Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.725 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

Niet bruikbaar waarvoor ik het nodig had.
Schroeven niet van voldoende kwaliteit
Stoelviltje gekocht maar plak niet voldoende we hadden goed ontvet van te voren Maar dit hielp dus niet , erg jammer want waren wel 65 euro cent per stuk
19 mrt 2024
Dag Henk, Ik zie dat je kleine ovale plakviltjes hebt besteld. Kan het zijn dat je deze onder eetkamerstoelen hebt geplakt? Dat raden we niet aan, op de productpagina's van het plakvilt geven we aan dat onder eetkamerstoelen een product met schroef altijd de voorkeur heeft. Ik ontvang graag wat foto's van de situatie, dan kijk ik even mee naar de meest geschikte oplossing en kunnen we je altijd een paar samples toezenden. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
JV
Jeroen v.
LITHOIJEN
30 mrt 2024
Onduidelijke specificaties en retourproces.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Jeroen, Vervelend dat je de informatie op onze website zo hebt ervaren. Wij herkennen dit niet, bij het product dat je hebt besteld worden alle maten en specificaties juist heel duidelijk in de omschrijving vermeld. Het retourproces is identiek aan het proces zoals Thuiswinkel Waarborg dat wenst, volgens mij is dit juist enorm overzichtelijk: Voeg een formulier toe aan de retourzending Voeg een herroeppings-mededeling toe aan de retourzending. (Bij voorkeur het Vloerglijders retourformulier) Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Optie 2 - retourmelding per e-mail Stuur een e-mail naar info@vloerglijders.nl met: je naam, adres en het ordernummer van de bestelling die je retour wilt sturen. Voeg de meegeleverde pakbon toe aan de retourzending. Retouradres: Vloerglijders.nl De Dolfijn 9 1601ME Enkhuizen Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
17 okt 2023

"Voor 16.00u besteld dezelfde dag verstuurd"- ho maar! Ondanks op voorraad volgens website!

17 okt 2023
Beste Suzanne, We hebben echt alles gedaan wat kon om je op de hoogte te stellen en de wielen op een zo kort mogelijke termijn toch te leveren. Jammer dat er geen telefoonnummer bij de order is toegevoegd, dan hadden we je telefonisch op de hoogte gebracht. De track-trace heb je twee dagen later ontvangen, je zult van PostNL alleen de melding hebben gehad dat het pakket was aangemeld, zoals ook per e-mail gemeld. "Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste." Hierbij de reactie die per e-mail is verzonden: Ik ben benieuwd waar je ze goedkoper en beter hebt kunnen vinden, naar mijn weten zijn wij de voordeligste aanbieder van dit wiel. Vervelende situatie voor ons allebei dat je nu zo ontevreden bent. Hierbij nog enkele opmerkingen in de mailwisseling vanuit jouw kant: - De levertijd is de enige reden dat ik besteld heb bij jullie, want voor de prijs was het zeker niet. - Fijn ook dat jullie voorraad up to date is op de website. - Jullie hadden wel een behoorlijk voorraadverschil dan. Gelukkig komt dat in mijn zaak én webshop niet voor op die manier. - Ik heb ze al in huis. Goedkoper en beter. Ons bedrijf bestaat al 15 jaar, iedere klant proberen we echt op de best mogelijke manier te helpen. Voor sommige klanten is dat nog steeds te weinig. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
17 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling is nog niet aangekomen, en het bedrijf wil nog niet navragen bij de koerier, ondanks dat ik geschreven heb dat we volgende week op vakantie gaan. De koerier heeft het pakket nog niet eens in behandeling genomen, ondanks dat ze het naar zeggen al 5 dagen in huis hebben. Ik weet dus niet waar het is, ik maak me grote zorgen, en ik ben niet blij met het antwoord van het bedrijf dat ik betaald heb, dat ik het weekend af moet wachten. Waar is mijn bestelling??
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Mirjam, Jammer van deze negatieve beoordeling. Zoals PostNL ook op de track-trace site aangeeft: Het is op dit moment erg druk. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Dat is helaas een landelijk probleem en is erg vervelend. Wij kunnen ons niet vinden in de tekst: het bedrijf wil nog niet navragen bij de koerier. Mijn collega heeft aangegeven: Ik wil je vragen het weekend nog even af te wachten als maandag de track en trace nog niet is gewijzigd hoor ik het graag van je en gaan we actie ondernemen. Dat willen we wel hoor, een reactie op zo'n onderzoek duurt gemiddeld 10 dagen en heeft dus op dit moment weinig zin. Onze ervaring leert dat pakketten vaak na het weekend verschijnen op track-trace, zoals nu ook het geval is. Het pakket zou volgens de track-trace code vandaag worden bezorgd. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
Wij hebben onze bestelling nog niet ontvangen. Alhoewel nlpost medeelt dat het pakket reeds afgeleverd is ( met datum en tijd vermelding). We hebben deurcamera en kunnen aantonen dat geen nlpost bij ons heeft aangebeld of geprobeerd heeft iets in de bus te gooien
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Rob, Dit gebeurt de laatste tijd helaas vaker bij PostNL, de track-trace status wordt vanuit PostNL op bezorgd gezet en niet door de bezorger zelf. Als de bezorger er dan onverhoopt niet aan toekomt om die dag te bezorgen is de melding dat het in de brievenbus ligt wel al verstuurd, ik verwacht dat de bestelling alsnog wordt bezorgd. Als dat morgenmiddag nog niet zo is hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl

Piano

Wij hadden advies nodig voor het verplaatsen van een piano. We hebben de voorgestelde glijders + vilt besteld en netjes ontvangen maar de glijders bleken niet bestand tegen het gewicht en braken in stukken.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Cynthia, Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor. Ik heb het aankoopbedrag zojuist teruggestort. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
Geïmporteerde beoordeling
Mijn zending is incompleet geleverd. Alleen de basis plaatjes en schroeven geleverd. De vervangbare plaat met vilt zat er niet bij.
4 jul 2023
Beste Kees, Dank voor de beoordeling. Zoals gistermiddag ook reeds per e-mail gecommuniceerd heeft er helaas een fout in ons systeem gezeten waardoor de schijfjes niet op de pakbon hebben gestaan. Deze zijn gisteren echter direct nagestuurd en staan als ik op de track-trace van PostNL kijk vandaag ingepland voor bezorging. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
26 okt 2023
Ik denk dat er misschien toch niet de goede rollers onder de stoel zitten,ze rollen heel slecht
26 okt 2023
Beste Marian, Zoals we ook in de producttekst aangeven: "Bij alle wielen geldt dat ze uitsluitend statisch / axiaal belast dienen te worden. (loodrecht op het middelpunt)" Op de bijgevoegde foto zie ik dat de wielen worden gebruikt onder een stoel met schuinstaande stoelpoten. Dat zal met geen enkel wiel gaan werken, onder dergelijke stoelpoten kunnen alleen verstelbare doppen worden gebruikt. De wielen kunnen, indien nog in nieuwstaat, gewoon retour worden gezonden! Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
16 jul 2023
bestelling was niet goed.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Jammer van de 2-sterrenbeoordeling, we hebben vrijdag reeds contact gehad over deze bestelling. Er is bij bestellen helaas een verkeerde afmeting gekozen, voor de juiste maat is vervolgens een nieuwe bestelling aangemaakt. We wachten voor de bestelling nog op de betaling, daarna worden deze natuurlijk direct nagestuurd. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl