It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

617 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Snelle levering, mooie materialen
Bedankt voor je review!!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je review :)!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je feedback! :) Fijn om te horen dat alles naar wens is!

Aanrader!

Bestelling was snel in huis, hele mooie artikelen en van goede kwaliteit. Nog even contact gehad met de klantenservice. Hele prettige en fijne ervaring! Ik ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen :)
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn om te lezen! Bedankt voor je 5 sterren, tot de volgende keer.
Goede en snelle bezorging.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je review! :)
28 jan 2024
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met de artikelen!

Super professioneel en deugdelijk verpakt

Echt heel goed verpakt! Bijzonder leuke kersthuisjes ontvangen, ben er erg blij mee. Enige wat ik jammer vond was dat één huisje een andere kleur verlichting heeft.
Fijn dank je!
31 dec 2023
Artikelen besteld tijdens kerstmis waardoor ik wist dat het iets langer zou duren. Ondanks dat had ik het toch 28 december in huis. Helemaal super!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk! Tot volgend jaar :)
18 jan 2024

Altijd een feestje

Al vaker bij kerstversiering.nl besteld en altijd zeer tevreden over de producten. Ruime keuze in kerstartikelen, handige site waar bij artikelen op kleur kan worden gezocht. Als dan in januari ook nog 30% korting is op mijn favoriete kleur van kerstartikelen dan begint de kerst 2024 lekker vroeg in dit huis!! En alles wordt zeer zorgvuldig en goed verpakt verzonden!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat een heerlijke review, fijn zeg dat je zo tevreden bent met onze kerstversiering! Dank je!
Bestellingen worden altijd netjes op tijd geleverd, ik kreeg zelfs een gratis kadootje bij mijn laatste bestelling, heel aardig. Ik bestel glazen ornamenten van deze shop, deze zijn altijd keurig en stevig ingepakt , tot nu toe nog nooit iets ontvangen wat gebroken was. Ik raad deze shop zeer zeker aan!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze review, fijn dat je zo tevreden bent!

Top!

Mijn bestelling bevatte veel glazen (dus kwetsbare) artikelen. Deze waren heel mooi verpakt in kartonnen doosjes, met nog bubbelplastic erom. Top! De artikelen zelf van prima kwaliteit en echt wat ik wilde, en nergens anders gevonden had. Blij mee!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te lezen dat je zo blij bent en bij ons unieke artikelenhebt gevonden, we doen ons best hiervoor! Dank je voor deze prachtige sterren!

Wederom geen teleurstelling!

Wederom binnen een week wat besteld. Kerstballen waren precies zoals op de foto. Alles was goed verpakt. Ook snel geleverd. Nogmaals, ze verdienen de slechte feedback absoluut niet. Ik bestel zeker weer bij dit bedrijf.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat lief Nicole, fijn dat je zo tevreden bent. We doen ons best om aan alle verwachtingen te voldoen!
MK
Marije K.
Haarlem
18 jan 2024

Alles vijf sterren!

Het aanbod, de goede prijzen en aanbiedingen, de verzendtijd, de manier waarop alles ingepakt was.... Alles vijf sterren wat mij betreft! Ik zou het niet alleen aanbevelen, ik heb het hier en daar al gedaan!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Thanks voor je mooie review en de aanbevelingen!
6 jan 2024
De website had alleen een storing, hierdoor ging het bestellen wat moeizaam. De producten waren top. Als ik dit eerder had geweten had ik wat meer besteld. De bezorging was ook netjes.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn dat je uiteindelijk tevreden bent met je bestelling! Dank je voor deze beoordeling!
HD
Henny d.
Enschede
30 dec 2023
De winkel die bezocht is had alles wat je maar kunt wensen voor Kerstmis, een ontzettend uitgebreid assortiment. Echt mooie spullen en zoveel keus dat iedereen er wel wat kon vinden.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je leuke complimenten! Dat waarderen wij enorm.
31 dec 2023

Mooi spul

Was al lang op zoek naar leuke kersthuisjes die iets naders waren dan dat je veel ziet. Ze hebben echt leuke spullen en heb daarom ook leuke spulletjes in huis gehaald hahah
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen, bedankt voor je complimenten!
MK
Mike K.
Roosendaal
Bestelproces is simpel, net als betalen. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering. En het product is precies zoals op de site.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten! :)
21 jan 2024

Goede service

Snelle bezorging, goed contact toen een artikel beschadigd bleek, snelle terugbetaling van het artikel. En natuurlijk prachtige producten.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze prachtige review! Hier wordt ons team heel blij van.

Goede service en levering

Mailing over verzending was netjes. Verpakking was uitstekend, had een sneeuwbol van glas bij bestelling zitten, was goed verpakt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Goed om te lezen fijn dat je tevreden bent! dank je
Ik was een beetje huiverig om glazen kerstballen via de post te bestellen. Maar alles is keurig netjes verpakt binnen gekomen..
Dat horen wij graag! :)