Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.093 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Bestelling niet aangekomen. Geen reactie op mijn mail. 3 keer bellen krijg ik een ander antwoord. Moeten zeuren om het bedrag terug te krijgen.
Onvriendelijk personeel
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
Bezorgtijd is sowieso al vrij lang vergeleken met andere webshops, nu waren er blijkbaar leveringsproblemen. Niets over gehoord en na te hebben gebeld niet meer informatie kunnen krijgen wanneer het dan wel geleverd werd. Dit kwam bijzonder slecht uit omdat wij afhankelijk van de bestelling waren toen ons prematuurtje naar huis mocht… alsnog snel winkels moeten afstruinen om alles in huis te hebben.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
Dag vanuit huis gewerkt om vervolgens de dag zelf te horen dat artikel niet werd geleverd. Ipv volgende dag levering bijna een week moeten wachten. Artikel kwam in twee delen en alleen nadat ik zelf contact op nam kwam er een onpersoonlijke email met excuses
Antwoord van Prenatal.nl
Absoluut niet wat we verwacht hadden na de uitleg van de medewerkster. Aangezien het product niet op voorraad was hebben we het besteld. Bij binnenkomst direct ook weer terug gestuurd.
Antwoord van Prenatal.nl
Slecht Prenatal is weg uit Spijkenisse dus de bestelling opsturen schandalig €7.50 Laaste keer geweest
Antwoord van Prenatal.nl
Klantenservice niet op orde Ik had een bestelling gedaan, die maar niet geleverd werd. 2x achteraan gebeld en het werd afgedaan met “we doen een onderzoek”. Verder geen garantie wanneer ik iets zou horen of wanneer ik de bestelling zou ontvangen. Daarna een mail met: je adres klopte niet. Adres gecheckt en was gewoon mijn huisadres dus geen fouten. Geen mail terug gehad en ineens was mijn bestelling daar na 3 weken. Nog aangegeven dat ik een passende tegemoetkoming verwachtte maar helemaal niets. Ronduit slecht en erg teleurgesteld. Hier bestel ik nooit meer.
Antwoord van Prenatal.nl
Goedendag, Nou het was een ware ramp om dat campingbedje, welke ik met korting haf gekocht, in elkaar te zetten. Ik kreeg het niet voor elkaar, mijn vrouw, zoon en buurman ook niet. Het was echt niet Prenatalwaardig. Sorry voor deze kritiek maar het was echt een drama. Ik hoop dat jullie dit bedje uit de verkoop gehaald hebben zodat anderen een hoop ergenissen bespaard blijven. Met vriendelijke groet, Frans Walma. P. S. Het bedje heb ik retour gezonden. Ik heb geen foto of video gemaakt van het opzetten van het bedje.
Antwoord van Prenatal.nl
Het was bij de buren afgeleverd terwijl ik had aangegeven dit niet te willen. Heel slecht.
slechte service
Antwoord van Prenatal.nl
Het is zeer onduidelijk op de site dat als je een pakketje naar de winkel laat gaan je er lange tijd op moet wachten. (geen verzendkosten) Maar als je het aan huis laat bezorgen betaal je echt veel te veel verzenkosten. Het is onduidelijk en misleidend want ik kwam er dus, na mijn, bestelling pas achter dat je dan heel lang moet wachten op je bestelde artikel.
Antwoord van Prenatal.nl
several points - bad that the site is only available in dutch. English (or German) are not available - Delivery problematic. Please ask for international shipping, when the order is confirmed it suddenly no longer works and you want to pay again with your credit card, although you have already paid - Customer service VERY BAD! Phone number not available and if they do they don't speak English - do not respond to any customer contact via email - are not cooperative - delivered bed: white wood is yellowed, wood breaks when assembling -> no response to the complaint! Conclusion: never again online shop
Antwoord van Prenatal.nl
Thank you for filling in the review, we would like to ask you to fill in our contact form so that we can get in touch with you. You may include your order number and e-mail address so that we may provide you with the appropriate service. You can use the following link. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
Tweemaal een bestelling gedaan 1x waren kleertjes kreeg ik allemaal verkeerde maten binnen, jullie geven mij hierin de schuld alleen ik heb alles echt 3x gecontroleerd voor ik het bestelde 2x een slaapzak besteld welke de drukkerijen miste om de zak kleiner te maken gelukkig is dit netjes opgelost in jullie winkel in Breda maar ik zal echt niet meer bij jullie bestellen
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Groetjes Prenatal.
Ik had een retour sticker meegezonden gekregen die niet werkte. Bij de klantenservice zeiden ze breng het pakket maar terug naar de winkel. Dat lukt helaas niet voor me, heb het niet voor niks besteld.. Ze zei nou helaas dan, wat ik een erg rare reactie vond. Ik vroeg of ik kon mailen naar de klanten service en kreeg een e-mailadres die uiteindelijk niet werkt. Erg slecht dit!
Antwoord van Prenatal.nl
Ik ben twee keer naar de winkel in utrecht Hoog Catharijne geweest om mijn product op te halen. De eerste keer was het er niet terwijl ik wel een bevestiging had gehad en de tweede keer zat er een veel te grote maat in. Ondertussen 16 euro parkeerkgeld uitgegeven aan bezoeken in Utrecht. Bestelling was al 4 weken geleden gedaan. Heel slecht verhaal!
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
Ik had voor mijn dochter wanten, een sjaal en een muts besteld wat allemaal leverbaar was. Word het verzonden en krijg ik mail dat er iets niet leverbaar was. Ik wil zoiets wel compleet hebben en heb het nu terug moeten sturen en kost mij wel bijna 8 euro. Laatste keer dat ik daar besteld is me al vaker voortgekomen en ook bij vriendinnen.
Antwoord van Prenatal.nl
Zeer slechte service! Voor mijn dochter sloffen gekocht, 5 minuten gedragen hele voeten vol pluizen. Dus geef aan dat ik ze wil retourneren en dat kan niet. Gewoon binnen de retourtermijn. Sloffen zijn als nieuw, gevaar dat mijn kindje voeten vol pluizen in haar mond stopt maakt niks uit voor ze!
Antwoord van Prenatal.nl
Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen. Ik zou het bedrag terug krijgen en moest mijn producten opnieuw bestellen. Wel een nieuwe bestelling gedaan, deze dan wel goed ontvangen. Ik wacht nu al 5 weken op mijn geld, al een mail gestuurd maar hier word niet op gereageerd
Antwoord van Prenatal.nl
Miste een 1 van de 2 artikelen. Slechte service, veel onduidelijkheid en medewerker van de klantenservice geloofde mij niet toen ik belde dat het artikel miste. Wacht nog steeds op het bedrag dat teruggestort zou worden van het artikel. Dit loopt al zeker een maand.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met onze Customer Care afdeling.
Op het verkeerde adres bezorgd geen enkele medewerking om een oplossing te krijgen ik heb zelf moeten regelen dat het uiteindelijk op het juiste adres kwam en hiervoor ook extra kosten moeten maken hier bestel ik nooit meer telefonisch wordt je afgesnouwd
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Liefs, Prénatal