HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux ShopReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
HMG Benelux Shop is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij HMG Benelux Shop kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

151 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Duidelijke informatie van door ons bestelde polycarbonaat heldere golfplaten in een lengte van 8.00 m1 beschikbaar. De bestelde materialen werden deugdelijk verpakt aangeleverd. Groot bezwaar... HMG maakt gebruik van extern transportbedrijf, waardoor je afhankelijk bent van de transportdagen/weken van deze Duitse transporteur. HMG geeft aan dat doorgaans tussen 1 en 2 weken wordt bezorgd, maar aanvaard geen enkele aansprakelijkheid over deze leverdata. In ons geval vond de levering circa 1 maand later plaats en is behoorlijk vervelend als je op de dakplaten zit te wachten ivm noodzakelijke waterdichtheid etc. Wij vinden dat HMG hier beter mee om moet gaan.

Bij mijn bestelling gevelplaten ook vulstroken besteld om ONDER de plaat te monteren. Bij montage merk ik dat deze niet passen. Het blijkt dat ik vulstroken nodig heb type "BOVEN de plaat", om "ONDER de plaat" te kunnen monteren..!? Dit blijkt nergens vermeld te zijn, ook niet in montagehandleidingen waardoor ik dit onmogelijk kon weten. De klantendienst kan dit niet (kosteloos) voor mij oplossen met een retour & nieuwe levering terwijl in mijn ogen wel de juiste vulstroken voor montage "ONDER" de plaat besteld heb. De levering door een extern transportbedrijf was ook niet op de afgesproken dag, van hen uit werd niks over gecommuniceerd over een wijziging in distributie. Ook qua prijs niet de meest interessante leverancier. Jammer genoeg heb spijt van deze aankoop bij HMG Benelux en is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Geen aanrader.

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

14 jul. 2022
Graag bestellen op factuurbasis mogelijk maken.
Antwoord van HMG Benelux Shop
10 aug. 2022
Deze mogelijkheid bieden wij momenteel niet voor bedrijven, omdat de verschillende crissisen voor problemen gezorgd hebben bij vele bedrijven. Ook de verzekeringen zijn hier erg voorzichtig geworden.