dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.658 beoordelingen in totaal

Eerste keer bij Dutch Plaza besteld. Zaterdag de Samsung s24 Ultra besteld en kreeg hem woensdag door Post.NL geleverd. Telefoon is nieuw uit het doos en ik heb alles gechecked, het is de originele Samsung telefoon. Als je twijfels hebt of Dutch Plaza betrouwbaar is dan kan ik je nu al zeggen, maak je geen zorgen, je kan gerust bij hun bestellen. Ze zijn ook via Whatsapp te bereiken dus als je vragen hebt, stuur hen een bericht, ik kreeg binnen 20 min een bericht terug. Mijn volgende telefoon weer bij DP bestellen. Bedankt!

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Bestelde is netjes geleverd, info website kan beter

Bestelde is netjes geleverd. Voor 17 uur besteld volgende dag gegeleverd klopte niet maar had ik ook niet verwacht. Op zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Op de website staat dat een bestelling boven de 30 euro is verzekerd. Tijdens bestelling wordt aangegeven dat het tot 100 euro is verzekerd en tegen extra betaling boven de 100 euro verzekerd kan worden.
Diverse malen gebeld om telefoon op te halen. Helaas kan dit pas 1 dag later op halen, dus de gok gewaagd om online te bestellen. Perfect geregeld zeg. Echte aanrader. Kreeg de telefoon zelfs voor " oude" prijs. Deze was net wat duurder geworden.
30 jun 2024

Goede klantenservice en snelle levering

De klantenservice belde zelfs na de sluitingstijd terug om mijn vragen ten aanzien van mijn aanschaf te beantwoorden. Daarnaast werd de leveringstermijn keurig aangehouden en was de prijs zeer goed.
RD
roland d.
maastricht
Een nieuwe 15 pro. Daar waar sommigen denken dat ze voor deze prijs een refurbished krijgen. Daarnaast snel geleverd. Top!!!!
Goede hulp bij bestelling twee items toen betaling vastliep. Vooral nabellen door medewerker is sterk punt.
Klantenservice goed bereikbaar. Product is nieuw en werkt naar behoren. Ben er heel blij mee!
CV
7 jul 2024
Goede service, ook bij de klantenservice, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Samsung galaxy S24 ultra

Snelle levering van het bestelde, tegen een zeer scherpe prijs

Snelle levering smartphone

De door mij bestelde smartphone werd zeer snel geleverd.
3 jul 2024
Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling
3 jul 2024
Ze zeggen wat ze doen en doen ook wat ze zeggen
Overzichtelijke website en snel bezorgd
4 jul 2024
Duidelijkheid en snelle verzending 👍🏻👍🏻
1 jul 2024
Perfect: zeer snel, goede communicatie!
27 jun 2024

Iphone

Snel, goed en originele verpakking
snelle en vlotte afhandeling
Vlotte levering! Bedankt!