Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.093 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Achteraf betalen, sneller verzenden
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Groetjes Prénatal
De levering was supersnel, helaas moest ik bij het retour sturen verzendkosten betalen Dus € 7.50 betaald voor niets
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
bestellen via de webshop oke, in de winkel weinig personeel
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
Vind klein en weinig ballen
Antwoord van Prenatal.nl
Bedragen van de site zijn 5 euro duurder dan in de winkel, zou fijn zijn als dut aamgepast worst. Heb nu voor een babygym 40 euro betaald in de winkel was hij 5 euro goedkoper geprijsd.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Antwoord van Prenatal.nl
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
Purchase experience was fine. Delivery failed with wrong status during the whole process. Sent an email to the customer service: zero reply Called the customer service, told to wait 14 days for a refund. I had to trigger the trusted shops guarantee for something to happen (the package was sent again). I got my item delivery finally, and I am happy with it. So in short: 1. change delivery provider or warn about the lack of reliability and offer an alternative logistics provider (PostNL is not reliable with large packages) 2. please provide clear visibility on your policy (refund or re-send?) and react faster (14 days is half of a month! a lot when it is a child waiting for his toy :-) )
Antwoord van Prenatal.nl
We see that you have been in contact with our customer care department. We wish you a nice weekend.
Snelle levering, volgende werkdag geleverd ondanks dat ik pas om 16.00 uur had besteld. Helaas heb ik een verkeerd artikel ontvangen. Contact opgenomen met Prenatal en heel knullig, maar je moet eerst het artikel terugsturen, verzendkosten voorschieten, foto maken van de bon van de verzendkosten en dan wordt het teruggestort. Niet van deze tijd om een foute levering zo op te lossen.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Liefs, Prénatal
jammer dat als je iets online bestel en in de winkel laat leveren ! jje langer op moet wachten ! dan als je via post.nl besteld helaas heb ik dit moeten doen via de winkel duurde het een 8-10 dagen opnieuw besteld via post.nl en dag erna had ik mijn auto stoel direct geleverd en de andere bestelling via de winkel retour laten sturen zonde van mij tijd Jammer
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
Service niet meer van deze tijd. We wilden de jas retourneren in de winkel, maar beide winkels in de stad Arnhem bleken voorgoed gesloten te zijn. Retour sturen zitten extra kosten verbonden. Lijkt alleen via het (dure) post nl te kunnen. Retourlabel had ik al weggegooid en was niet meer opnieuw te printen via de site.
Antwoord van Prenatal.nl
Prenatal verzend via DHL dus dit is geen slechte recensie voor prenatal maar voor de verzender, beter sturen jullie het via normale post, die levert als je afwezig bent ook bij de buren af en in dit geval had ik ook geen afspraak kunnen maken. Product was prima maar paste niet bij ons aan de buggy dus terug gestuurd.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal.
In de winkel was een (duur) artikel dubbel aangeslagen, waardoor ik teveel had betaald. Ik kwam er thuis pas achter en woon niet dichtbij een Prenatal winkel (in het noorden). Na veel gedoe om iemand te spreken hierover, bleek dat ik alleen in een fysieke winkel mijn geld terug kon krijgen. Geen fijne service!
Antwoord van Prenatal.nl
Ik vind het heel slecht dat als je iets bij jullie online besteld dat het dan lang duurt voordat het bezorgt wordt . En dat het terugsturen voor onze rekening is, terwijl in de winkel terugbrengen gratis is. Maar bij ons in leeuwarden hebben ze niet alles dus moet je wel online bestellen
Antwoord van Prenatal.nl
Ik had een grote bestelling geplaatst, verdeeld over 4 leveringen. 1 levering, het ledikant was in eerste instantie kwijt. Uiteindelijk wel geleverd, maar de communicatie hierover was erg slecht. Contactcenter doe loze beloftes en als het bezorgd is weten ze je ineens wel te vinden.
Antwoord van Prenatal.nl
Super Kwaliteit van kleren daarom bestellen we Daar nog steeds maar door de tijd die ze nemen om de retour date Verwerken terug te Betalen houdt me dat soms tegen en er zijn veel minder filialen waardoor je toch Via de Post retourneert maar dat betaal je ook weer
Antwoord van Prenatal.nl
We hadden een muziek mobiel gekocht. Nu is de draaiknop na 1x plaatsen al gescheurd. Standaard is te slap v de beestjes enz.. Moeten nu wachten op wat de fabrikant gaat zeggen. Leuk kraamkado zo
Antwoord van Prenatal.nl
Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met onze Customer Care afdeling. Wij wensen je nog een mooie dag. Liefs, Prenatal
1 item besteld.sraat dat er 4 zijn. Dag erna staat 3. Helaas niet ontvangen omdat t niet leverbaar is. Staat nog 2 dagen dat er 1 op voorraad is. Voorraad op de site loopt dagen achter.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
De naden van de meeste kledingstukken waren verkeerd/kromgaand en enkele kledingstukken waren kapot/gescheurd geleverd. Niet fijn voor mijn eerste en tevens grootste bestelling...
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
Snelle levering. Miste alleen wel de kortingsbonnen zoals vermeld. Het retourneren in de winkel ging niet van harte. Medewerker was chagrijnig en wilde niet echt helpen.
Antwoord van Prenatal.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je er dan ook ontzettend veel plezier mee. Liefs, Prénatal