Traphekjes.nl

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden250 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Ik had een eenvoudig goed, maar dus een goedkoper type traphekje nodig om een ruimte voor de hond af te scheiden. Op de hoofdpagina staat dan dat de verzending gratis is, maar ga je bestellen dan blijkt toch dat er verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat vind dus niet netjes. Ga je naar de kleine lettertjes op de website dan staat er weer wel dat er verzendkosten in rekening worden gebracht, maar al met al vind ik dat toch wat misleidend. Kwaliteit is echter goed, het opsturen en uiteindelijke prijs inclusief verzenden ook, dus 1 ster minder door de ergernis van de misleiding.

28 apr 2024
Klantenservice voor stellen van vragen vooraf aan de aankoop is goed. Snelheid van levering is goed. Kwaliteit van ontvangen materialen is goed. Stevige buizen en het hekje kan door de in te stellen bochten op maat worden gemaakt tussen 2 wanden. Helaas zat er geen installatie handleiding bij waardoor het een puzzel was hoe dit in elkaar moest worden gezet. Er waren te weinig schroeven meegeleverd en een stang teveel.

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

24 okt 2023
Keurig verzorgd en duidelijk gecommuniceerd
24 okt 2023
Perfect Dankje
BB
Brit B.
Aalsmeer
15 okt 2023
Uitgebreid assortiment en snelle en nette verzending
13 okt 2023

Goede ervaring!

De ruimtes waarvoor ik de hekjes nodig had zijn een stuk groter dan de normale deuropening en ik had geen issue om de hekjes met de juiste afmetingen te vinden. Ik ben nog geholpen met wat vragen en daarna heeft de helpdesk het mogelijk gemaakt om de hekjes naar Spanje te verzenden. Kwalitatief zijn de hekjes echt top, heel stabiel en makkelijk in elkaar te zetten
Super service, denken goed mee bij complexere situaties
7 okt 2023

Goede service en fijn contact.

Prima bedrijf, goede en snelle service. Traphekje met extra bevestigset besteld. Bleek dat er een verkeerde extra bevestigingset was geleverd voor het bestelde traphekje. De juiste werd na kort contact direct verstuurd en het was de dag erop binnen. Fijn traphekje.
2 okt 2023
De handleiding was niet erg duidelijk. Het moeten opzoeken op internet
Antwoord van Traphekjes.nl
2 okt 2023
Goedemiddag, Dank voor uw reactie. In de verpakking hoort in principe een handleiding te zitten waarom alle combinaties op staan. Ook staat er een qr code op om de onbox app te downloaden om zo filmpjes en tekst te krijgen hoe je het in elkaar kan zetten. Indien wij uw ergens mee kunnen helpen dan horen wij dit graag. Vriendelijke groetjes, Traphekjes Team
12 sep 2023

Onduidelijkheid bij bestellen

Tot 2x aan toe extra producten moeten bestellen omdat het anders niet te bevestigen was. Dit had duidelijker vermeld kunnen worden.
Antwoord van Traphekjes.nl
4 sep 2023
Beste Jos, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Jammer om te moeten vernemen dat het voor u niet duidelijk is geweest. Wij zien dat u heeft gekozen voor artikelen uit het "zelf samenstellen traphekje" . Dit betreft geen vast artikel (1 doos) maar doormiddel van verschillende onderdelen; deuren en verschillende maten uitbreidingen kunt een hek samenstellen welke geschikt is voor uw situatie. Elke trap is anders waardoor wij niet kunnen aangeven hoeveel van elk nodig is. Een muurbevestiging is wel altijd nodig, dit geven wij ook aan in onze omschrijving. Wij staan altijd open voor verbetering! Mocht u een tip hebben stuur ons gerust een bericht, dit kan naar info@traphekjes.nl Met vriendelijke groet, Team Traphekjes.nl
3 sep 2023
Goede product, sterk, netjes. Maar ik zou graag ook een extra stel muur behang schroeven ook wou hebben. Er zijn alleen schroeven voor hout montage.
3 sep 2023
Besteld en volgende dag geleverd. Mooi stevig hekje
2 sep 2023
Netjes zowel gelevert al te woord staan
1 sep 2023
prima hekje, gemakkelijk te monteren. De flexibele (breedte) afmeting is toppie !
28 aug 2023
Snel, precies wat we besteld hebben en goede kwaliteit!
Top product!

Fijn traphekje

Goede bezorging duidelijke gebruiksaanwijzing Fijn traphekje Veiligheid voor alles en voor jouw kleinkind
22 aug 2023

Zeer tevreden.

Fijn advies gekregen van medewerkster over samenstelling van een traphekje. Paste ook precies. Snelle verzending, netjes verpakt.
21 aug 2023
Fijn traphek, kreeg eerst alleen de verkeerde bevestigingsbeugels geleverd waardoor het hekje niet werkte. Na contact de juiste gekregen, we hebben een echte sloper in huis maar die krijgt geen beweging in het hekje dus wat ons betreft helemaal top.