PhoneHim.nl- Logo - Beoordelingen

PhoneHim.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2022
PhoneHim.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jan 2024
Ik had een Samsung Smartphone besteld voor een zeer aantrekkelijke prijs. Helaas was de levertijd een week. Er was blijkbaar iets niet goed gegaan met de koppeling met PostNL. De communicatie met Phone Him was verder uitstekend en alles is naar tevredenheid opgelost. Ik ben blij met mijn nieuwe toestel!

Ik moet na retourzending na 2 weken nog steeds wachten op mijn geld. Telefonische bereikbaarheid is slecht, constant muziek en geen bericht hoeveel wachtenden er nog voor zijn.

Beoordelingen voor PhoneHim.nl

18 mei 2023
8 mei 2023
2 mei 2023
1 mei 2023
2 jun 2023
Misschien voor een andere bezorgdienst kiezen! Tot op heden nog geen IPhone 13 ontvangen dankzij PostNL!
Antwoord van PhoneHim.nl
9 jun 2023
Bedankt dat u via deze weg het kenbaar maakt. Wat is het bestelnummer? Het is momenteel erg druk bij PostNL, mogelijk is uw zending vertraagd. Vanwege grote drukte is er veel vertraging opgelopen. Dit is nu zo groot geworden dat het zelfs op het nieuws gekomen is: https://www.nu.nl/economie/6266819/vakantiegeld-leidt-tot-bestelpiek-en-vertraging-bij-postnl.html We ontvangen graag meer informatie om dit zo snel mogelijk op te lossen. U hoeft absoluut verder geen zorgen te maken, al onze zendingen worden altijd verzekerd en aangetekend verzonden. Met vriendelijke groet, Team Phone Him