Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Door in de winkel af te halen besparen we uitstoot maar het wachten in de winkel is een klein nadeel.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
16 nov. 2022
Makkelijk om te bestellen. Duurde wel wat lang. Kleding was super.
16 nov. 2022
Fijne en snelle afhandeling.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Leuk pyjama!
7 nov. 2022
7 nov. 2022
5 nov. 2022
2 nov. 2022
3 nov. 2022
22 okt. 2022
Makkelijk om bestelling te plaatsen , verzending duurde erg lang en was chaotisch. Product was super goed en netjes verpakt
12 okt. 2022
Bestellen ging allemaal prima maar ik vind het wel jammer dat ik bij een online bestelling geen kadeverpakking kan bestellen.
13 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van de 4 sterren! Liefs, Prenatal
22 okt. 2022
De prijs kwaliteit is voor mij belangrijk, wat niet goed is kun je kosteloos retourneren in het filiaal
14 okt. 2022
De levering duurde wat langer maar voor de rest ben ik heel erg tevreden en vind ik het product fijn
15 okt. 2022
Het bezorgen duurt altijd wat langer bij prenatal. Heb er dit keer 10 dagen op gewacht.
27 okt. 2022
De manier waarop onze bestelling is ontvangen en afgehandeld is prima.
5 okt. 2022
Fijne winkel, duidelijke omschrijvingen
8 okt. 2022
15 okt. 2022
Goede kwaliteit en snel geleverd.
Behulpzaamheid
28 okt. 2022