Tarwegraskoning.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden155 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Fijn product merk al verschil in mijn energielevel. Wel verbaased dat alle cupjes los in een grote kartonendoos zijn aangeleverd. Had wel een verpakking verwacht die je makkelijk in de vriezerckuntvleggen. Nu liggen alle cupjes hercen der los in de vriezer. Puntje van aandacht daar je geen pak melk aanschaft.

u zou het handvat van het hengsel kunnen verbeteren. zit veel speling op.Pen die door het houten handvat loopt zit niet goed vast geklonken. mijn man is gelukkig handig en heeft er een nieuwe bout in gezet en draad getapt plus een contramoer erop gezet. de foto is niet duidelijk, wat zit waar. de uitleg in het nederlands.

Beoordelingen voor Tarwegraskoning.nl

13 jul 2023
5 jun 2023
Goede klantenservice. En heel fijn dat je het ook bevroren en in handige cupjes kan kopen. Goede levering ook, het is ten slotte diepvries. Maar gaat prima. Ik heb het idee dat het grassap in de cupjes nog geconcentreerder kan. het lijkt wat minder uitgesproken te smaken dan ik me van vroeger, toen ik het zelf maakte, herinner.
8 jul 2023
Voor het eerst een bestelling geplaatst…site is overzichtelijk…bestelling keurig verpakt…levering mocht sneller of is het iets van het bezorging bedrijf ? Site zeker aan te bevelen en wie weet in de toekomst 5 sterren…
29 okt 2023

Snel en correct

Supersnel en correct. Bestelling kwam wel in 2 pakketjes, dat vond ik wat veel verpakking. Anders geen minpunten!
7 apr 2023
Het bevalt me uitstekend