Origineletelefoonhoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

Origineletelefoonhoesjes.nlReviews

: 387Goed

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Origineletelefoonhoesjes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Origineletelefoonhoesjes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

37 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 apr. 2022
De bestelling in eerste instantie niet ontvangen maar dat kan ook aan het postbezorgingsbedrijf hebben gelegen. Na contact met de klantenservice is het netjes opgelost en hebben wij alsnog het hoesje ontvangen. Geen 5 maar 4 sterren omdat het uiteindelijk wel te laat was voor de verjaardag van mijn dochter.

24 jan. 2022
Had expliciet gezocht op rubber bescherm hoesje. Op het plaatje ziet het er ook zo uit, maar is gewoon hard kunstof materiaal en zeker niet rubber. Miskoop en niet goed aangegeven in de beschrijving dat het geen rubber is. Stond ook alleen plaatje van de achterkant op, voorzijde blijkt ook amper boven de telefoon uit te steken, dus niet echt goed beschermend. Zending overigens wel snel en netjes geleverd.

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters