www.3Dprintportaal.nl

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden63 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 mrt 2024
www.3Dprintportaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Geweldig geholpen van materiaalkeuze tot aan ontwerpoverwegingen en nabewerking, op maat voor mijn toepassing. Degene die ik heb gesproken (de rechterhand van Bert) was enthousiast en begaan met mijn project. Zo is mijn allereerste 3D print project helemaal volgens plan verlopen. De PETG met koolstofvezel modellen waren keurig geprint, binnen de tolerantie en zonder verzakkingen. Binnen een week had ik ze thuis.

16 apr 2024
Het 3D geprinte onderdeel was niet het juiste formaat waardoor het niet geschikt was om te gebruiken. Ook al had ik van te voren om hulp gevraagd in verband met een te kort aan kennis op het gebied van 3D printen, kunnen ze niets voor me betekenen als het niet goed gegaan zou zijn. Ik kreeg als enige oplossing om het onderdeel zelf handmatig bij te werken waarbij het ook nog is gebroken. Geen onaardig personeel maar ik zou niet adviseren om hier een bestelling te plaatsen.

Beoordelingen voor www.3Dprintportaal.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters