nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden346 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2023
nuudcare.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

3 mei 2024
Mijn ervaring was al jaren heel positief, snelle levering, prettig product. Nu duurde de laatste levering een paar weken. En ze hebben de formule veranderd. Ik moet daar erg aan wennen. Ik heb daar ook over gemaild met ze en daar waren ze heel prima over in contact!
De levering die ik onlangs ontving, vind ik een dunne substantie hebben. Jammer!
Antwoord van nuudcare.nl
We hebben je mening over de nieuwe formule gehoord en het spijt ons echt dat het niet goed is bevallen. Je feedback betekent echt heel veel! Belangrijk om te vermelden, is dat de actieve ingrediënten die verantwoordelijk zijn voor de werkzaamheid van Nuud, onveranderd zijn gebleven. Zowel qua soort als qua concentratie. Het grote verschil met de oude formule zit in de drageringrediënten, die vroeger veel dikker waren, waardoor ze gemakkelijker aan de huid hechten. De reden voor deze verandering was niet een verlaging van de kosten (eigenlijk is het erg duur om dit soort veranderingen door te voeren in een reeds bestaande logistieke operatie), maar vanwege de feedback van onze klanten, vooral uit de Franse markt. Zoals u terecht opmerkt, zijn deze dragers veel dunner van aard. Dit betekent dat bij het wassen van de oksels tijdens het douchen het product makkelijker wegspoelt. Om dit te voorkomen kunnen de oksels voorzichtig worden afgespoeld met water, zodat de crème goed blijft zitten en de werkzaamheid behouden blijft.
Het werkt met wisselend succes voor mij.
Producten zijn goed maar de levering niet
19 apr 2024
Nieuwe formule is minder effectief
19 apr 2024
Dat is balen. Stuur even een mailtje naar info@nuud.care, dan regelen we dat het helemaal goed komt!
Ik ben heel lang tevreden geweest met Nuud, gebruik het al jaren. Nu na de laatste bestelling heb ik tubes met 'het vernieuwde recept' en ik vind het zwaar tegenvallen, de smeerbaarheid is echt naar beneden gegaan, lekt uit de tube en ik heb ook het idee dat ik vaker en meer moet smeren. Heel jammer wel want ik vind het oorspronkelijk een fijn product.
Antwoord van nuudcare.nl
Hé Trustedshops! We hebben je mening over de nieuwe formule gehoord en het spijt ons echt dat het niet goed is bevallen. Je feedback betekent echt heel veel! Belangrijk om te vermelden, is dat de actieve ingrediënten die verantwoordelijk zijn voor de werkzaamheid van Nuud, onveranderd zijn gebleven. Zowel qua soort als qua concentratie. Het grote verschil met de oude formule zit in de drageringrediënten, die vroeger veel dikker waren, waardoor ze gemakkelijker aan de huid hechten. Zoals u terecht opmerkt, zijn deze dragers veel dunner van aard. Dit betekent dat bij het wassen van de oksels tijdens het douchen het product makkelijker wegspoelt. Om dit te voorkomen kunnen de oksels voorzichtig worden afgespoeld met water, zodat de crème goed blijft zitten en de werkzaamheid behouden blijft. Om onze waardering voor je steun en begrip te tonen, geven we je graag 15% korting op je volgende bestelling. Deze code is NUUD_LOVES_DISCOUNT De allernieuwste versie is al beschikbaar op onze Spaanse website. Onze website hiervoor is www.nuudcare.es Alle pakketjes worden verzonden vanuit Nederland, dus dit zal geen invloed hebben op de levertijd 🙏 Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Helaas was mijn bestelling kwijt waar ik na een week wachten nog niets van had vernomen. Netjes 3 opties gekregen maar niks met spoed gestuurd als service of iets. Verzendingen duren vaak veel te lang. Wel het allerfijnste product ever!
Antwoord van nuudcare.nl
Bedankt voor jouw feedback! We hopen op korte termijn onze verzendprocessen aan te passen 🙏
14 apr 2024
De nieuwe nuud is vloeibaarder. Dit smeert makkelijker maar het komt ook makkelijker uit het tubetje waardoor je minder zuinig kunt gebruiken. Heb ook t idee dat er minder in zit… maar is misschien suggestie
Antwoord van nuudcare.nl
Ik zie op de tube staan dat het nieuwe formule is. Nuud is nu liquider, lopender. Ik vond de vroegere versie beter toen de crème stijver was.
Antwoord van nuudcare.nl
We zouden je heel graag helpen! Als je een mailtje stuurt naar info@nuud.care, dan zorgen wij dat het helemaal goed komt :)
De structuur was veel compacter. Dat beviel me veel meer.
13 apr 2024
Het helpt voor een paar uur en dan ruik ik qeer
14 apr 2024
Hoi! Voor de meeste mensen werkt nuud direct en dagenlang. Anderen hebben wat meer pogingen nodig. En sommige mensen hebben wat meer tijd nodig. Maar iedereen ervaart dat nuud beter werkt als je het langer gebruikt. De reden: microben 🦠 Nuud is totaal anders dan elke andere natuurlijke deodorant: het neutraliseert deze microben/bacteriën. Maar de ene huid moet daar meer aan wennen dan de andere. Neem voor hulp contact met ons op via info@nuud.care, we hebben tips om je te helpen 🙏

