Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

891 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

18 okt. 2022
erg lange levertijd
19 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
21 okt. 2022
24 okt. 2022
20 okt. 2022
21 okt. 2022
12 aug. 2022
Grote bestelling geplaatst en betaald met 2 verschillende cadeaubonnen (€100,- en €15,-) en nog een klein bedrag bij betaald Enkele dagen na de bestelling bleek er iets niet leverbaar, wat ik al bijzonder vind, want het was al afgerekend en het andere deel van de bestelling was a geleverd. Ik kreeg dit bedrag terug in: het kleine bedrag wat ik had bij betaald, de cadeaubon van €15,- en het resterende bedrag. Ik kreeg als reactie dat het niet mogelijk was dit in 1 cadeaubon terug te betalen omdat ik zelf ook met meerdere bonnen had betaald, maar €19,99 van wat ik terug kreeg, past volgens mij 5x in die ene bon van €100,-, dus ik vind het nog steeds erg irritant.
15 aug. 2022
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
12 apr. 2022
Klantenservice niet op orde Ik had een bestelling gedaan, die maar niet geleverd werd. 2x achteraan gebeld en het werd afgedaan met “we doen een onderzoek”. Verder geen garantie wanneer ik iets zou horen of wanneer ik de bestelling zou ontvangen. Daarna een mail met: je adres klopte niet. Adres gecheckt en was gewoon mijn huisadres dus geen fouten. Geen mail terug gehad en ineens was mijn bestelling daar na 3 weken. Nog aangegeven dat ik een passende tegemoetkoming verwachtte maar helemaal niets. Ronduit slecht en erg teleurgesteld. Hier bestel ik nooit meer.
13 apr. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
2 mei 2022
Goedendag, Nou het was een ware ramp om dat campingbedje, welke ik met korting haf gekocht, in elkaar te zetten. Ik kreeg het niet voor elkaar, mijn vrouw, zoon en buurman ook niet. Het was echt niet Prenatalwaardig. Sorry voor deze kritiek maar het was echt een drama. Ik hoop dat jullie dit bedje uit de verkoop gehaald hebben zodat anderen een hoop ergenissen bespaard blijven. Met vriendelijke groet, Frans Walma. P. S. Het bedje heb ik retour gezonden. Ik heb geen foto of video gemaakt van het opzetten van het bedje.
7 mei 2022
20 jul. 2022
Ik ben erg teleurgesteld in Prenatal! Er is een onderzoek ingesteld door Prenatal. Heb hier geen feedback over. Geen vergoeding artikel in aanbieding gekocht. Aankoop bedrag vergoed. Maar kan niet artikel terug kopen. Post heeft aankoop kwijt gemaakt. Heb 3 bewijsstukken opgestuurd. Kan mijn artikel niet terug kopen. Zou nog kortingsbonnen krijgen. Helaas niks ontvangen. Betreft Contact Prénatal - Casenummer: 00020843. Mvr Relouw Babyauto Biro D-fix 360 Kleur: Black hoeveelheid: 1 aanbieding is geldig t/m 3 juli € 149,00
25 jul. 2022
28 mei 2022
Bezorgtijd is sowieso al vrij lang vergeleken met andere webshops, nu waren er blijkbaar leveringsproblemen. Niets over gehoord en na te hebben gebeld niet meer informatie kunnen krijgen wanneer het dan wel geleverd werd. Dit kwam bijzonder slecht uit omdat wij afhankelijk van de bestelling waren toen ons prematuurtje naar huis mocht… alsnog snel winkels moeten afstruinen om alles in huis te hebben.
31 mei 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
5 mrt. 2022

Het is zeer onduidelijk op de site dat als je een pakketje naar de winkel laat gaan je er lange tijd op moet wachten. (geen verzendkosten) Maar als je het aan huis laat bezorgen betaal je echt veel te veel verzenkosten. Het is onduidelijk en misleidend want ik kwam er dus, na mijn, bestelling pas achter dat je dan heel lang moet wachten op je bestelde artikel.
3 apr. 2022
16 mei 2022
Dag vanuit huis gewerkt om vervolgens de dag zelf te horen dat artikel niet werd geleverd. Ipv volgende dag levering bijna een week moeten wachten. Artikel kwam in twee delen en alleen nadat ik zelf contact op nam kwam er een onpersoonlijke email met excuses
17 mei 2022
12 aug. 2022
Klantenservice mist de menselijke touch, denken niet mee om tot een oplossing te komen die prettig is voor de klant maar werken alleen protocols af. Ook nog vrij kribbig aan de telefoon. Kost ze een klant, ik hoef niks meer van prenatal.
15 aug. 2022
23 mei 2022
Absoluut niet wat we verwacht hadden na de uitleg van de medewerkster. Aangezien het product niet op voorraad was hebben we het besteld. Bij binnenkomst direct ook weer terug gestuurd.
24 mei 2022
18 aug. 2022
Medewerker was zeer onvrienfelijk medewerker vobd ook dat ik erg geeriteerd was terwijl dat niet het geval was ik wilde alleen maar mijn kortings abonnement opzeggen meer niet
5 aug. 2022
Pakket stond als bezorgd bij Prenatal apeldoorn. Toen werd ik gebeld dat er iets mis was gegaan. 3x naar prenatal apeldoorn moeten rijden voor niks.
8 aug. 2022
20 sep. 2022
Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen en heb sinds 1 september 3 e-mails gestuurd naar de klantenservice van Prenatal met NUL reactie op mijn mails.
22 jun. 2022

Bestelling niet aangekomen. Geen reactie op mijn mail. 3 keer bellen krijg ik een ander antwoord. Moeten zeuren om het bedrag terug te krijgen.
5 jul. 2022
1 aug. 2022
Geen mail ontvangen om mijn bestelde artikelen op te halen. Steeds maar bellen met de winkel uiteindelijk is het retour gegaan.
8 aug. 2022
22 sep. 2022
Krijg een mail dat het klaar ligt. Kom je in de winkel is het er niet. Dus ik kom niet uit de buurt en moet nu weer terug.
24 sep. 2022
Ik bestel een pyama, na weken krijg ik bericht dat hij niet meer leverbaar is maar mijn geld nog niet retour....