dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Beter, zich houden aan bezorgen binnen 24 uur

Scherpe prijs en vlot geregeld

Scherpe prijs, vlot contact op Whatsapp. Afhalen op afspraak was een beetje spannend maar gelukt, je zit in een receptieruimte te wachten tot iemand precies op het afgesproken tijdstip langskomt.
Snelle.bezorging
13 apr 2024
Duidelijke omschrijving en snel geleverd.
De goedkoopste aanbieder voor iphones, echter de voor 17:00 besteld volgende dag in huis gaat niet helemaal goed. Was er binnen 2 dagen wat prima is maar beloof dan het dan niet ! Voor de rest niks op aan te werken zou het zeer aanbevelen hier uw nieuwe telefoon te kopen
Duidelijke bevestiging van de bestelling - snelle levering - prima prijs
19 mrt 2024
Prima bedrijf, snelle levering. Tevreden over mijn gekochte iphone
3 feb 2024

Nieuwe telefoon besteld en geleverd

Nieuwe telefoon besteld voor een uitstekende prijs. Ondanks geen informatie op track&trace (vandaar een ster minder) werd het volgende dag stipt geleverd.
Keurige afhandeling, doen wat ze beloven
7 jan 2024
Snel geleverd top.
30 dec 2023
Prima levering, netjes verpakt en netjes op tijd
Prima service
Snelle levering. Nette prijs. Zo als het hoort
25 nov 2023
22 nov 2023
22 nov 2023
Snel ontvangen en goed verpakt
EP
Erik P.
's-Gravenhage
6 sep 2023
Goede prijzen en snelle levering
25 aug 2023
Hele goede prijzen en snelle levering!
24 aug 2023
Even een update als het product later komt dan vooraf beoogd