dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

385 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.602 beoordelingen in totaal

7 feb 2024
Eerste keer bij Dutch Plaza besteld. Zaterdag de Samsung s24 Ultra besteld en kreeg hem woensdag door Post.NL geleverd. Telefoon is nieuw uit het doos en ik heb alles gechecked, het is de originele Samsung telefoon. Als je twijfels hebt of Dutch Plaza betrouwbaar is dan kan ik je nu al zeggen, maak je geen zorgen, je kan gerust bij hun bestellen. Ze zijn ook via Whatsapp te bereiken dus als je vragen hebt, stuur hen een bericht, ik kreeg binnen 20 min een bericht terug. Mijn volgende telefoon weer bij DP bestellen. Bedankt!

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Prima levertijd en kwaliteit!

Prima levertijd! Zondag besteld en dinsdag geleverd. We gaan de IPhone 15 pro max ontdekken en ja, hij zat verzegeld in een doosje in tegenstelling tot een andere reactie die ik heb gelezen. Alleen begrijp ik het aanbod van Trusted Shops ad. €9,90 niet! ‘De bestelling bij dutch-plaza.nl is nl. beschermd tot € 100‘ Hoezo extra verzekeren voor verzending, er is een verzekerde verzending via Dutch Plaza!! Ik heb er nog even over ge-apt maar duidelijk is het mij niet geworden. 5 sterren!

Snelle verzending, voordelige keuze

Snelle verzending, goed ingepakt, voordelige keuze voor iPhone 15 pro Max. Wel vreemd dat de extra verzekering voor verzending wordt gevraagd, want EU regulering geldt en webshop is verantwoordelijk. Niet nodig daar voor te betalen dus. Verder had ik persoonlijk credit card optie handig gevonden.
FG
Franca G.
Wageningen
18 mei 2024
Snelle bezorging. Goede prijs, hopelijk heb ik geen replica gekocht, want de prijs van de iphone was echt bijzonder goed!

snel en correct

donderdagochtend besteld, 's avonds een T&T ontvangen, zaterdagmiddag levering ontvangen
31 mei 2024
Pakket snel geleverd. Ook prima op juiste formaat verpakt
29 mei 2024
Makkelijk bestellen, snelle verzending en levering
23 mei 2024
snelle levering goed afgehandeld
26 mei 2024
Snelle levering, alles in orde.
Prima prijs. Op tijd geleverd.
28 mei 2024
Snel en eenvoudig te bestellen
17 mei 2024
snelle levering hiervoor dank
24 mei 2024
Goede prijs, snel bezorgd
21 mei 2024
Alles is correct verlopen.

Keurig op tijd geleverd
Snelle service