Tarwegraskoning.nlReviews

Beoordelingen voor Tarwegraskoning.nl

5 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Tarwegraskoning.nl

In de ochtend besteld, en in de avond bezorgd. Fantastisch!
Snelle levering. Super. En blij met het produkt. :)
Levering op dezelfe geleverd als besteld
Heel eenvoudig en correct
Uitstekende, snelle service
Geïmporteerd
We heb een byzoo slowjuicer besteld en maken maken er regelmatig gembershots mee. Het is het geld meer dan waard, het werkt snel en makkelijk schoon te maken! De snelle levering was ook ideaal.
Geïmporteerd
Ik zocht en vond onderdelen voor onze Slow Juicer bij Tarwegraskoning. De levering was razendsnel en stipt.
Prima kwaliteit en supersnel geleverd. Bedankt, Patrick
Geïmporteerd
Goede service en zeer snelle levering, super blij mee!
Prima service, persoonlijke benadering,
Geïmporteerd
Wat een geweldige service en een enthousiast team! Omdat het bij een ander bedrijf mis liep met de bezorging van een slowjuicer en we met spoed een slowjuicer nodig hadden (we deden mee aan een Tony Robbins event) hebben wij contact opgenomen met Tarwegraskoning. Ze konden vanwege de situatie nog dezelfde dag leveren! De telefonische klantenservice was echt geweldig, vlot en zeer behulpzaam. De ‘grote baas’ kwam vervolgens zelf de slowjuicer afleveren, in elkaar zetten en demonstreren. Erg gezellig en leerzaam, hij had nog wat handige juice tips voor ons. Tarwegraskoning heeft ervoor gezorgd dat we zonder stress en met veel plezier konden wij beginnen aan ons online event en detox. Dank jullie wel team Tarwegraskoning!
Geïmporteerd
Wat een tof bedrijf is dit! Wij zijn enorm blij met onze slowjuicer die we na uitvoerig en prettig deskundig overleg met Tarwegraskoning hebben aangeschaft. Dit is onze eerste slowjuicer, dus we wisten nog niet precies hoe en wat we nodig hadden en we wilden dan ook gelijk in één keer een goeie die past bij wat wij ermee willen juicen en ervan verwachten. Reinier (van Tarwegraskoning) heeft veel met ons meegedacht, ruim de tijd voor ons genomen en ons enorm goed geholpen. Dank jullie wel! groetjes, Arvid en Joyce
Geïmporteerd
goede producten worden snel geleverd. Echter, in mijn geval van de tawashi borstels, waren de borstels reeds van hun echt prachtige verpakking ontdaan. Die verpakking met de schildpad was voor mij voor minstens 25% reden om bij jullie te bestellen.
Geïmporteerd
Geweldige dienst verlening, ook wanneer er iets verkeert gaat wouw, zeer goede communicatie de volgende dag is het in huis, drie woorden voor Tarwegraskoning liefde goeddoening & vreugde. Een toekomst bedrijf voor het leven.
Geïmporteerd
Super fijn geholpen bij de keuze van mijn slowjuicer. Volgende dag al in huis, en hij werkt geweldig! Al heel de week sapjes mee gemaakt met zowel groente als fruit voor een sapkuur. Topkwaliteit, aanrader!
Geïmporteerd
Hurom aan uit knop stuk. Bij 2 firma’s konden ze het niet repareren. We zijn heel blij met de Tarwegraskoning. Die heeft ons heel snel geholpen. Daarom bevelen wij ze aan. Ton&Bep
Geïmporteerd
Telefonisch een goed advies gegeven over welke slowjuicer voor mij mogelijk het beste was, uiteindelijk ook de beste deal vergeleken met andere winkels.
Geïmporteerd
Levering binnen 24 uur! Wij zijn heel tevreden over ons gekocht product. Wij gebruiken het nu al iedere dag, met heerlijke en gezonde resultaten,
Geïmporteerd
Heel tevreden. Zeer vlotte service en snel antwoord bij vragen.