Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.725 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

Helaas voldeden de wieltjes niet voor onze stoelen. Wel keurige afwikkeling.
22 apr 2024
Ze zijn te groot en passen niet. 😔

Onduidelijk hoe de gewenste maat te bepalen

Onduidelijk waar de diameter van de stoel poot op te meten. Binnen of buiten kant, met als gevolg 24 dopjes met filt die te groot zijn. Daarna dus de Binnen kant opgemeten, en die zijn netjes en snel afgeleverd. Mogelijk iets meer info op site met betrekking tot maten.
27 jan 2024
De grote vloerglijders voor onder grotere meubels die zijn perfect maar de hele kleintjes voor onder stoelen die plakken heel slecht zit haast geen plak onder laat zo los dat is jammer,ik heb er extra lijm op moeten doen.
Geen herinnering sturen over review plaatsen
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Mie, Dank voor je feedback, dat nemen we meteen mee. Zojuist meteen uitgezet. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
ze plakken niet goed
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dag Rebecca, Ik zie dat je glijders voor buisframes hebt besteld en daarbij losse navullingen voor de geleverde glijders. Deze worden geplaatst in de uitsparing van de glijders en hebben tot nu toe nog nooit problemen opgeleverd. Zou je ons een foto kunnen toesturen van de gemonteerde glijders en liefst ook een foto van de vloer? Dan kijken we even mee waarom de glijders niet goed willen plakken. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
18 jan 2024
JS

Nog niet ontvangen

Ik zou jullie graag 5 sterren geven ,maar heb het tot nu toe niet ontvangen, ligt niet aan jullie ,maar aan de slechte bestelling van Postnl. Eerst zou het er vrijdag zijn ,toen zaterdag en tot mijn verbazing kreeg ik toen bericht dat het pas dinsdag komt,wat ik eerst nog moet zien ,terwijl ik het zaterdag nodig had,ik was dus niet blij. Dus Postnl krijgt van mij 0 punten
PV
PJA V.
LEIDEN
13 okt 2023

prima spullen, maar verzendkosten onredelijk hoog

snel, goeie prijs, goed spul, maar ik vind de verzendkosten onredelijk hoog, zeker in vergelijking met andere bedrijven die veel lagere verzendkosten hanteren
3 sep 2023

Incompleet

Er zaten geen schroefjes bij.Dat vind ik raar. Je verwacht toch dat zo'n product compleet is..
4 sep 2023
Beste Jetty, Omdat je vooraf zelf per abuis alleen het voetje hebt besteld (en niet het basisdeel) hebben we achteraf alleen daarvoor een order gemaakt. Wanneer vooraf het complete product was besteld, was je ook direct bij het product het schroefsetje aangeboden. Daar hebben we nu beiden niet bij stil gestaan. Stel je er prijs op dat ik die nu nog even nastuur?
25 sep 2023
Geen correcte levering : Er zaten 2 verschillende diameters in mijn bestelling.
25 sep 2023
Beste Eric, Excuses daarvoor! Ik zie op de bijgevoegde foto dat er 1 stuk in een andere afmeting is toegevoegd. Ik heb zojuist een e-mail toegezonden, kun je even laten weten om hoeveel stuks het gaat? Dan gaan we deze vanmiddag meteen nazenden! Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl

transport

Bij transport, verplaatsen en/of stapelen springen de dopjes eraf.
22 aug 2023
Bestelde voldoet niet. Maat is te klein en past dus helaas niet.
23 aug 2023
Beste Ron, Bedankt voor je beoordeling, waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de meting vooraf. Wanneer het bestelde product niet passend is, heb je het recht de gehele bestelling binnen 100 dagen aan ons te retourneren. (mits ze ongebruikt en als nieuw zijn en weer door ons verkocht kunnen worden) Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug gestort op de rekening. De juiste maat kun je vervolgens weer via de webshop bestellen. Met vriendelijke groet, Vloerglijders.nl
Zou echt wel wat gekoper kunnen. Ze zijn echt te prijzig.
Laten naar verloop van tijd los
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste J.P. van Dalen, Ik zie dat je zelfklevend teflon hebt besteld in de kleinste afmeting. Gebruik je deze onder eetkamerstoelen? Daar heeft een product wat geschroefd wordt namelijk altijd de voorkeur. Zou je een foto van stoel en vloer kunnen sturen naar info@vloerglijders.nl of via WhatsApp naar 0228-222132? Dan kijken we even met je mee naar de meest geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
26 aug 2023
De doppen waren iets te klein.
28 aug 2023
Beste Frans, Jammer dat de doppen niet passend zijn... Je mag deze bij ons altijd terugsturen! Dan ontvang je het aankoopbedrag uiteraard gewoon retour. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl