Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.093 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Zending zonder bericht terug gestuurd gebeld werd opnieuw toegestuurd, daarna mail dat er opnieuw besteld moest worden, chaos
De verpakking was erg groot, zeg maar overdreven royaal, waardoor deze bij het vervoer wel erg veel ruimte ingenomen heeft. Jammer, daardoor kunnen er minder artikelen vervoerd worden. Bovendien was de doos waarin het artikel geleverd werd open. Slordig.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
Verzending vd bestelde artikelen duurt lang (+5 dagen) dat ben je niet meer gewend in deze online tijd/ wereld
Antwoord van Prenatal.nl
De bestelling is naar wens en goed geleverd. Ik had zelf een fout gemaakt door een artikel dubbel te bestellen. Heb dit volgens instructie terug gestuurd, maar tot nu toe geen bevestiging of terugstorting ontvangen
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal.
Post nl heeft pakket niet afgeleverd. Door drukte kreeg ik n mail voor afhaalpunt. Maar pakket was voor kleindochter in Rotterdam en met dochter hebben we al 3 jaar geen contact. Gebeld met post nl en die konden er niets aan doen. Moest ik maar klacht bij jullie indienen. Een fam lid heeft n mail gestuurd naar mn dochter waar t pakket opgehaald kon worden. Die ging weer dat fam lid bedanken voor t pakket en die moest weer recht zetten dat t van mij kwam. Heel naar allemaal
Antwoord van Prenatal.nl
Tijdens de mazzeldagen een kinderstoel voor de auto besteld maar kreeg een doos luierdoekjes geleverd i.p.v. de stoel. Na een week mailen en bewijzen sturen werd de order geannuleerd en zou ik het geld retour krijgen. De stoel moest ik vervolgens maar opnieuw bestellen en betalen. De betaling duurde maar en na weer mailen bleek het mis te zijn gegaan. Na twee weken kreeg ik het bedrag teruggestort
Antwoord van Prenatal.nl
De winkelmedewerkers zijn zeer onvriendelijk. Een bestelling aanvragen was volgens hen niet mogelijk, omdat het niet boven de verzendkosten uit kwam. Uiteindelijk bleek het wel zelf te bestellen en af te halen in de winkel. Dat hoor je te weten! En dat je een peuter geen gebruik laat maken van je toilet, terwijl je er zou moeten zijn voor mama's met kinderen, onbegrijpelijk! Zeer slechte service!
Antwoord van Prenatal.nl
Nu 3x na mijn bestellingen een bericht gekregen dat 1 of meerdere artikelen niet meer geleverd konden worden. Het artikel stond daarna nog steeds op hun website. Weer opnieuw besteld (want dat kan zonder problemen) en weer een bericht dat dit artikel niet geleverd kan worden. Er is iets mis met hun voorraad op de website en daadwerkelijke voorraad. Jammer! Artikelen zijn verder wel altijd goed.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html. Groetjes Prénatal.
Voorraad op de website beter regelen. Jasje besteld en betaald, post nl track en trace gekregen. Paar dagen later ineens een mail dat het jasje niet geleverd kan worden, toen ook niet meer op voorraad op de website. Enigste wat wel fijn was is dat het geld wat ik ervoor heb betaald de volgende dag na de mail al terug is gestort.
Antwoord van Prenatal.nl
De bezorging duurt zo ontzettend lang! Is niet meer van deze tijd. In het begin had ik hier nog wel begrip voor gezien de drukte bij post NL, maar aangezien alle andere webshops wel gewoon binnen 1 of 2 dagen leveren, is dit volgens mij echt een 'prenatal-probleem'. Super jammer, want ik vind dat jullie leuke spullen hebben.
Antwoord van Prenatal.nl
Zeer lange levertijd bij producten die gewoon op voorraad zijn. Duurde ruim een week voor ik mijn spullen in huis had. Niet handig als je snel iets nodig hebt als je net bevallen bent en niet naar de fysieke winkel kan. Werd ook slecht op de hoogte gehouden van bestel/bezorgstatus.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.Fijn dat je
Een mail ontvangen dat de bestelling na 2 werkdagen klaar lag in de winkel. Ik ben na 4 werkdagen langs gegaan maar pakket was er nog niet. Moest dus nog maar even wachten was de opmerking van het winkelpersoneel. Niet echt klantvriendelijk
Antwoord van Prenatal.nl
De producten waren beschadigd. De hangers die meegeleverd waren, waren gebroken. Bij terugbrengen bij de winkel geen excuses of meedenken in oplossing. Alleen een antwoord dat ze in de winkel de hangers ook altijd gebroken kregen.
Antwoord van Prenatal.nl
Teddy jas was blijkbaar niet meer leverbaar, kreeg het pas op de dag dat de wanten, muts en sjaal wel geleverd werden te horen. Na 1,5 week wachten en al betaald te hebben. Had ik dat eerder geweten had ik een andere jas gekocht.
Antwoord van Prenatal.nl
Levering slecht na paar maal bellen blijkt pakket kwijt.Op nieuw besteld toen geen korting meer moest weer bellen om teveel bedrag van korting terug te krijgen. Na een maand eindelijk alles toch nog goed gekomen . Tijd te lang!
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
Delivery time is long (4 working days while on website it is stated 1 working day); returning via post is expensive (starting from 7 euro). Other shops with comparable price range offer better delivery service.
Antwoord van Prenatal.nl
Bestelling opgehaald in de winkel Alexandrium Rotterdam. Medewerker kon tot 2 maal toe de bestelling niet vinden veel gezucht en gesteun. Slechte organisatie jammer ben beter gewend van Prenatal
Antwoord van Prenatal.nl
Slechte, trage levering. Mag beter in 2021! Uiteindelijk bleek er ook een artikel niet geleverd te kunnen worden dag voor eindelijke levering. Valt nog veel te winnen voor zo’n groot bedrijf
Antwoord van Prenatal.nl
Voelt helaas een beetje als een organisatie die echt alleen maar geld wil verdienen en niet onwijs aan service doet. Producten zijn verder prima van kwaliteit.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met onze Customer Care afdeling. Wij wensen je nog een mooie dag. Liefs, Prenatal