Tarwegraskoning.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden152 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Fijn product merk al verschil in mijn energielevel. Wel verbaased dat alle cupjes los in een grote kartonendoos zijn aangeleverd. Had wel een verpakking verwacht die je makkelijk in de vriezerckuntvleggen. Nu liggen alle cupjes hercen der los in de vriezer. Puntje van aandacht daar je geen pak melk aanschaft.

u zou het handvat van het hengsel kunnen verbeteren. zit veel speling op.Pen die door het houten handvat loopt zit niet goed vast geklonken. mijn man is gelukkig handig en heeft er een nieuwe bout in gezet en draad getapt plus een contramoer erop gezet. de foto is niet duidelijk, wat zit waar. de uitleg in het nederlands.

Beoordelingen voor Tarwegraskoning.nl

Hier kun je rustig kopen.

Precies gedaan wat je mag verwachten. Bestelling ging makkelijk en de levering was ook zoals gezegd. Kwaliteit van geleverde is meer dan prima. Heel betrouwbaar gegaan.
Snelle levering!
De zakken tarwegraszaad waren beiden open gegaan in doos. Gescheurd op de plek waarop de zak gesealed was. Ook in 1 van de 2 potgrondzakken zat een scheurtje, gewoon middenin. Dus ook aarde los in de doos. Al met al een rommeltje dus.
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
Dat is vervelend te horen, wij zullen even per mail contact opnemen over hoe we je het beste tegemoet kunnen komen.
Bestelling snel geleverd. 1 verpakking kapot, gelijk een vervanging gekregen.
de snelle service en het denken in oplossingen was heel fijn.
Netjes en juiste onderdeel voor een goede prijs!
27 jan 2024
Snel geleverd en lekkere PURE ZUURZAK puree
JV
J. v.
GOUDA
21 jan 2024
Goed verpakt en snel geleverd, prima dus!
Op tijd geleverd!
MH
Mark H.
Den Haag

Beter artikel tegen dezelfde prijs.

Ons gewenste artikel was niet meer leverbaar. Ons is toen een "upgrade" tegen de zelfde prijs aangeboden. Heel sympathiek.
23 dec 2023
Nog steeds geen bestelling ontvangen en geen respons op mijn mail
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
Helaas heeft onze dropship leverancier dit artikel niet op voorraad en hebben wij de order direct geannuleerd en het geld teruggestort (op 18-12 teruggestort). Dit wordt ook normaliter gecommuniceerd aan de klant, indien dit niet gebeurd is excuses hiervoor.
Prijs is nu aan de hoge kant (15%) omhoog gegaan voor 300 cups en in januari gaat het blijkbaar weer omhoog. Zo verlies je klanten.
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
Goedemiddag, Dank voor de reactie. Ik was er van overtuigd dat ik telefonische de verhoging had uitgelegd, wij doen er alles aan om de prijs zo laag mogelijk te houden maar helaas wordt alles duurder en dienen wij dit door te berekenen omdat wij als bedrijf er geen verlies op mogen draaien. Hopelijk je begrip hiervoor.
Prima product, goede snelle levering en als dat niet lukt wordt er netjes gebeld

Top

Snel geleverd en goed verpakt. Geen contact nodig geweest.
Snelle bezorging, mooie schone producten
17 dec 2023
26 nov 2023
Artikel is tot nu toe nog niet geleverd en dat stond er allemaal niet bij en ik heb het echt hard nodig en er word verder nog niks geregeld
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
Beste heer/mevrouw, Wij hebben op de dag van bestellen (21-11) contact met u opgenomen via e-mail, hierop hebben wij ook een reactie van u ontvangen. Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn over uw bestelling neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet Team Tarwegraskoning.nl
13 jul 2023