Lucardi Juwelier Kampen

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Het vriendelijke meisje in de winkel nam alle tijd om mijn man te helpen om een mooi horloge uit te zoeken. Omdat ze ons goed hielp kochten we ook nog een mooie armband voor hem. Volgende keer kiezen we weer voor lucardi !!!

7 okt 2023
De ene medewerkster hielp mijn vrouw met een ketting om doen. Op dat moment ging haar collega weg. Ze vroeg waar ze de sleutel had gelaten. Vervolgens vond een gesprek plaats tussen de 2 medewerksters, terwijl mijn vrouw stond te wachten. Dit was erg jammer. Het afrekenen deed ik bij een andere medewerkster. Zij gaf mij de indruk dat ze graag wilde dat we zo snel mogelijk weg gingen. Want toen ik zei dat ik een mail met 20% korting had ontvangen, antwoordde ze vrij geïrriteerd dat die niet meer geldig was.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Kampen

7 okt 2023

Slechte service

Antwoord van Lucardi Juwelier Kampen
13 okt 2023
Hi, Vervelend om te horen dat dit je ervaring is geweest in onze winkel. Zou je ons een mailtje willen sturen naar Klantenservice@lucardi.nl ? We pakken het graag voor je op.
1 sep 2023
Mijn armband is zo duur uitgevallen ik moest 66.00 € betalen voor een zilver draad door te trekken. En het paarse pasje deed ook niet mee op de reparatie . Jammer.
14 nov 2023

Geen professionele medewerker

Geen professionele medewerkers, ze was aardig maar geen medewerker voor z’n winkel als lucardi