It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.083 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Top!
7 jan 2024
Thanks!
Dank je!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
thanks voor deze 5 sterren!
Top, dank je!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor de 5 sterren!
Kerstboom Djill besteld op 28 november. Zelfde dag bevestigingsmail plus een mail met de factuur. Betaling met creditcard gedaan uit onzekerheid over de organisatie. 30 november bericht dat de boom in de verzendlijn was gegaan bij DPD met een trackingnummer. App van DPD gedownload en tracknummer ingevuld. Pakje zat voorin de lijn voor afwerking. In de app het pakket niet kunnen volgen doordat dit niet ingevuld werd maar zaterdag 2 december lag het pak op de plek voor "niet thuis" aflevering. Dat ging dus heel vlot en netjes. Alleen het track en trace liep achter bij de bezorging maar verder heeft deze organisatie alles goed op orde. Heel fijn.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je lieve complimenten! Wij wensen jou een vrolijk kerstfeest! :)
3 dec 2023
Prachtige kerstspullen en heel fijn bedrijf! Ik heb al meerdere keren wat besteld. De producten zijn precies zoals op de foto en worden heel zorgvuldig verpakt en verstuurd. Ook onze nieuwe kunstboom komt hier vandaan, hij is echt geweldig! 10x beter dan menig tuincentrum boompje. Helaas ontbrak de voet, dus tijdelijk even opgelost met de voet van onze oude boom. We hebben een mailtje naar de klantenservice gestuurd en kregen al heel snel reactie dat de ontbrekende voet wordt nabezorgd. Kan gebeuren maar super fijn en snel opgelost!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat is de boom prachtig versierd! Helemaal klaar voor het feest. Bedankt voor je lieve complimenten :)
Ik had een artikel besteld maar pakket was zoek. Dus heb ik in de winkel het artikel nogmaals aangeschaft. Pakket is inmiddels toch bezorgd dus ben ik naar de winkel gegaan om het artikel terug te brengen want ik had hem nu dubbel. In principe krijg je geen geld terug staat ook op de bon. Medewerker heeft toch hoofdkantoor gebeld en bij uitzondering kreeg ik toch mijn geld terug. Keurig geregeld zeer goede service
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je lieve complimenten! Fijn dat het zo met u is opgelost. Wij wensen jou een vrolijk kerstfeest.
19 nov 2023

Breekbare kerstman besteld

Via de website iets besteld. De levering was snel en zorgvuldig ingepakt. Het ging om een beeld van de kerstman met verlichting. Precies zoals de website toonde. Erg blij mee. Zeker de moeite waard om eens rond te snuffelen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Ook wij waarderen jouw tijd en moeite voor het schrijven van deze review! Een vrolijk kerstfeest.
NR
Nellie R.
Muntendam
26 dec 2023
Mooie webshop. Alles zeer makkelijk te vinden. Kaarsen komen overeen met de werkelijkheid en niet van echt te onderscheiden. Veel keus in maten, kleuren en ook modellen.
Prachtig!

Super professioneel en deugdelijk verpakt

Echt heel goed verpakt! Bijzonder leuke kersthuisjes ontvangen, ben er erg blij mee. Enige wat ik jammer vond was dat één huisje een andere kleur verlichting heeft.
Fijn dank je!
31 dec 2023
Artikelen besteld tijdens kerstmis waardoor ik wist dat het iets langer zou duren. Ondanks dat had ik het toch 28 december in huis. Helemaal super!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk! Tot volgend jaar :)
15 nov 2023
Alles was netjes en prima! Snel en gemak! Leuke doos met kerstpoppetjes die je uit kan knippen en inkleuren. De kerstboom deurhangers met lapjes zijn heel mooi! Aandachtspunt zonder dat ik de reden weet achter deze keuze. Dus die kan heel relevant zijn. Het viel mij op dat de doos van de verpakking en de opvulling met luchtplastic wel heel groot en veel ten opzichte van de inhoud.
16 nov 2023
Wij danken jou voor de mooie woorden en waarderen uw puntje van kritiek. Wij doen dit voornamelijk, omdat het om fragile artikelen gaat.
16 sep 2023
Ik ben dol op jullie artikelen en ben ook weer blij dat jullie open zijn !! Jullie geven net als vorig jaar een snelle service en ook is het keurig ingepakt . En wat is t weer een feestje als je t pakket uitpakt !! De artikelen zijn prachtig en zien er exact zo uit als op de foto . Dankjewel voor de fantastische service en zeker ook voor jullie klant vriendelijkheid 😊🎅🤶🌲
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt!! Fijn dat je zo tevreden bent over ons en bedankt voor je lieve review! Hopelijk tot snel!
Bestellingen worden altijd netjes op tijd geleverd, ik kreeg zelfs een gratis kadootje bij mijn laatste bestelling, heel aardig. Ik bestel glazen ornamenten van deze shop, deze zijn altijd keurig en stevig ingepakt , tot nu toe nog nooit iets ontvangen wat gebroken was. Ik raad deze shop zeer zeker aan!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze review, fijn dat je zo tevreden bent!

Top!

Ik kreeg mijn kerstboom eerder dan de spullen. Maakte mij wat zorgen en kreeg ze wat moeilijk te pakken aan de telefoon. Netjes notitie door andere afdeling gemaakt. Middag terug gebeld en een dag later kwamen de andere spullen. Super kwaliteit erg blij met alles
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Ho ho ho! Wat is de kerstboom prachtig opgezet en versierd. Nu kan het feest beginnen ;). Een hele fijne kerstfeest.
19 nov 2023

Mooie artikelen, snel geleverd en zorgvuldig ingepakt

Op zondag kerstspullen besteld en op woensdag was de bestelling in huis. Alles was zorgvuldig ingepakt (zaten breekbare dingen bij) en het pakket is voorzichtig bij ons afgeleverd. Blij met alle spullen ☺️ vooral de gnomen, piek en slingers van de boom
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat is de kerstboom prachtig versierd! :) In volle kerstsferen met de gnoom. Leuk omk de foto's zo te zien.
Zes mooie vogel kerst decoraties voor zes kleine geschenk pakjes gekocht, om het een persoonlijke kerst touch te geven. Een decoratie waar ze later in de boom, of versiering elders kunnen gebruiken. Snelle levering en goed verpakt
17 dec 2023
Veel plezier ervan! :)
Ik heb echt een prachtige kerstboom dankzij deze bestelling. Hele goede ervaring, snel geleverd en meer dan tevreden over de producten. Gelukkig vooraf de recensies niet gelezen. En vanuit mij complimenten voor de levering!
17 dec 2023
Bedankt voor je lieve complimenten! Geniet van de tijd die komen gaat.