Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.093 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Het zou alleen fijn zijn als ze op de hoogte waren van de komende korting. Had autostoel gekocht en 2 dagen later was deze met korting Heb geld wel terug gehad was zeer omslachtig. De site en winkel zou een moeten zijn Nu koste het mij een extra rit met auto
Het in hoogte verstelbare kampeerbedje was niet op voorraad. Een vriendelijke verkoopster heeft ons geholpen met het invoeren van de bestelling. Met 4 dagen werd het bedje netjes thuis afgeleverd. Het bedje is gemakkelijk op te zetten en weer af te breken.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review. Groetjes, Prénatal
Snel netjes verpakt, en goedkoper als bij andere.Lange retourtijd zodat we lang van te voren kunnen bestellen.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Snelle levering, altyd leuk deals. Ook de winkels van prenatal zijn mooi overzichtelijk.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prénatal
Mooi klein verpakt. Past goed, snel binnen. Makkelijk te betalen met de cadeau kaart.
Antwoord van Prenatal.nl
Alles ging bijzonder soepel en vlot! Erg blij mee: houden zo!!
Alles in 1 keer snel verzonden. Goed verpakt en mooie spullen
Duidelijke website, leuke aanbiedingen en snelle verzending.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en de mooie woorden! Groetjes Prénatal
Zag er goed uit maar zonde dat er geen winkels meer zijn.
Antwoord van Prenatal.nl
Snel en zonder zorgen producten uit voorraad ontvangen
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat artikelen snel zijn uitgeleverd, wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs Prenatal
Fijne winkel en fijne service :) Niks aan veranderen
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prénatal
Snelle verzending, netjes ingepakt en fijne webshop
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
De reserve knuffel was gewoon op tijd.
alles prima geregeld. Geen opmerkingen
Antwoord van Prenatal.nl
Leuk kinderjasje voor een prima prijs
Antwoord van Prenatal.nl
Nou alles was naar wens en snel.
niets op aan te merken.
Hele fijne slaapzakjes!