Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.708 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.706 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

Fijne en snelle levering. Een goed product dat ook betaalbaar is.
Snel geleverd. Goed product.
Hele fijne service, snel contact, vriendelijke communicatie
Goede vloerglijders voor een zachte prijsje en snel geleverd
Goed, snel

perfect !

Ze passen perfect en ik ben zeer tevreden want de tuinstoelen zijn weer als nieuw
HV
Hilde V.
Arnhem
makkelijk te bevestigen en prima voor een pvc vloer !!!
Een heel snelle levering en stoeldopjes paste perfect op mijn tuinstoelen. Nieuwe tuinstoelen gekocht maar zakte weg in gazon. Probleem is opgelost nu, ben content.
Precies het soort welke ik zocht. Past perfect. Levering zoals aangegeven. Top!
Duidelijke info, zeer snelle levering.

TOP !!!

Telefonisch geweldig goed geholpen en uitleg/ tips gekregen. Levering was snel en netjes dus wat mij betreft een topbedrijf!
Omruilen was geen enkel probleem. Door Hans uitstekend geholpen met goede adviezen om een juiste keuze te maken voor onze stoelen op de PVC click vloer. Uitmuntend geholpen.