nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2023
nuudcare.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

Ik merk wel dat ik na het gebruik van Nuud sneller ingegroeide haren kreeg. Ik vind get een fijn product omdat het milleu vriendelijk is, aluminium vrij en natuurlijker. Tijdens de zomer moet ik wel extra smeren en werk het alsnog niet heel goed. Maar tot nu toe de beste deo die ik uitprobeer. Vind het veel beter werken dan een normale spuit of roldeo, of andere natuurlijke deo(want dan stink ik alsnog na 3 uur), vandaar dat ik ben overgestapt. Aan het eind van de dag voel ik me veel frisser dan elke andere deo die ik ooit heb gebruikt. Ik maak nu gebruik van de normale tubes.
Zuinig in gebruik en geen nare zweetluchtjes. Het gebruik van de tube heeft niet mijn voorkeur. Een licht natuurlijk geurtje zou ik nog lekkerder vinden.
24 apr 2024
Geweldig product. Hierdoor gebruik ik geen deodorant meer. Enige nadeel is de verzendtijd.
23 apr 2024
Fijn product, enige jammere is dat het product meer vloeibaar is geworden.
Zuinig. Ben wel benieuwd wat de werkzame bestanddelen zijn.
prima product
24 apr 2024
23 apr 2024
20 apr 2024
19 apr 2024
Nuud is al jaren geweldig. Ik beveel het aan aan vrienden en heb er plezier van. Het viel me alleen op dat mijn laatste twee nuud's vloeibaarder zijn dan normaal. Een lagere viscositeit hebben dan normaal. Er zijn geen veranderingen in temperatuur en het is eigenlijk al vanaf het openmaken zo. Is dat iets nieuws?
Super fijn product, helpt echt om zweetgeur te voorkomen. Is wel per persoon verschillend hoeveel dagen je gemak hebt, in ons gezin is dat zeer verschillend (om de 1- 3 dagen). De nieuwe formule is dunner en beter smeerbaar, maar daardoor ook sneller lekkage in de dop (op z'n kop bewaren helpt).
Super fijne deo, geen irriterende huid, geen vlekken in kleding, geen stinkende oksels. Ik smeer twee keer in de week. Alleen de vernieuwde samenstelling vind ik wat dun waardoor ik makkelijker te veel pak. Verder alleen maar lof!
19 mrt 2024
Ik ga de deo roller kopen ben te royaal met de crème verder werkt het goed.
13 apr 2024
Goed en snel bezorgd. Fijne hoeveelheid.
19 mrt 2024
snelle levering , goede uitleg
30 mrt 2024
Ik ben fan van het eerste uur. Fantastisch spul qua werking als ook verpakking. Ik promoot het al jaren bij vrienden en collega’s omdat ik het zo goed vind. Ik geef de 5e ster nu niet omdat ik de laatste batch als dunner ervaar qua texture waardoor ik meer knoei omdat het minder gecontroleerd uit de tube komt. Geef mij maar de dikkere variant. Maar overall: ik wil geen ander, nooit meer 😄.