ingepakt verzonden en snelle bezorging!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten! :)
netjes verpakt
Bedankt :)
Heel blij met de mooie kerstballen en verlichting. De website vind ik niet altijd makkelijk omdat het vaak “verspringt” als je een item nader hebt bekeken en je daarna steeds weer opnieuw moet zoeken naar de pagina waar je was. Ik gebruikte een laptop.

Duidelijke website, goed product

Goede website, duidelijk, ruime keus. Makkelijk in gebruik. Levering 3 werkdagen dus zoals beloofd. Prima product, zoals afgebeeld. Gewoon goed dus, zoals het hoort.
17 dec 2023
Super! Veel plezier ervan :)

Mooie ornamenten

Mooie speciale glazen ballen, had wel bij 1 dat het ijzeren “kapje” waar hij aanhangt niet goed over het uiteinde van de bal paste en dus helemaal schuin zit(er zit een glazen druppel waar hij niet goed over heen past). Maar de bal blijft er wel goed aan hangen, dus in de boom zie je er niks van dat hij schuin hangt. Ook de verpakking waarin het gestuurd is was mooi stevig en goed ingepakt, dus alle glazen ballen zijn goed overgekomen.
17 dec 2023
Leuk en creatief opgelost! Fijne kerst :)
Snel verzonden, helaas miste 1 item. Hierover gebeld. Is alsnog bezorgd. Spullen zoals verwacht.
17 dec 2023
Super! Veel plezier ervan.
Mijn ervaring is goed ondanks de vele negatieve reviews. 4 sterren ipv 5 omdat geen enkele indicatie wordt gegeven van de verwachte levertijd. De geleverde producten zijn mooi en onbeschadigd en ik ben er tevreden over.
17 dec 2023
Toppie, veel plezier ervan!
Betrouwbare webshop. 1 product bleek bij levering defect. Na melding hiervan ontvingen we zonder problemen ons geld daarvoor retour.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Daar zijn wij ervoor! Veel plezier met de rest van je bestelling :)
Snellere levering en goed verpakt
Veel plezier ervan! :)
goede keuze aan producten die ik wilde hebben
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dankjewel en veel plezier ervan!