dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 1 aug. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
dutch-plaza.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dutch-plaza.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 aug. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

54 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

+ Goede prijs, kwaliteit. Duidelijke website. - bericht A. (pas) na betaling dat levering 3-5 werkdagen kan duren en bij geen ontvangst contact opnemen via de mail. - bericht B. dat aankoop en verzending niet verzekerd is en dat je 9,95 moet bijbetalen om dat risico af te dekken. Daarna werd het stil. Ik dacht echt dat ik opgelicht was. Al stonden er op trustpilot veel goede ervaringen. 2 dagen later volgee gelukkig het bericht dat er een post.nl code was aangemaakt voor de verzending naar mijn huis adres. Dag later had ik gelukkig mijn telefoon in handen. Ben erg geschrokken. Dacht dat in m’n 1.209,- kwijt was.

13 aug. 2022
Niet nakomen van verzending binnen 1 dag

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Zeer goeie kwaliteit voor een super lage prijs! Raad je zeker aan om je spullen hier te halen Enige wat me tegenviel was het berichtje dat mijn product niet goed verzekerd was tegen beschadiging/verlies bij levering maar gelukkig had ik daar geen problemen mee
Super blij met mijn nieuwe Apple Watch Series 7 45mm.. snelle levering.. Dutch Plaza is goedkoper dan bij andere winkels! Top!
Zondag geappt of ik het dezelfde dag nog kon ophalen. Snelle reactie dat dat kon, dus gelijk besteld en s middags opgehaald.
7 sep. 2022
Product in goede staat ontvangen. Hoewel nog vóór 17:00 besteld, niet de volgende dag, maar een dag later bezorgd.
Op Woensdagavond besteld en op Vrijdagochtend al geleverd ,goede service en ook klantenservice zeer vriendelijk.
10 voor 5 op donderdag een ps5 besteld vrijdag om half 1 al bij het afhaalpunt op te halen. Echt super dit
Snelle levering, ook al weer in de bestelbevestiging 3-5 dagen genoemd😄
10 sep. 2022
Bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Communicatie goed.
Heel snelle levering en alles goed aangekomen.
30 aug. 2022
Bij vraag over factuur werd ik direct gebeld.
28 aug. 2022
Uitstekend product voor de laagste prijs
2 sep. 2022
Super goede deal en snel verzonden.
10 sep. 2022
Top! Goeie prijs en snelle levering
Scherpe prijzen en snel geleverd
10 sep. 2022
Goed product en snelle levering
van Jan G.
Snelheid van afhandeling