Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Na bestelling zag ik direct in de mail die Prenatal stuurde, dat het adres waarnaar de bestelling moest, niet klopte. Heel vreemd, want ik had het goede adres ingetoetst. Meteen naar Prenatal gebeld en dit verteld. Zij konden daar niets mee, aldus de telefoniste. Ik moest maar afwachten en track en trace volgen. Het pakje is niet op het adres aangekomen , maar kwam weer terug bij Prenatal. Ze hebben mij het geld teruggestuurd . De verzendkosten waren voor mijn rekening.
15 nov. 2022
Telefoon in de winkel Haarlem is er niet en kwam op een zaterdag mijn artikel ophalen was deze gesloten
4 nov. 2022
Retouren is achteraf gezien waardeloos
12 nov. 2022
14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.
19 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
8 okt. 2022
prenatal heeft super leuke kleertjes, ik heb een poosje terug kleertjes besteld voor de herfst/winter nu blijkt dat ik 2 truien in verschillende kleur heb gekocht overigens wel dezelfde maat… maar bij 1 krijg ik haar armen niet door en de ander zit perfect! beetje vervelend wand ik kan het niet terug doen, hangt al geruime tijd in de kast. ik heb dit een aantal keer vaker gehad bij prenatal.
19 okt. 2022
In de winkel bij retour krijg je echter een tegoed kaart. Via de webshop annuleren vanwege tijdelijk niet leverbaar, bel je er achter aan, cancellen ze de order, en zou je aankoop bedrag retour moeten ontvangen. Echter gebeurt niet en binnen 24uur krijg je het bestelde gewoon thuis geleverd. Raar spelletje zo. Matig tot slecht transparante medewerking
16 okt. 2022
Beter beheren hoeveel producten daadwerkelijk verkocht kunnen worden, zodat mensen niet bestellen en betalen, lang wachten en vervolgens zeggen dat spullen niet geleverd kunnen worden! Uitermate teleurstellend. Zeggen dat je geld terug hebt gestort maakt de ervaring niet beter!
2 okt. 2022
De poot van de bestelde stoel was kapot. Hier zat een barst in. Toen ik dit in de winkel wilde ruilen werd er moeilijk over gedaan omdat ik het in de aanbieding heb gekocht via de webshop.
8 okt. 2022
13 okt. 2022
Als je wielen verkeerd in klinkt kan je ze niet meer los maken om goed te zetten
20 okt. 2022
Slechte bezorgers. Producten zijn op de stoep gelegd zonder dat wij thuis zijn.
19 okt. 2022
Artikel werd veel later geleverd dan vooraf gemeld
20 okt. 2022
Bestelling kwam 2 weken te laat…
30 aug. 2022
Wel aan de klant luisteren. .. en juiste informatie geven
31 aug. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
2 jan. 2022
Post nl heeft pakket niet afgeleverd. Door drukte kreeg ik n mail voor afhaalpunt. Maar pakket was voor kleindochter in Rotterdam en met dochter hebben we al 3 jaar geen contact. Gebeld met post nl en die konden er niets aan doen. Moest ik maar klacht bij jullie indienen. Een fam lid heeft n mail gestuurd naar mn dochter waar t pakket opgehaald kon worden. Die ging weer dat fam lid bedanken voor t pakket en die moest weer recht zetten dat t van mij kwam. Heel naar allemaal
3 jan. 2022
31 okt. 2022
Ik had een shirt verkeerd besteld. Wilde klantenservice bellen naar niet bereikbaar. Uiteindelijk nieuwe mast besteld. Maar moest retour verkeerd bestelde shirt betalen. Als ik de klantenservice had kunnen bereiken was dat telefonisch afgehandeld kunnen worden
2 nov. 2022
17 mei 2022
De verpakking was erg groot, zeg maar overdreven royaal, waardoor deze bij het vervoer wel erg veel ruimte ingenomen heeft. Jammer, daardoor kunnen er minder artikelen vervoerd worden. Bovendien was de doos waarin het artikel geleverd werd open. Slordig.
23 mei 2022
4 dec. 2021
Een mail ontvangen dat de bestelling na 2 werkdagen klaar lag in de winkel. Ik ben na 4 werkdagen langs gegaan maar pakket was er nog niet. Moest dus nog maar even wachten was de opmerking van het winkelpersoneel. Niet echt klantvriendelijk
4 dec. 2021
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
18 mrt. 2022
De bestelling is naar wens en goed geleverd. Ik had zelf een fout gemaakt door een artikel dubbel te bestellen. Heb dit volgens instructie terug gestuurd, maar tot nu toe geen bevestiging of terugstorting ontvangen
18 mrt. 2022
18 feb. 2022
Prettige winkel met goed advies. Helaas een bestelling gedaan van Joolz waar alles aan mis liep. Wachten nu nog steeds op een parasol, sinds Juli..
19 feb. 2022