Traphekjes.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden286 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
De ruimtes waarvoor ik de hekjes nodig had zijn een stuk groter dan de normale deuropening en ik had geen issue om de hekjes met de juiste afmetingen te vinden. Ik ben nog geholpen met wat vragen en daarna heeft de helpdesk het mogelijk gemaakt om de hekjes naar Spanje te verzenden. Kwalitatief zijn de hekjes echt top, heel stabiel en makkelijk in elkaar te zetten

19 mei 2024
The webshop page said: order before midnight get it next day. That never happened. I did not need my barriers urgently but why building up the expectations? One of the barriers did not have a proper assembly instruction. I had to guess how to assemble it. I finally figured it out but the barrier was longer than I ordered. I had to DIY to fit it to my size. Only to discover later that the correct part was given in the box with totally different barrier! Why not giving a note or sending me an email about this?

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

Bestelling supersnel binnen.

Ik had mijn bestelling erg snel binnen. De producten zaten in 1 doos dus ik dacht in eerste instantie dat mijn bestelling niet compleet was. Na het openen van de doos bleek het gelukkig helemaal in orde te zijn. Ik heb de producten nog niet uitgeprobeerd maar dat zit denk ik wel goed. Prima bedrijf!

Top!

Heel fijn dat er traphekjes zelf samen te stellen zijn. Het systeem werkt goed en is makkelijk te monteren. Snelle levering en keurig op de voorkeursdag die ik in de opmerking had aangegeven. Super!

Snelle levertijden, betrouwbaar

Snelle levertijden, duidelijke site en prima prijs kwaliteit verhouding. Voor de tweede keer hier wat besteld. Geen klantenservice nodig gehad tot op heden, dus kan daar verder niet over oordelen.
Heel goed geholpen vooraf met het vinden van het geschikte traphekje voor onze trap. Volgende dag was alles al binnen en we zijn er blij mee!
Mooi praktisch hekje voor een niet standaard trap. Snel geleverd!
Correct, snelle levering Snel antwoord via de online chat
27 jun 2024
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
Goede trap hekjes en snelle bezorging
Prima
13 jul 2024
2 jul 2024
29 jun 2024
27 jun 2024
13 jun 2024
Snelle levering en is reeds mijn vierde hekje omdat ik deze groter gemaakt heb als afsluiting
25 jun 2024
Ziet er goed uit en snelle levering
18 jun 2024
Snelle levering prima traphek