nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

Ik ben fan van het eerste uur. Fantastisch spul qua werking als ook verpakking. Ik promoot het al jaren bij vrienden en collega’s omdat ik het zo goed vind. Ik geef de 5e ster nu niet omdat ik de laatste batch als dunner ervaar qua texture waardoor ik meer knoei omdat het minder gecontroleerd uit de tube komt. Geef mij maar de dikkere variant. Maar overall: ik wil geen ander, nooit meer 😄.
Helaas kan ik maar 4 sterren geven. Het was 5 sterren maar ik vind de creme iets te dun geworden nu.
De nieuwe samenstelling van nuud werkt bij mij minder goed
CK
Cindy K.
Bilzen
24 feb 2024
Kleine verpakking Gaat lang mee
15 mei 2024
Ik merk wel dat ik na het gebruik van Nuud sneller ingegroeide haren kreeg. Ik vind get een fijn product omdat het milleu vriendelijk is, aluminium vrij en natuurlijker. Tijdens de zomer moet ik wel extra smeren en werk het alsnog niet heel goed. Maar tot nu toe de beste deo die ik uitprobeer. Vind het veel beter werken dan een normale spuit of roldeo, of andere natuurlijke deo(want dan stink ik alsnog na 3 uur), vandaar dat ik ben overgestapt. Aan het eind van de dag voel ik me veel frisser dan elke andere deo die ik ooit heb gebruikt. Ik maak nu gebruik van de normale tubes.
28 jun 2023
Schoon en veilig gevoel Zelfs met de hormoon toestanden geen vervelende geuren meer Ik gebruik het wel bijna dagelijks en het werkt beter als je maar een klein stipje gebruikt dus niet te veel (minder dan een erwtje voor beide kanten) Wat ik me kan herinneren is wel dat het even tijd nodig had dus werkte niet direct de eerste paar dagen maar al snel erg makkelijk klein (handig voor op reis) en werkt prima
11 jul 2023
Het is hele fijne deodorant en ook hele fijne zeep. Zeer tevreden.
10 feb 2024
Lange werking.in het beginnvond ik het nog langer werken.
5 jul 2023
bijna geen onaangename geurtjes meer
8 jul 2023
Vlot kwaliteit