nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden346 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2023
nuudcare.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

TD
Teun D.
Middelburg

Goede deo

Fijn product wat doet wat het móet doen… Weinig crème nodig voor een prima resultaat.
Doet wat het belooft en levering volgens belofte
Ik merk wel dat ik na het gebruik van Nuud sneller ingegroeide haren kreeg. Ik vind get een fijn product omdat het milleu vriendelijk is, aluminium vrij en natuurlijker. Tijdens de zomer moet ik wel extra smeren en werk het alsnog niet heel goed. Maar tot nu toe de beste deo die ik uitprobeer. Vind het veel beter werken dan een normale spuit of roldeo, of andere natuurlijke deo(want dan stink ik alsnog na 3 uur), vandaar dat ik ben overgestapt. Aan het eind van de dag voel ik me veel frisser dan elke andere deo die ik ooit heb gebruikt. Ik maak nu gebruik van de normale tubes.
"wat kunnen we verbeteren ?" jullie kunnen mij mijn bestelling van 15 maart leveren bijvoorbeeld ..
Antwoord van nuudcare.nl
We zouden je heel graag helpen! Als je een mailtje stuurt naar info@nuud.care, dan zorgen wij dat het helemaal goed komt :)
Nog steeds geen stick ontvangen. Besteld op 15-03-24
Antwoord van nuudcare.nl
Wij helpen je graag! Kunt u een e-mail sturen naar info@nuud.care? Dat zou helpen om deze kwestie zo snel mogelijk opgelost te krijgen 🤞
Deze deo werk gewoon écht. Zonder een geur toe te voegen waardoor je naar een wc verfrissen gaat ruiken. Ik ben wel nog steeds het meeste fan van de originele Nuud, deze week het fijnst voor mij.
CD
C D.
Eindhoven
Werkt perfect, zuinig in het gebruik
Goed spul !

Bestelling niet ontvangen.

Na meerdere malen contact, bestelling nog steeds niet ontvangen. Twee sterren ipv een, omdat ik normaliter beter gewend ben van Nuud.
Antwoord van nuudcare.nl
Hoi Jenny, Ik zie dat je een stick besteld hebt, wat een preorder is. Hierdoor is de levering veel later dan wat je van ons gewend bent. Ik zie dat jouw bestelling 6 dagen geleden verzonden is en, gegeven dat bestellingen naar Nederland binnen 7 dagen bezorgd worden, zal dit uiterlijk morgen in de brievenbus liggen! Laat het ons gerust weten wanneer dit niet het geval is :)
Zuinig. Ben wel benieuwd wat de werkzame bestanddelen zijn.
Nog steeds niks ontvangen.
Antwoord van nuudcare.nl
We helpen je graag! Kunt u een e-mail sturen naar info@nuud.care? Dat zou helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen 🤞
Het werkt met wisselend succes voor mij.
Producten zijn goed maar de levering niet
HV
Hermine v.