Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

712 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.321 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr. 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr. 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

3 feb. 2024
Ik heb een vraagje gestuurd naar jullie en nooit iets terug gehoord.
5 feb. 2024
5 dec. 2023
Bestelling geplaatst en betaald. Ik heb op het moment van bestelling gekeken en er was nog een voorraad van het door mij bestelde item. 10 dagen niets gehoord, dus een e-mail met de vraag wanneer het bestelde geleverd zou worden daarna pas een e-mail retour dat het bestelde niet geleverd kon worden. Het enige positieve was dat mijn geld redelijk snel terug gestort is. Dezelfde dag hetzelfde bij Babypark besteld en binnen 3 dagen het bezorgd gekregen.
7 dec. 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
20 dec. 2023
Verkeerde product geleverd, moest nieuwe bestellen. Nieuwe bestelling was duurder. Moeilijk om product te bestellen voor dezelfde prijs. Financiele afhandeling ingewikkeld
28 dec. 2023
4 dec. 2023

Levering prima, maar service slecht

De levering was prima, maar heb een vraag gesteld via het contactformulier en heb tot heden nog geen antwoord gekregen. Is niet echt klantvriendelijk!!!
7 dec. 2023
Beste Klant, Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
15 dec. 2023
Veeeeel te trage levering
18 dec. 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
25 okt. 2023
Trui is veel te kort en mouwen veel te strak. Dan heb ik nog een mager dochtertje, dus ben benieuwd hoe die mouwen bij een dikker kindje zitten. Gemaild en contact gehad met klantenservice, tot op heden nog stil, betreft het antwoord.
30 okt. 2023
Bedankt voor het invullen van de review, inmiddels is deze melding door onze collega’s van de Customer Care afdeling in behandeling genomen en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag via https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Liefs Prénatal.
20 nov. 2023

Bestelling geplaatst en betaald, blijkt product niet leverbaar.

Bestelling geplaatst en betaald, blijkt het artikel tòch niet op voorraad. Geld wordt teruggestort, maar voelt heel knullig. Retourneren kost te veel en is onhandig in de winkel.
23 nov. 2023
31 okt. 2023

Artikel wel te bestellen maar niet leverbaar

2x een zelfde artikel besteld wat de volgende dag geleverd zou worden. Tot 2x toe was het artikel niet leverbaar.
6 nov. 2023
13 jun. 2023

Item ontbreekt - advies opnieuw bestellen maar is nu duurder

In mijn bestelling ontbrak een item. Ik kreeg een aanbod het geld terug te krijgen en een kortingscode voor gratis verzending. Echter was destijds een korting geldig voor dat artikel en nu niet. Dit heb ik als antwoord teruggegeven, maar geen gehoor op mijn mail tot op heden. Ik moet het item nu duurder aankopen en er gaat tijd verloren aan al het op en neer gemail.. zonder reactie helaas. Ik had liever gehad dat het item werd nagezonden of dat ik het item voor de toen geldende prijs kon ontvangen.
14 jun. 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
7 jun. 2023

Verzenden duurt erg lang. Pakket is niet te volgen

Verzenden duurt erg lang. Contact met de klantenservice gehad omdat het nummer van de winkel niet te vinden is. Klantenservice gaf aan dat het dinsdag na het weekend geleverd zou worden. Had de producten zaterdag nodig. Uiteindelijk bij het ophalen blijkt het dat het al in de winkel lag. Informatie van de klantenservice was incorrect.
10 jun. 2023
19 apr. 2023
Product in de aanbieding gekocht met een prenatal tegoedbon, toen werd de bestelling geannuleerd, dus allereerste balen. En daarnaast kreeg ik een nieuwe tegoedbon die maar 3 maanden geldig is en hetzelfde product kan ik nu niet meer in de aanbieding kopen. Slecht!
19 apr. 2023
1 apr. 2023
Als je een cadeau online wilt bestellen voor iemand anders en dat daar wilt laten bezorgen, kan het niet ingepakt worden. Je krijgt de verpakking er dan wel apart bij, waar je apart voor betaald. Dus diegene krijgt haar cadeau en moet dat zelf in en uitpakken🤦🏻‍♀️
5 apr. 2023
Ik heb een ander artikel ontvangen, dan bestelt. Het retour verzenden ga niet zo simpel. Er zit geen bon in, dus ook geen Retour gegevens. Heb het zo bij postnl geprobeerd maar moeten een barcode hebben. Dus zeer ontevreden
22 jun. 2023
Relatief duur, veel gedoe met retourneren, duurt lang voor het in huis is. Eigenlijk alleen interessant als er echt een flinke aanbieding is...
29 jun. 2023
29 mei 2023
Er mist een onderdeel en dat verwacht je niet. wij gaan er ook niet van uit dat dit onderdeel alsnog nagestuurd gaat worden.
21 sep. 2023
Retour is nog niet aangemeld het moest perse 2 weken duren voor dat het verwerkt is. Dat is helaas niet snel .
25 sep. 2023
30 jul. 2023
De klantenservice verbeteren, door naar de klant te luisteren. En (soms) ter wille willen zijn.
1 aug. 2023
25 mei 2023
Bestelling niet ontvangen. Na ruim drie weken nog geen oplossing en geen terugbetaling.
26 mei 2023
Wat vervelend dat je nog niks hebt vernomen wat betreft jouw bestelling! Wij zien dat er een onderzoek voor je loopt en hopen dat er zo snel als mogelijk een antwoord en oplossing aan je geboden kan worden. Op dit moment zijn wij in afwachting van de betreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Liefs Prénatal
15 okt. 2023
Omdat ik van de boks korte schrust te kort krijg daarom ben ik 2 steren geven