platinum.com/nl/- Logo - Beoordelingen

platinum.com/nl/

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2017
platinum.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Onze Labradoodle Gaia, is de eerste 3 jaar veel ziek geweest. Veel spugen, diaree enz. Daarna een paar jaar vers vlees uit de diepvries. Hier deed ze het heel goed op. Door dit vlees kon ze nooit mee op vakantie, omdat je afhankelijk bent van een vriezer. Daarom bleef ik zoeken naar brokken. En toen kreeg ik een tip van jullie brokken. Wauw wat vond ze ze lekker en geen buikklachten. Gaia is uiteindelijk 13 jaar geworden. Onze nieuwe pup Balou geef ik vanaf de dag dat ze bij ons kwam alles van platinum. Ik wil dat ze een goede start heeft. Ze vindt het nat en droog voer heerlijk en ze is een blije gezonde hond van 8 maanden. Onze kat Olli geef ik ook al jaren de brokjes. Hij schommelde altijd met zijn gewicht en mauwde de hele dag voor eten. Sinds jullie brokken is zijn gewicht stabiel en vraagt alleen eten tegen etenstijd.

Het voer is prima anders zou ik het niet bestellen. Helaas moet ik er zo lang op wachten . Wordt ook niet op de hoogte gehouden wanneer het dan komt. Duimen dat het nog op tijd komt want anders zit ik zonder
WV
Wul V.
Helmond

Beoordelingen voor platinum.com/nl/

WH
Wilma H.
Huizen
15 aug 2023
Al jaren eten mijn honden met smaak de brokken van Platinum. Zou leuk zijn om als vaste klant eens een leuke aanbieding te krijgen.
Hond was altijd een moeilijke eter maar met platinum zijn we daar van af. Ze is dol op de brokken en enthousiast voor het eten
IK
Irma K.
Arnhem
3 sep 2023

Super goed

Mijn honden eten het vragen hebben een mooie vacht en gaan snel door de rui heen. Goede ontlasting en geen grote hopen.
BD
12 okt 2023

Makkelijk om hond op gewicht te krijgen

Mocht Dobey iets te zwaar wegen , dan geef ik hem 1 tot 3 brokken per dag minder. Na 2/3dagen is hij weer op gewicht.
AP
A P.
Helden
15 aug 2023

Onze hond is dol op platinum

Onze hond is dol op platinum Ze vindt ze heerlijk En ook het nat voer vindt ze super Haar vacht glanst er van
Snelle levering ondanks drukkere kerstperiode. Gratis sluiter voor voerzak erbij en hondensnacks. Mooie attentie
D-
Dick -.
's-Hertogenbosch
14 okt 2023

De beste katten brokjes voor scherpe prijs

Wij voerden eerst nog andere brokjes bij, maar helaas lieten ze die staan en willen alleen nog meatcrisp chicken.
DV
12 mei 2023

Tevreden klant.

Vrij snelle levering. Veel keuzes in nat en droog voedsel. Betaling is tegenwoordig ook makkelijker en sneller.
15 jul 2023
ik geef gemengde brokken aan mijn katten en als eerste worden de platinum brokjes er uit gevist. een aanrader!
24 jul 2023

Uitstekend voer

Makkelijke website. Goede aanbiedingen en last but not least uitstekend voer. Betekent een blije hond
21 jun 2023
Hoogwaardig voedsel voor onze hondjes. Hebben diverse merken geprobeerd, maar Platinum. Spring er uit
28 okt 2023

Prima voer en perfecte service

Onze twee Rhodesian ridgebacks eten het graag en doen het er goed op. De service is perfect 👌🏻
29 jun 2023
De kwaliteit van de produkten is goed en onze hond vindt de brokken en het natvoer erg lekker.
MV
moos v.
garedren
voer wordt goed gegeten, honden zijn kerngezond en vrolijk, hebben hele mooie ontlasting
10 sep 2023
Het wordt op tijd geleverd mijn hond doet er een moord voor zo lekker vind hij het
4 jul 2023
Fantastisch voer en snacks. Flyers en brochures in het Nederlands zou fijn zijn
9 jul 2023
Snelle levering! Prima voer voor mijn hond! Zeer tevreden en aan te bevelen.
MH
Marion H.
Sonsbeck
3 jun 2023

Topprodukt

Voor ons een Produkt om aan te bevelen, (wat we ook al veel hebben gedaan).
8 nov 2023
Sehr gute Hunde und Katzen Futter, sie lieben es gern und sehen gut aus.
28 aug 2023
De bezorging ging niet goed en daar werd heel adequaat op gereageerd