Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl
Beoordelingen:

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.448 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

de meest kritische beoordeling

11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb meerdere keren contact gehad met prenatal omdat mijn probleem niet in 1 keer opgelost is. Heb er meerdere keren achterna moeten gaan. Ik raad niemand prenatal aan en ik zelf zal het er ook nooit meer iets online bestellen. Omdat jullie klanten service slecht is en de medewerkers niet vriendelijk zijn. Ongeacht dat het probleem na meerdere keren contact nu opgelost is.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
6 dagen geleden
Hoi Fatima, Naar ons idee hebben wij het op 9 april naar tevredenheid opgelost. Wij hebben het artikel aan je terugbetaald, het verkeerde ontvangen artikel mocht je behouden en je hebt de bestelling opnieuw geplaatst en wij hebben die korting aan je terugbetaald. Liefs, Prenatal
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje (bedje) is niet aangekomen en automatisch retour verzonden ondertussen is het uitverkocht op de site en kan het dus niet opnieuw bestellen en dit is al 3 weken geleden en heb mijn geld nog niet terug
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
12 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen terug betaling & niet te bereiken telefonisch
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
8 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het super slecht ik heb voor best wat geld besteld kreeg lege doos geleverd ik contact met prenatal zeiden ze dat mijn eigen schuld was omdat ik pakket geweigerd had .. ze wilde dat ik een lege doos aannam. Ik heb uiteindelijk na weken al m’n geld terug gehad in kadoo bonnen van €3 euro per stuk.. nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bestelling ontvangen. Ik zou mijn geld terug krijgen en dat is ook nog niet gebeurd
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
5 mrt 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
8 mrt 2024
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een melktanden doosje besteld en betaald . En zonder enige communicatie was die bestelling geannuleerd terwijl ik erop zat te wachten . Ik zag een paar dagen later dat het geld op mijn rekening was terug gestort . Ook zonder communicatie ... heb 'm nu ergens anders besteld .
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
5 feb 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product was niet ingepakt, dus waar babygym in zat was gescheurd
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
17 feb 2024
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt lang voor je het binnen hebt
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
5 feb 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourkosten betaald ondanks belofte dit niet te hoeven door fout Prenatal

4 kinderpyjama’s besteld waarvan op de website staat vermeld dat deze van 100% katoen zijn gemaakt. Bij ontvangst staat er in het waslabel dat de pyjama’s gemaakt zijn van 80% katoen en 20% polyester. Ik heb de retourkosten betaald vanwege milieuoverwegingen ondanks belofte van prenatal dit niet te hoeven. Het beste voor het milieu is dat prenatal de juiste informatie op de website plaatst!
Beoordeling melden
4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Box buigt door, na bericht hierover kregen wij van “kwaliteitsmanager” via klantenservice te horen dat de box niet doorbuigt, een zeer verrassende reactie aangezien wij duidelijke foto’s hadden gestuurd van het doorbuigen zou je eerder excuses verwachten voor het verkopen van een ondeugdelijk en onveilig product, maar daar denkt men bij prenatal blijkbaar anders over. Bij de box werd ook een matras verkocht waarvan de maten niet overeenkomen met de verkoopinformatie en de matrashoes past niet om het betreffende matras, hier prenatal op gewezen maar hier werd niet op gereageerd. Wij hebben uiteindelijk zelf alles terug moeten brengen naar de winkel in plaats van dat men de spullen zelf komt ophalen. Al met al ongekend slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
5 jun 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakket kwijt, erg omslachtige afwerkinf

Bestelling geplaatst, 1 pakket ontvangen netjes binnen 2 dagen, pakket 2 kwam maar niet, onderzoek ingesteld, pakket "kwijt"had meerdere keren gevraagd, stuur dan een nieuwe, ik heb betaald, jullie pretenderen te leveren binnen 2 dagen. Nee onderzoek moet afgewacht worden, duurde dagen. Mededeling dat ik geld terug zou krijgen, op mijn vraag stuur het artikel dan gewoon op, niet mogelijk, binnen 5 tot 8 werkdagen zou geld teruggestort worden en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. Diezelfde dag naar prenatal winkel gegaan en stoel daar gekocht. Geld werd teruggestort, helaas 100 euro te weinig, dus weer onderzoek gestart, uiteindelijk goed gekomen. Moraal van het verhaal, bestel maar niet, ga naar de winkel
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
16 nov 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan. Mail ontvangen dat het binnen 2 werkdagen klaar zou liggen. Je krijgt daarna geen mail dat het daadwerkelijk klaar ligt, had ik wel verwacht. Achteraan gebeld met hoofdkantoor, werd verteld dat als de mail verstuurd is, de bestelling al klaar ligt. Dus andere informatie dan mail. Bij de winkel bleek dat alle bestellingen, dus ook mijn bestelling, zijn afgeleverd bij het verkeerde filiaal. Was dus voor niets naar de winkel. Bij de winkel m’n telefoonnummer genoteerd. Ga ervan uit dat ik gebeld wordt als bestelling daadwerkelijk binnen is. Dus wel goede service van de winkel! Maar niet van de webshop en hoofdkantoor.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
7 sep 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket was niet aangekomen. Ging gelijk afzender retour. Helaas moest ik heel vaak achter Prenatal aanbellen en mailen om te vragen of ze mijn pakket kunnen annuleren en ik mijn geld terug kan krijgen. Nu moesten ze eerst onderzoek doen bij PostNL waar het pakket is gebleven. Prima, maar je kon zien dat het pakket nooit bij mij was aangekomen dus verwacht ik dat ik mijn geld terug kan krijgen, en dat zij het onderling met PostNL uitzoeken. Ik moest 3 weken wachten om mijn €100 terug te krijgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 nov 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Besteld, maar nooit meer!

Besteld, verzendbevestiging gehad met datum voor bezorging (dag erna). In de nacht pas een mail gehad dat 1 artikel niet leverbaar was. Terwijl op de website het nog steeds leverbaar was/is. Hadden extra korting voor dat artikel, nu dus e-kaart (tegoedbon) binnen via de mail, maar artikel is nu vele malen duurder! Had wel verwacht van prenatal dat ik het artikel dan alsnog voor die aanbieding prijs kon krijgen!
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
18 dec 2023
Beste Daphne, Wat vervelend dat het artikel niet voorradig was, terwijl deze wel al in je bestelling was verwerkt. Helaas gaat het hier om een technische fout. Wij hebben je een mail gestuurd met uitleg en hulp bij het verkrijgen van je artikel. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Prenatal
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg geen antwoord op mn vraag . Ik bestelde een babylakentje 1+1 gratis. Ik ontving er maar 1. En ontving geen antwoord op de klacht.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
20 jul 2023
Hoi Marja, helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen op de e-mail die wij verstuurd hebben op 11 juli. Graag ontvangen wij nog jouw reactie. Groetjes, Prenatal