Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

831 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

20 nov. 2022
Houten naam treintje bestelt. Op de foto zie je de wagons met letter bordje er op. Dus ik dacht is compleet. Kreeg ik alleen de letterbordjes. Moest ik de wagons nog apart bestellen. Dus €4,95 extra aan verzendkosten. Was fijner geweest als het er duidelijker bij stond. En niet helemaal onderaan bij de beschrijving die je moet open klikken.
21 nov. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Verzend tijd was lang, 9 dagen vind ik te lang
13 nov. 2022
24 okt. 2022
De bestelling liet erg lang op zich wachten. Op de site staat 1 tot 3 dagen. Na de betaling krijg je een mail dat het wel 9 werkdagen kan duren. En vervolgens is de bestelling niet compleet. Ik heb gemaild daar over en 2 dagen later wel de rest gehad. Waarom kon het toen wel ineens binnen de afgesproken tijd? Als er zo'n lange levertijd op zit dan moeten jullie dat zinnetje van de site halen. Dat voorkomt onnodige ontevredenheid.
25 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren! Wij wensen je veel plezier met je aankopen en wensen je nog een fijne dag toe. Liefs, Prenatal
13 okt. 2022
Ik vind het vreemd dat wanneer een product gratis veronden wordt aangeboden, er via een Duitstalige email een verzoek komt omdat het maar tot 100 euro verzekerd zou zijn.
14 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
16 okt. 2022
De prijzen zijn in zeer kosten tijd met 25% gestegen, daarnaast waren veel artikelen niet op voorraad en de artikelen die op voorraad waren zat een week levertijd op.
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van de 3 sterren review. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
17 okt. 2022
Levertijd is helaas elke keer langer, te lang, naar onze mening. Het product zelf was met korting een goede koop. Hopelijk voldoet de kwaliteit.
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van de 3 sterren review, wij wensen je veel plezier met je aankopen! Liefs, Prenatal
van Max G.
Prenatal heeft hele leuke kleding , maar als je online besteld duurt het bijna een week voordat je het ontvangt, dat viel erg tegen
14 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Wij wensen je nog een fijne dag toe en veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
13 okt. 2022
De broek zaten op verschillende plekken gaten in na halve dag aantrekken. De kleding ziet er wel heel leuk uit.
14 okt. 2022
Bedankt voor het geven van je Feedback. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan willen wij je doorverwijzen naar customer-care@prenatal.nl Liefs, Prenatal
15 okt. 2022
Verpakking was kapot aangekomen. Late levering kan wat sneller. Weinig communicatie via de mail
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en de het geven van de 3 sterren! Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
12 okt. 2022
Ik vind het niet goed dat je verzendkosten moet betalen om je pakket retour te sturen
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren! Liefs, Prenatal
16 okt. 2022
Verzending duurde vrij lang. Producten prima prijs-kwaliteit.
15 okt. 2022
Verzendlijst duurde echt heel lang!
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren! Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
Erg lange levertijd
23 okt. 2022
Levertijd te lang
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
23 okt. 2022
25 okt. 2022
24 sep. 2022
Duidelijker aangeven dat retourneren niet gratis is. Ook niet als de tekortkoming vwb bezorgafspraak bij Prenatal ligt. En dus je cadeau, na t feestje komt.
26 sep. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
11 sep. 2022
Slechte bezorging, zou op een woensdag komen werd uiteindelijk donderdags, zeer grote verpakking voor zo’n klein tasje
12 sep. 2022
Bedankt voor het geven van de 3 sterren review, wij zullen je feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. wij wensen je veel plezier met je aankopen! Liefs Prénatal
27 sep. 2022
29 sep. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
10 aug. 2022
Producten zijn altijd wel goed. Helaas is het zo wanneer je online iets besteld het altijd later geleverd word dan wat er op de website staat. Wij hadden wat spullen besteld voor de vakantie en helaas kwamen deze pas toen wij al weg waren. Volgens prenatal omdat het druk is bij de postbedrijven echter word dit pas gecommuniceerd nadat je de spullen het besteld.
11 aug. 2022