Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.093 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Keurig op tijd geleverd. Minpuntje is de overdreven grote doos waarin het paket verzonden werd. Dat kan milieuvriendelijker.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prénatal
Bij retour een antw nummer Nu verplicht naar de winkel voor retour
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Fijne stoel voor me 18 maanden oude kind.
Prettige shop en vlotte levering
Antwoord van Prenatal.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je er dan ook ontzettend veel plezier mee. Liefs, Prénatal
Heel snel en prettige geholpen
Gratis verzending misschien
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
De bezorging duurde langer maar netjes op de hoogte gehouden via email. Bestelproces via de winkel (met contant) was wel erg omslachtig en duurde lang. stoel was niet op voorraad, ik had contant geld, moest eerst terug naar beneden in de lange rij om cadeaubonnen te kopen. Daarna weer terug naar boven om hem daar te bestellen.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
Fijn product Verpakking mag echt veel kleiner, zonde van al het onnodige karton.
Antwoord van Prenatal.nl
Er was wat vertraging op de levering. Maar verder was alles prima in orde.
Antwoord van Prenatal.nl
Netjes gemeld dat bestelling vertraging had.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
Alles was perfect
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review. Groetjes, Prénatal
Ik had een probleem met de levering maar het werd vlot opgelost.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prenatal
Goede levering, alles netjes ontvangen
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prénatal
De vlotte levering en een top artikel
Antwoord van Prenatal.nl
Product was goed en snelle levering