dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

JB
John B.
Gieten

Samsung S23 Ultra te laat geleverd

Een Samsung S23 Ultra bestelt. Op de site staat uitdrukkelijk voor 17.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Product was in voorraad. Helaas een dag te laat geleverd. Normaal zou dat voor mij geen probleem zijn, maar het was een verjaardagscadeau. De vervoerder is in dit geval niet de oorzaak. En natuurlijk, ik had de telefoon voor de zekerheid ook eerder kunnen bestellen, maar je verwacht dat wanneer het zo uitdrukkelijk vermeld staat op de site, dat ze de beloofde levertijd ook nakomen. Voor de rest tot nu toe tevreden over de communicatie en geleverde toestel.
9 aug 2023
Op de website wordt aangegeven vóór 17 uur besteld is morgen in huis en dat is niet waar. In de orderbevestiging staat dat het product binnen een paar werkdagen wordt verstuurd. Zo voelt het als een lokkertje. Voor de rest alles prima.
MG
M.A. G.
BATHMEN
26 mei 2023
duidelijke instructies bijleveren : er had een briefje moeten zitten bij de reden van de verbreking van de seal, voor de screenprotecctor.telfonisch werd dit duidelijk.
Verzenden duurt lang, volgens de shop voor 17:00 besteld de volgende dag bezorgd. Echter na bestellen krijg je een email dat het wel een week kan duren :/