dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

346 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Goeie prijs als particulier.

Goeie prijs voor mijn mobiel als particulier - factuur is zonder BTW door speciale regeling. Plaatsen bestelling lukte in eerste instantie niet. Ik had het verplichte vaste telefoonnummerveld niet ingevuld, de melding was voor mij verwarrend - kies uw telefoon?! Omdat ik een mobiel aanschafte dacht ik dat ik iets met het product moest doen - maar wat. Belde en werd goed en vriendelijk geholpen.
De goedkoopste aanbieder voor iphones, echter de voor 17:00 besteld volgende dag in huis gaat niet helemaal goed. Was er binnen 2 dagen wat prima is maar beloof dan het dan niet ! Voor de rest niks op aan te werken zou het zeer aanbevelen hier uw nieuwe telefoon te kopen

Onze 2de IPhone 15 Pro Max bestelling!

Dit is onze tweede bestelling bij Dutch Plaza, de tweede IPhone 15 Pro Max. Tip top alles netjes bezorgd en geregeld. 200% vertrouwde adres voor je leuke bestellingen zonder dat je belazerd wordt. Zeer tevreden over Dutch Plaza😊. De goedkoopste trouwens.

Scherpe prijs en vlot geregeld

Scherpe prijs, vlot contact op Whatsapp. Afhalen op afspraak was een beetje spannend maar gelukt, je zit in een receptieruimte te wachten tot iemand precies op het afgesproken tijdstip langskomt.
Uitzoeken en bestellen via website ging makkelijk. De prijs van de IPhone SE 2022 was zeer concurrerend. Nergens goedkoper gezien de afgelopen tijd. Scheelde minstens 35 euro.
31 mrt 2024

Goed service

Heb een Iphone besteld en kon die dezelfde dag direct ophalen. Goedkoper dan elders. Groot voordeel van Dutch Plaza is dat ze telefonisch bereikbaar zijn.
30 mrt 2024

Een aanrader !

Bestelling was heel gunstig geprijsd en kwam, gratis verzonden, daags nadien al perfect verpakt in huis ( in België ). Een aanrader !
Horloge besteld, info gevraagd, heel snel correct antwoord ontvangen en binnen 2 dagen geleverd. Absolute aanrader.

Fijn ervaring!

Heb de telefoon opgehaald. Heel fijn en soepel proces. Ik zou het zeker aanraden. Stuk goedkoper dan concurrenten.

Gewoon top

Vraag via Whatsapp werd snel opgepakt en donderdag besteld en de volgende dag had ik het al in huis.

Aan te raden!

2e paasdag besteld en kon deze al in de middag ophalen. Snelle service. Aan te raden.
MK

Beste prijs voor toestel

Beste prijs voor het door mij gewenste toestel ten opzichte van overige winkels
Duidelijke bevestiging van de bestelling - snelle levering - prima prijs

Fast and efficient

Ordered a Samsung S24 ultra. Great price, delivered on time.
JG
jacques g.
lint belgië

Perfect

Telefonisch advies, goedkoopste, snelle levering ! Alles top

Goed verpakt

Snelle levering. Goed verpakt! Prima rodukt, goede prijs!
Snelle correcte afhandeling en vriendelijke medewerker.
24 uur later had ik mijn bestelling gekregen!!
Beter, zich houden aan bezorgen binnen 24 uur
Alles top, snelle levering + klantenservice!!