dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug. 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt. 2023
Volgens de website zijn alle producten nieuw in doos. Ik bestelde een iPad pro 2021, die nieuw eigenlijk bijna niet meer te krijgen zijn. Dus ik was al blij er 1 te vinden op de website van Dutch Plaza. Maar helaas kreeg ik geen nieuw product geleverd, maar was deze al gebruikt. En ook ontving ik geen BTW factuur. Daarover stond ook niets vermeld bij het bestelde product. Ik heb vervolgens een whatsapp gestuurd met mijn klachten/opmerkingen, omdat ik het heel misleidend vond wat er op de website vermeld wordt en ik het tegenovergestelde kreeg. De volgende dag netjes antwoord gekregen dat er intern een onderzoek gedaan zou worden hoe het kon dat ik een gebruikte iPad had gekregen terwijl er duidelijk iets anders op de website stond. Nog dezelfde middag werd ik gebeld, dat het een interne fout betrof en de iPad nooit op de website verkocht had mogen worden. Ik kon er voor kiezen het product terug te sturen of kon een leuke korting krijgen. Ik heb gekozen voor de korting, omdat de iPad er echt als nieuw uitzag en verder helemaal goed is en niks mankeert en er gewoon netjes 2 jaar garantie op heb. Ook werd duidelijk waarom er geen BTW factuur werd geleverd. Kortom: ondanks de 1e indruk niet heel goed was, heeft Dutch Plaza, naar mijn mening, voor een prima oplossing gezorgd. En ik ben ondanks alles erg tevreden met mijn aankoop. Ik zal Dutch Plaza zeker nog eens een bezoekje brengen als ik weer iets nodig heb.

15 aug. 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

7 feb. 2024
Eerste keer bij Dutch Plaza besteld. Zaterdag de Samsung s24 Ultra besteld en kreeg hem woensdag door Post.NL geleverd. Telefoon is nieuw uit het doos en ik heb alles gechecked, het is de originele Samsung telefoon. Als je twijfels hebt of Dutch Plaza betrouwbaar is dan kan ik je nu al zeggen, maak je geen zorgen, je kan gerust bij hun bestellen. Ze zijn ook via Whatsapp te bereiken dus als je vragen hebt, stuur hen een bericht, ik kreeg binnen 20 min een bericht terug. Mijn volgende telefoon weer bij DP bestellen. Bedankt!
9 feb. 2024
Ik was tevreden met het snel leveren. Ik vond het wel enigszins jammer dat ik niet op jullie site een hoesje voor de telefoon tegelijkertijd kon bestellen, maar misschien was het er wel en kon ik niet vinden. Mijn telefoon kwam de volgende dag aan, ik vond het wel vreemd dat bij PostNL stond dat ik ervoor moest tekenen en het gebeurde niet, het werd gewoon aan mij overhandigd zonder tekenen, maar dat is waarschijnlijk iets van de PostNL en niet de winkel.

Uitmuntende Service!

Afgelopen zaterdag een verkeerde bestelling geplaatst. Afgelopen zondag gebeld met Dutch Plaza waarna ik door drukte de chat diende te gebruiken. Maar ik werd verrassend vrijwel direct teruggebeld door een medewerker van Dutch Plaza en alles was binnen een minuut geregeld. Top service wat je normaliter niet meemaakt, en al helemaal niet op een zondag! Een dikke 10 krijgen ze van mij.
6 feb. 2024

Iphone 15

besteld, betaald en ja hoor, 2 dagen later keurig door post NL aan de deur geleverd. alles verliep dus zoals ze beloven op hun web site. top verkoper = een echte aanrader.
3 feb. 2024

Nieuwe telefoon besteld en geleverd

Nieuwe telefoon besteld voor een uitstekende prijs. Ondanks geen informatie op track&trace (vandaar een ster minder) werd het volgende dag stipt geleverd.
11 feb. 2024

Snel en goed verpakt

Bestelling was een s24 Ultra. Prijs was bijzonder scherp. Werd binnen 3 werkdagen bezorgd en goed verpakt! Betrouwbaar bedrijf met goede acties.
Het product was er binnen een dag! Super fijn als dat om een MacBook gaat en je snel weer aan het werk wil.

Betrouwbare webshop!

Zeer snelle levering en de beste prijs!! Voor 17u besteld, de volgende dag geleverd in België!
scherpe prijzen, duidelijke website, iedere dag telefonisch bereikbaar en snel geleverd!
30 jan. 2024
Snelle communicatie, goeie prijs, en snel geleverd! Ik ben (tot nu toe) erg tevreden!
10 feb. 2024
Het produkt was goed en netjes verpakt en de leveringstijd was heel kort 1 dag
JG
Jaap G.
Haarlem
31 jan. 2024

DutchPlaza doet wart het belooft!!!

Goede prijs, hele snelle levering; precies zoals beloofd! Echt een aanrader
Prima bedrijf, snelle levering. Tevreden over mijn gekochte iphone
Goede en snelle levering, goede prijs vergeleken met andere sites
7 feb. 2024

Vlotte levering!

Vlotte levering ! Geen bericht op post.nl over levering!
2 feb. 2024
Snelle bezorging, goede prijzen. Betrouwbare partij.
MZ
Marijke Z.
Maastricht
3 feb. 2024
snelle service en een goede prijs kwaliteit.
BB
Berto B.
Meppel (Niederlanden)
31 jan. 2024
Snel verzonden, goede relevante informatie.
PG
Pieter G.
Veldhoven
8 feb. 2024
duidelijke informatie, snelle levering
8 feb. 2024
Snelle reactie en direct af te halen