Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

16 nov. 2022
Bestelling te laat geleverd, geen info over vertraging, zou afgeleverd wordenin afhaal kluis maar werd bij postNL punt geleverd zonder bericht, doos echt gigantisch en nog niet voor ¼ gevuld met spullen, kleding slechte kwaliteit, deze ingeleverd bij een fysieke winkel waar gezegt werd dat ik mijn geld terug zou krijgen, mail ontvangen dat dit binnen 2 werkdagen terug gestort zou worden, nu een week later nog niets ontvangen, gisteren gemails hier over, maar krijg geen reactie. Vreselijke service dus!
2 nov. 2022
Ze houden retourkosten in, terwijl ik zelf al voor een eigen retourlabel heb betaald. Ik heb hun bijgevoegde retourlabel niet gebruikt en dit ook duidelijk aangegeven in de retourzending. Ondanks het niet gebruiken van hun label, willen ze de ingehouden retourkosten niet terugbetalen. Dit is gewoon niet toegestaan! Service is bar slecht, ik bestel hier nooit meer. GEEN aanrader
2 nov. 2022
8 nov. 2022
We zitten met het probleem dat we onze bestelling niet retour kunnen sturen omdat het retourlabel van de afzender niet volledig is en we over een halve barcode beschikken. Ik vraag al weken naar een oplossing maar krijg geen reactie of een antwoord waar ik niks mee kan. Dus graag actie!
12 nov. 2022
Doordat jullie een gratis product niet meer op voorraad hadden kreeg ik mijn bestelling incompleet. De medewerker aan de telefoon was zo brutaal!! Ik moest zelf maar naar de winkel rijden in een andere stad of de retourkosten zelf betalen. Ik ga nooit meer iets bestellen!
10 nov. 2022
van Ton F.
De bezorgservice via DHL is waardeloos. DHL medewerkers hebben last van een vroeger opgelopen PSTD. Aanbellen en onmiddellijk vertrekken, niet wachten tot de klant naar de deur gaat.
12 nov. 2022
Boekje besteld. Na twee weken in de winkel geleverd. Het boekje was gewoon op voorraad in de winkel
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.htm
16 nov. 2022
Afhandelen van stuk geleverde producten heeft 5 weken geduurd. Erg jammer
15 okt. 2022
Slechte service. Zeggen dat ze mijn mail betreffende mijn klacht niet hebben ontvangen, maar sturen me wel dat ik mijn klacht opnieuw moet sturen. Raar als je zegt dat je hem niet hebt. Via Facebook kon ik een privé bericht sturen en kreeg daarna de melding dat ik binnen 24 uur een reactie krijg. Ben nog steeds aan het wachten.
19 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
25 okt. 2022
Ik had een artikel (speelgoed) met korting besteld op zondag 2 oktober, wat als een cadeau was bedoeld. Op woensdag 12 oktober ontvang ik PAS een e-mail dat het artikel niet geleverd kan worden. Enkele dagen later zie ik dat hetzelfde product weer op voorraad is.
26 okt. 2022
24 okt. 2022
-Doorverwijzigingen google doen het niet. -Bestelling wordt te laat geleverd. -De helft van de bestelling wordt tevens eenzijdig geannuleerd, terwijl ik al 1,5 week zit te wachten op het product en het op 25 andere websites binnen een dag geleverd kan worden.
25 okt. 2022
19 okt. 2022
slechte service niks waar gemaakt van de bezorgtijd .. heb een andere buggy moeten kopen op de laatste dag voor de vakantie omdat jullie je afspraken niet nakomen.. moest op de laatste dag nog babywinkels afrijden voor een buggy
17 okt. 2022
I have ordered some items more than two weeks and they haven’t sent them yet . I contacted them last week and they said that by Friday would have sent out the parcel but they didnt.
11 okt. 2022
Een bestelling die nog niet geleverd is, kan je niet veranderen. Dat betekent dat je het moet terugbrengen in de winkel. Daarnaast, levering duurde erg lang.
14 okt. 2022
26 okt. 2022
Retouren verwerken zoals het hoort. Na ruim 2 weken is mijn retour nog steeds niet verwerkt. Als ik contact opneem moet ik blijven afwachten.
27 okt. 2022
18 okt. 2022
Als ik eindelijk eens mijn bestelling zou mogen ontvangen, zou dat echt super zijn. In september besteld en nog steeds niet mogen ontvangen.
19 okt. 2022
De leverinformatie is onbetrouwbaar. Als je contact opneemt met klantenservice krijg je standaard e-mails.
23 okt. 2022
3 oktober besteld 15 oktober pas mijn bestelling binnen. Levertijd was 3-5 dagen.. erg jammer
19 okt. 2022
3,5 week moeten wachten op bestelling en geen reactie of laat bij de klantenservice.
21 okt. 2022
Diverse mails verstuurd......u hoort binnen 5 dagen van ons.........niet dus.
7 okt. 2022
Wat besteld, maar bleek niet op voorraad en dus nooit geleverd…
8 okt. 2022