Traphekjes.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden244 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Ik had een eenvoudig goed, maar dus een goedkoper type traphekje nodig om een ruimte voor de hond af te scheiden. Op de hoofdpagina staat dan dat de verzending gratis is, maar ga je bestellen dan blijkt toch dat er verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat vind dus niet netjes. Ga je naar de kleine lettertjes op de website dan staat er weer wel dat er verzendkosten in rekening worden gebracht, maar al met al vind ik dat toch wat misleidend. Kwaliteit is echter goed, het opsturen en uiteindelijke prijs inclusief verzenden ook, dus 1 ster minder door de ergernis van de misleiding.

Klantenservice voor stellen van vragen vooraf aan de aankoop is goed. Snelheid van levering is goed. Kwaliteit van ontvangen materialen is goed. Stevige buizen en het hekje kan door de in te stellen bochten op maat worden gemaakt tussen 2 wanden. Helaas zat er geen installatie handleiding bij waardoor het een puzzel was hoe dit in elkaar moest worden gezet. Er waren te weinig schroeven meegeleverd en een stang teveel.

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters