It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.083 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

MK
Mike K.
Roosendaal
Bestelproces is simpel, net als betalen. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering. En het product is precies zoals op de site.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten! :)
10 nov 2023
Leuke items voor een prima prijs en lekker snel geleverd. De bestelde glazen kerstballen waren super goed verpakt. Wel zo fijn. Bedankt!!
11 nov 2023
Bedankt voor de feedback! Wij zijn blij dat alles naar wens is!
15 nov 2023

Top bedrijf

Dat alles heel is aangekomen,dus goed verpakt. Ook telefonisch contact gehad en enorm goed geholpen, Top. En blij met mijn bestelling.
16 nov 2023
Dat vinden wij fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de aankoop!
Netjes verpakt, en mooie spullen. Had voor mij alleen nog sneller verzonden mogen worden, maar dat is meer ongeduld van mijn kant ;)
Veel plezier ervan!
Ik had een verkeerde bestelling ontvangen. Gelukkig is het goed opgelost en heb ik snel mijn eigen bestelling ook ontvangen :-)
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk! Veel plezier ervan :)
LM
Lucinda M.
stad aan’t haringvliet
19 nov 2023

Fijne webshop, mooie spullen!

Fijne webshop, duidelijke foto’s en de producten komen súper goed ingepakt binnen, dat is heel fijn met veel glazen kerstballen!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat leuk om te lezen! :) Veel plezier met de aanwinst.
4 nov 2023
Zeer snelle levering, goede communicatie goed verpakt en mooie makkelijk te gebruiken website met duidelijke keuzemogelijkheden
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om dit te lezen! Fijn dat alles naar verwachting.
Ik was een beetje huiverig om glazen kerstballen via de post te bestellen. Maar alles is keurig netjes verpakt binnen gekomen..
Dat horen wij graag! :)

traditie elke kerst collectie opbouwen

traditie worden in ons gezin: elk een kersthanger kiezen en als de kinderen het huis uitgaan hebben ze alvast een basis;-)
17 dec 2023
tradities zijn er om in ere te houden ;) Een vrolijk kerstfeest en veel plezier ervan!
AS
Anja S.
Veenendaal
13 okt 2023

Mooie spullen

Ze hebben echt mooie spullen en zeker het geld waard. Heb al vaker hier besteld en ga zeker in de toekomst weer bestellen.
16 okt 2023
Fijn om te lezen dat je onze kerstdecoraties mooi vindt! Dank je voor je review!
23 dec 2023
Niks mis mee, alles goed geleverd. Ondanks de feestdagen was het na zaterdag bestellen, gewoon dinsdag ochtend in huis.
Toppie!

Prima

Snelle en vooral correcte levering. Misschien ook een tijdsindicatie geven om te voorkomen dat je een hele dag wacht.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je lieve woorden! Veel plezier ervan!

Kerstboom met eigen invulling!!

Item is precies wat ik er van verwachte! Verzending is uitstekend en op tijd gegaan!! Dus al met al, blij hiermee!!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat is het prachtig versierd!
23 nov 2023
Super advies gehad in de winkel in bataviastad. Echt een genot om daar rond te neuzen en babbelen met het personeel
25 nov 2023
Wat fijn om te lezen! Fijn dat je genoten hebt!
14 nov 2023
Snelle levering en goed verpakt. Gebruiksvriendelijke webshop en mooie kwalitatieve items. Laat de kerst maar komen!
15 nov 2023
Leuk dat je klaar voor je de Kerst bent, dank je voor deze review!

Houten kerstboom

De kwetsbare spullen waren netjes verpakt in een mooie kartonnen doos. Mooie site met veel keuze. Snelle levering.
Dankjewel! :)
Zeker een aanrader, doen wat ze zeggen, mijn ervaring is positief. Vriendelijke klantenservice. Mooie producten.
17 dec 2023
Dankjewel voor je complimenten!
De website met heel mooie versieringen voor Kerst verraste mij. Er was zoveel keus in Kerstversiering. Echt mooi!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te lezen. Een fijne kerstfeest! :)

Ze zaten keurig verpakt ...ben er zo…

Ze zaten keurig verpakt ...ben er zo blij mee . Nu ik er 5 pauwen heb is de boom compleet....zo mooi zijn ze .
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat is het prachtig versierd! :) Veel plezier ervan! :)
9 nov 2023

Voldoet aan verwachting

Producten zijn zoals afgebeeld, en voldoen aan de verwachting voor deze prijs. Snel bezorgd. Ik ben tevreden.
9 nov 2023
Bedankt voor je review, leuk om te horen :)!