It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.083 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

WV
Wilma v.
Jubbega
4 nov 2023

Mooi product en snelle levering

Had vraag over openingstijden. Kreeg snel en vriendelijk antwoord. Kon helaas niet naar de winkel dus online besteld. Keus genoeg en netjes geprijsd. Pakket kwam vlot en goed verpakt, de bestelde rendieren zijn prachtig.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn om te lezen dat alles naar wens is! Bedankt voor je positieve feedback.
Erg mooie kerstballen, goede kwaliteit. Het duurde even voordat ze er waren maar dat is niet zo gek in deze tijd. In elk geval hebben we met de Kerst weer ballen in de boom hangen nadat onze katten die hadden omgegooid.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Joepie het feest kan beginnen!
MJ
Bestel al ettelijke jaren, krijg alles netjes op tijd en goed verpakt.Hele mooie en aparte kersthangers van glas en mocht het een keer misgaan is de service ook uitstekend. Top een echte aanrader.
Lief, dankjewel! :)
6 okt 2023
Op zoek naar een speciaal kerstornament en kwam op deze site terecht. Wat een leuke site en precies gevonden wat ik zocht. De volgende dag al goed verpakt in een mooi doosje bezorgd. Feestje!
6 okt 2023
Bedankt voor de mooie review! We zijn zelf ook groot fan van onze producten, lang leve Kerst! Tot de volgende!
17 okt 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding. Lichtjes zijn gezellig warm, rendier heeft een mooie houding en staat stevig vast met de bijgeleverde pennen. De timer is handig. Wij zijn blij en genieten.
18 okt 2023
Super, fijn dat jullie er blij mee zijn :)! Heel veel plezier met het rendier :)!
HD
Henny d.
Enschede
30 dec 2023
De winkel die bezocht is had alles wat je maar kunt wensen voor Kerstmis, een ontzettend uitgebreid assortiment. Echt mooie spullen en zoveel keus dat iedereen er wel wat kon vinden.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je leuke complimenten! Dat waarderen wij enorm.
7 nov 2023
Makkelijk te bestellen met snelle levering. Waar voor je geld, mooi producten die hetzelfde zijn als op de foto's die getoond worden. Producten worden zorgvuldig en goed ingepakt.
8 nov 2023
Wat fijn om te lezen dat alles naar verwachting toebehoren is!
Wat een keuze! Ik was op zoek naar onbreekbare kerstversiering en ben verrast door hoeveel keuzes daarin is. Snelle levering en goed verpakt. Ik zal zeker nog een keer bestellen.
25 okt 2023
Wat fijn om te lezen, we zien je graag terug! Dank je wel voor deze complimenten!
31 dec 2023

Mooi spul

Was al lang op zoek naar leuke kersthuisjes die iets naders waren dan dat je veel ziet. Ze hebben echt leuke spullen en heb daarom ook leuke spulletjes in huis gehaald hahah
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen, bedankt voor je complimenten!
KK
Karin K.
Vlaardingen
23 dec 2023

Leuke artikelen en uitstekende klantenservice!

Bij mijn 1e bestelling kwamen 2 kerstballen gebroken aan, dit is supersnel opgelost! Dus, ik ben heel blij met mijn superleuke kerstballen en de uitstekende klantenservice!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Geweldig! Bedankt voor de complimenten!

Top!

Ik kende deze site nog niet, maar ze hadden precies wat ik zocht! Snelle levering, de glazen Cosy kerstballen waren zorgvuldig verpakt zodat alles heel binnen kwam. Top!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Prachtig versierd! Veel plezier ervan.
De levertijd was wel wat langer dan op de site stond maar ik kreeg een mailtje waarin dit netjes werd gecommuniceerd. Artikel goed verpakt en van goede kwaliteit
Veel plezier ervan! :)
Mooie kerstboom en versiering!! vlotte levering, alleen heb ik geen bericht gehad, wanneer DPD zou komen leveren en werden de buren hiermee lastig gevallen.
17 dec 2023
Wat mooi!! Prachtig versierd. Geniet van de tijd die komen gaat!
Ondanks vele recentelijke negatieve reviews, was bij ons alles tip top in orde. 3 dagen na bestelling bestelling ontvangen, alles aanwezig en geen schade
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Toppie! Dit horen wij graag, veel plezier ervan :)

Goede kwaliteit en netjes bezorgd

Goede kwaliteit kerstballen, alles was netjes verpakt en goed beschermd. Redelijk snel geleverd (3 werkdagen na bestellen in de eerste week van december)
Veel plezier ervan! :)
Super blij met de mooie ornamenten en zeepbel-kerstballen. De juiste beschermingsfolie om de producten hebben er voor gezorgd dat alles heel aan kwam :)
17 dec 2023
Veel plezier ervan! :)
De kerstballen zijn prachtig en exclusief. Ben ze nergens anders tegen gekomen. Zeer zorgvuldig verpakt en in goede staat aangekomen. Snelle levering!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je lieve complimenten! :) Wij wensen een vrolijk kerstfeest names het team.
30 sep 2023
Prachtige producten voor een mooie prijs. Super snelle levering. Zeer zeker de moeite waard. Oooh niet te vergeten een enorm uitgebreid assortiment.
2 okt 2023
Hier worden we blij van :)! Bedankt voor je review :)!
Leuke artikelen tegen een leuke prijs. Bij het invullen van je gegevens komen steeds die pulldowns in de weg. Persoonlijk ben ik geen fan de DPD.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dankjewel en veel plezier ervan! :)
24 nov 2023

Aanrader!!

Ik had behoorlijk veel besteld, van kerstballen tot decoratie. Alles keurig verpakt en netjes bezorgd. Ik ga hier zeker weer bestellen! Aanrader!
25 nov 2023
Fijn dat je zo tevreden bent! Dank je voor deze review!