Traphekjes.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden211 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Ik had een eenvoudig goed, maar dus een goedkoper type traphekje nodig om een ruimte voor de hond af te scheiden. Op de hoofdpagina staat dan dat de verzending gratis is, maar ga je bestellen dan blijkt toch dat er verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat vind dus niet netjes. Ga je naar de kleine lettertjes op de website dan staat er weer wel dat er verzendkosten in rekening worden gebracht, maar al met al vind ik dat toch wat misleidend. Kwaliteit is echter goed, het opsturen en uiteindelijke prijs inclusief verzenden ook, dus 1 ster minder door de ergernis van de misleiding.

12 aug. 2023
Beetje bijzonder dat we verschillende bevestigingsmechanisme hebben, voor wat we dachten dat hetzelfde traphekje was. We hebben namelijk bij hetzelfde traphekje aantal 3 ingevuld. Ook staat er bij 2 hekjes op de doos 2021. Waardoor we dus denken oudere trapjes te hebben gekregen.

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

25 jan. 2024

Product sowieso goed, klantenservice helemaal top!!

Product sowieso goed, maar klantenservice kan je echt helpen met adequate antwoorden op de vragen die ik als vader/leek heb gehad rondom de nieuwe traphekjes in ons te huren huis. En dat maakt het verschil, een platform zoals Bol kan dat soort vragen niet zo snel en goed beantwoorden.
JS
J. S.
Hellevoetsluis

Stevig hekwerk en demontabel

Het hekje is met de handleiding eenvoudig en goed te bevestigen. Los van dat het een stevig hekje is, is het ook met een simpele klik verwijderbaar. Handig als de kleine kids niet altijd aanwezig zijn!
JV
johan v.
erembodegem
Eenvoudig en makkelijk besteld en betaald en vlot spoedig geleverd. Beide hekjes voldoen aan de verwachtingen
5 feb. 2024
bestellen eenvoudig, snelle levering, hekje voldoet aan verwachting
PK
Peter K.
Zwiggelte

simpel bestellen, snelle levering

simpel bestellen, juiste levering , snelle levering
25 jan. 2024

snel geleverd
7 feb. 2024
6 feb. 2024
18 jan. 2024

Geduldig, snel en vriendelijk!

Er was een onderdeel gebroken van ons traphekje en ze hebben me enorm goed geholpen met juiste onderdeel te zoeken. Zelfs na een verkeerde bestelling, onwijs fijn!!
14 jan. 2024
helemaal volgens wens. Was aangegeven dat het druk was en 3 dagen langer duurde en kwam op tijd
10 jan. 2024
Zeer makkelijk in gebruik, degelijk materiaal. Kortom heel blij mee.
19 jan. 2024
Goed advies verkregen na sturen van foto's.
MD
Mar D.
Amsterdam
6 jan. 2024
Goed geleverd, snel. Niks op aan te merken.
5 jan. 2024
Goeie kwaliteit en een hele goede service
13 jan. 2024
Snelle levering, deugdelijke producten
24 dec. 2023

Ideaal traphekje

Makkelijke site, snel bezorgd.
24 dec. 2023
Gewoon zo doorgaan is prima.