Headsetwinkel.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

4.60/5.00

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Headsetwinkel.nl

Reageren niet op mailtjes naar helpdesk ivm retourzending. Meerdere mailadressen geprobeerd, het blijft stil.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl
De levering duurde langer dan aangegeven, ik moest er zelf achterheen bellen. Daarna zou ik gebeld worden met de stand van zaken, is niet gebeurd. Wederom moest ik er zelf achterheen bellen. Ruim een week vertraging gehad, zonder duidelijke reden. Product is prima.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Het artikel kon niet geleverd worden. Wel goede service en redelijk snel mijn geld weer terug.
levering en product kan ik niet beoordelen, product niet geleverd was niet voorradig - wel mail hierover ontvangen en dat is super - beoordeling momenteel niet representatief
Op website staat levertermijn 1-3 dagen. Na een week blijkt headset niet leverbaar. Op de site staat nog steeds 1-3 dagen.
Ondanks wervende tekst op website kwam na 10 dagen de mededeling: we.kunnen niet leveren.
Na bestelling geen reactie
Geen communicatie