werking Nuud

De creme is makkelijk in gebruik. Ook als ik niet intensief sport maar bijv naar mijn werk fiets dan geeft Nuud me geen fris gevoel, ik heb het idee dat ik niet fris ruik. Dat gevoel heb ik niet als ik andere deodorant gebruik
Antwoord van nuudcare.nl
Hi! Ik heb je zojuist een mail gestuurd met wat tips om nuud hopelijk voor jou te laten werken!
Ik gebruik nuud al vanaf het begin, maar de laatste die ik ontvangen heb is een andere substantie lijkt wel. Anders altijd wat dikkig maar nu erg dun en olieachtig….. erg jammer
Antwoord van nuudcare.nl
Hi Monique! Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd met wat meer informatie over onze nieuwe formule.
Goed product, levering duurt wel lang en is ook niet eenvoudig te tracken.
Antwoord van nuudcare.nl
Bedankt voor de feedback, we zijn hard bezig om onze levertijden te verbeteren 🙏
Het werkt niet goed bij mij, laat ik zeggen dat het onvoldoende werkt.
Antwoord van nuudcare.nl
Hi Muna! Ik heb je zojuist een mail gestuurd met wat tips om nuud hopelijk voor jou te laten werken!
11 feb 2024

Na een tijdje een fijne oplossing gekregen

Eerst was ik door het dolle heen na het ontdekken van Nuud, een fantastisch product. Echter duurt het telkens lang nadat je een bestelling plaatst. Ook de optie om bij te betalen voor snelle verzending helpt niet. Na een mail naar de klantendienst kreeg ik de info dat het product niet meer voorradig was op moment van bestellen, hoewel dit toen nergens vermeld stond. Ik kreeg een kortingscode voor een volgende bestelling, maar had net een grote bestelling gedaan, dus hier was ik niet veel mee. Uiteindelijk kreeg ik het volledige bedrag terugbetaald. Wat ik zeker enorm waardeerde. Echter vind ik de nieuwe formule totaal niet in de buurt komen van de oude, ontzettend jammer dat deze werd aangepast.
11 feb 2024
Hi! We hebben je mening over de nieuwe formule gehoord en het spijt ons echt dat het niet goed is bevallen. Je feedback betekent echt heel veel! We zijn hard bezig met aanpassingen om de formule precies goed te krijgen. Jullie tevredenheid is superbelangrijk en we doen er alles aan om het goed te maken. Oh, en trouwens, we streven ernaar om de bijgewerkte versie dit jaar klaar te hebben :)
11 feb 2024
Op het begin werkte nuud erg goed. Maar ik merk dat het na een tijd zijn werking wat verliest bij mij, in moet het nu bijvoorbeeld toch ook dagelijks smeren. Maar ik vind het wel nog steeds aangenaam, geen deo geur.
11 feb 2024
Stuur even een mailtje naar info@nuud.care, dan sturen we je wat tips om nuud beter te laten werken! :)
In eerste instantie deed Nuud wat het beloofd maar nu met de warmere dagen, moet ik toch iedere dag smeren. Een lekker fris luchtje er aan zou t helemaal af maken
Antwoord van nuudcare.nl
Hoi! Voor de meeste mensen is nuud direct dagenlang werkzaam. Anderen hebben nog een paar pogingen nodig. En sommige mensen hebben wat meer tijd nodig. Maar iedereen ervaart nuud werkt beter als ze het langer gebruiken. De reden: microben 🦠 Nuud is totaal anders dan elke andere natuurlijke deodorant: het neutraliseert deze microben/bacteriën. Maar sommige skins moeten zich daar meer aan aanpassen dan andere. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, we hebben tips om je te helpen 🙏