Traphekjes.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Ik had een eenvoudig goed, maar dus een goedkoper type traphekje nodig om een ruimte voor de hond af te scheiden. Op de hoofdpagina staat dan dat de verzending gratis is, maar ga je bestellen dan blijkt toch dat er verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat vind dus niet netjes. Ga je naar de kleine lettertjes op de website dan staat er weer wel dat er verzendkosten in rekening worden gebracht, maar al met al vind ik dat toch wat misleidend. Kwaliteit is echter goed, het opsturen en uiteindelijke prijs inclusief verzenden ook, dus 1 ster minder door de ergernis van de misleiding.

12 aug 2023
Beetje bijzonder dat we verschillende bevestigingsmechanisme hebben, voor wat we dachten dat hetzelfde traphekje was. We hebben namelijk bij hetzelfde traphekje aantal 3 ingevuld. Ook staat er bij 2 hekjes op de doos 2021. Waardoor we dus denken oudere trapjes te hebben gekregen.

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

Perfecte oplossing voor moeilijke trappen

Wij hebben een moeilijke trap en ik geraakte er zelf niet goed aan uit. Via Whatsapp de afmetingen doorgegeven. Traphekje.nl liet ons weten welke stukken we precies nodig hadden. Snel bezorgd en was perfect zoals het moest zijn

Geen gedoe bij retourneren

Traphekje besteld. Zag er top uit..maar helaas pastte het niet. Gebeld voor retour sturen. meteen retour label ontvangen en dezelfde dag nog retour gestuurd. Prima service!!

Fijn traphekje

We hebben hekje nu tijd gebruik Zijn zeer blij mee Staad stevig zodra dicht is niet openen door kids

Top

Kwaliteitsvol materiaal,goed advies gekregen,bij vragen steeds snel antwoord
7 apr 2024
Duidelijke website met video instructies en makkelijk te bestellen.
Snelle inhoudelijk actie nadat de montage niet goed was verlopen
Traphekje is goed. Levering kwam iets later als aangegeven
Goede service en snelle levering
Gewoon goed zoals het hoort
Top kwaliteit en service!
Antwoord van Traphekjes.nl
Beste heer/mevrouw, We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We hebben gemerkt dat u ons een beoordeling van 3 van de 5 sterren heeft gegeven, en we willen graag meer inzicht krijgen in uw ervaring en wat we kunnen doen om het beter te maken. Zou u de tijd willen nemen om ons te laten weten wat de reden was achter de 3-sterrenbeoordeling? Uw feedback is enorm waardevol voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren en aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en uw bereidheid om ons te helpen groeien en verbeteren. We kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Traphekjes.nl

Prima webshop

Goed aanbod (hadden beide hekjes die ik zocht), duidelijke en complete informatie, vlotte levering (ook naar België), ... Bovendien kan je uitgesteld betalen via Klarna, wat ook al voor het nodige vertrouwen zorgt.
RB
Ronald B.
Zaandam
Kwaliteit van de materialen. Verbetering is te halen in de handleiding/ montagebeschrijving deze is ontzettend lastig. You tube film maakte het monteren wel duidelijker.
20 mrt 2024
Super service. We hadden de verkeerde traphekjes besteld. Dit was geen probleem kregen den retour label en konden deze terug sturen en de goede opnieuw bestellen. Top !!
16 mrt 2024
Duidelijke afbeeldingen van de producten en een snelle levering van de bestelde artikelen.
Prima hekje, instructies wat onduidelijk vanwege verschillende breedte mogelijkheden.
Goede service .Bellen zelfs al de bestelling dag later geleverd kan worden.